Gjest Darjea Skrevet 20. april 2012 #1 Skrevet 20. april 2012 Mitt beste tips: kjøp en juicer og lag dine egen juice hver dag, med sure C-vitaminholdige frukter som tranebær, grapefrukt og sitron! Og IKKE tilsett sukker. Jeg har ikke vært plaget siden
ablaze Skrevet 20. april 2012 #3 Skrevet 20. april 2012 Mitt beste tips er for å unngå det i utgangspunktet - ikke når en har fått det. Men det hjelper å tisse etter hver gang en har hatt sex. Jeg har ikke hatt UVI siden jeg startet med dette..
Minya Skrevet 20. april 2012 #4 Skrevet 20. april 2012 Har du allerede fått det; -tranebærtabletter -syrlig juice -masse vann (mellom fire og seks liter daglig er normen her ved uvi) -solbærte Forebyggende; -tiss rett etter sex, og evt skyll deg i dusjen -ikke bruk stringtruser -pass på å ikke sitte rett på kalde overflater -drikk mye vann daglig -ikke hold deg når du kjenner du må tisse litt, tiss heller litt ofte enn å holde deg over lengre tid
Gjest Gjest Skrevet 21. april 2012 #6 Skrevet 21. april 2012 Hiprex. Får resept hos legen, det forsurer urinen kraftig og kan tas daglig eller når man kjenner det begynner å ulme.
Binta Ba Skrevet 21. april 2012 #7 Skrevet 21. april 2012 -Tiss rett etter sex, og når du kjenner du må. Ikke hold deg for lenge. - For meg fungerer det å skylle med vann etter hvert toalettbesøk også. Merket stor endring både med UVI og bakteriell vaginose etter at jeg startet med det - Drikk mye vann
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå