AnonymBruker Skrevet 20. april 2012 #1 Skrevet 20. april 2012 Jeg og en venninne hadde en liten diskusjon her om dagen, der venninnen min var fast bestemt på at tynne/slanke/normalvektige jenter er penere enn overvektige jenter uansett hvordan de ser ut. Dette er noe jeg er totalt uenig i, for jeg kjenner jo en del jenter som er overvektige men MYE penere i ansiktet og finere klær enn mange av mine normalvektige venner, og tilfeldige jenter jeg har sett på gata. Etter vi hadde diskutert en stund spurte vi noen andre folk om hva de synes, og de var enige med venninnen min. Er det virkelig sånn at om man er normalvektig, så er man automatisk mye penere enn overvektige? da mener jeg ikke noen få kg ekstra, mener 90 ++
Gjest Indra Skrevet 20. april 2012 #2 Skrevet 20. april 2012 Ja, slanke mennesker er alltid penere enn tjukkaser. 3
AnonymBruker Skrevet 20. april 2012 #3 Skrevet 20. april 2012 Ja, normalvektige mennesker vil alltid værepenere. Hver gang. 1
AnonymBruker Skrevet 20. april 2012 #4 Skrevet 20. april 2012 Ja, slanke mennesker er alltid penere enn tjukkaser. Hvorfor? TS
AnonymBruker Skrevet 20. april 2012 #5 Skrevet 20. april 2012 Jeg vet om mange pene mennesker som er overvektige. De hadde kanskje vært enda penere (i mine øyne) om de var normalvektige, men det at de er overvektige gjør dem ikke til automatisk styggere enn alle normalvektige. 7
Lunivere Skrevet 20. april 2012 #6 Skrevet 20. april 2012 Jeg er enig med venninnen din. Overvekt ødelegger mye, hjelper ikke å ha et pent ansikt, det blir på en måte oversett når man har mye ekstra vekt. 1
Gjest Indra Skrevet 20. april 2012 #7 Skrevet 20. april 2012 Hvorfor? TS Fordi de ikke har ekstra kilo rundt rammen sin (skjelettet).
AnonymBruker Skrevet 20. april 2012 #8 Skrevet 20. april 2012 Ja, helt klart. Noen kilo ekstra behøver ikke gjøre noen forskjell, men 90++ er en helt annen verden. Kanskje med mindre hun er 190cm høy og bærer vekten jevnt og riktig fordelt.
AnonymBruker Skrevet 20. april 2012 #9 Skrevet 20. april 2012 Man ser jo at de er pene, men det er likevel ikke aktuelt å skulle ha et forhold til en som er overvektig. Gremmes over å skrive dette selv!! Jeg VET det er slemt og ekkelt, men like fullt mener jeg det. Shame on me!! 1
AnonymBruker Skrevet 20. april 2012 #10 Skrevet 20. april 2012 En overvektig jente kan være penere en enn normalvektig jente om den overvektige har et EKSTREMT vakkert ansikt å hun slanke har en mindre pent.
AnonymBruker Skrevet 20. april 2012 #11 Skrevet 20. april 2012 Synes egentlig at kommentarene deres er litt flaue å lese, tenk å være så trangsynt at man ikke kan synes en person er pen/vakker bare fordi de er overvektig. Om en overvektig person kler seg fint, fint hår, fint ansikt osv, så kan du jo ikke si at en normalvektig person som er vel.. mindre pen automatisk blir penere? Bare pga nummeret på vekta. Det er jo helt patetisk. 11
Gjest Indra Skrevet 20. april 2012 #12 Skrevet 20. april 2012 Du må gjerne synes det er patetisk, men for meg er ikke overvekt særlig vakkert. 4
skruf Skrevet 20. april 2012 #13 Skrevet 20. april 2012 Venninna mi har absolutt endel ekstra kg på kroppen, hva hun veier aner jeg ikke, men jeg gjetter på en 15-20kg overvekt. Og hun er kjempepen! Dette er ikke bare noe jeg sier, men jeg ser jo med egne øyne hvilket "drag" hun har på byen! Langt, mørkt krøllete hår, brune øyne, alltid strålende blid med et smil, og hun har skikkelig utstråling. Om hun hadde gått ned disse kiloene, så hadde hun ikke blitt vakrere fordi, for hun ville vært akkurat den samme jenta. Må presisere at hun bærer kiloene godt, har typisk timeglassfigur, og ikke noe særlig over magen. Hun går gjerne med ettersittende og innsvingete klær. Jeg har sett normalvektige/slanke damer som ikke kan måle seg med min venninne, om de er aldri så slank. Så, jeg tror at det ikke er kilo det kommer an på, men utstråling, pene trekk, og personlighet! 10
AnonymBruker Skrevet 20. april 2012 #14 Skrevet 20. april 2012 Veldig overvektige mennesker er som regel mindre pene ja i forhold til normalvektige. Fettet samler seg rundt ansiktet så det blir bare en "blubb". Men med det sagt så finnes det jo ganske mange overvektige som har vekten over rumpa, de har gjerne ansikstformen i behold og derfor kan være like pen som hvem som helst. 1
AnonymBruker Skrevet 20. april 2012 #15 Skrevet 20. april 2012 Overvektige mennesker er vel ikke nødvendigvis stygge, stort sett langt ifra. Men de fleste blir litt penere når de går ned i vekt. Vekten legger seg jo i ansiktet også, noe som fører til ansiktstrekkene forsvinner litt. Men altså, jeg har sett og kjenner flere overvektige som er kjempepene Og et unntak kan jo være jenta kjent som "pear-chan" http://encyclopediadramatica.se/Pear_Chan Scroll ned å se på bildene. Hun er jo kjempepen! Ikke veldig hyggelig artikkel, men fant best bilder der. 1
Binta Ba Skrevet 20. april 2012 #16 Skrevet 20. april 2012 Jeg er enig med TS her, og ikke vennina. Hvor pen man er har mye med utstråling og holdning og gjøre, og mindre med vekt å gjøre. Rent subjektivt sett. 7
AnonymBruker Skrevet 20. april 2012 #17 Skrevet 20. april 2012 Synes egentlig at kommentarene deres er litt flaue å lese, tenk å være så trangsynt at man ikke kan synes en person er pen/vakker bare fordi de er overvektig. Om en overvektig person kler seg fint, fint hår, fint ansikt osv, så kan du jo ikke si at en normalvektig person som er vel.. mindre pen automatisk blir penere? Bare pga nummeret på vekta. Det er jo helt patetisk. Det er du som er patetisk, siden du ikke tillater at vi har våre egne meninger.. 4
AnonymBruker Skrevet 20. april 2012 #18 Skrevet 20. april 2012 Det er du som er patetisk, siden du ikke tillater at vi har våre egne meninger.. Ja, jeg er kjempe patetisk som ikke dømmer en person utseende utifra vekt. Og jeg tillater dere å ha deres egne meninger, men meningene deres er trangsynt og patetisk. 4
AnonymBruker Skrevet 20. april 2012 #19 Skrevet 20. april 2012 Ja, slanke mennesker er alltid penere enn tjukkaser. herlighet, for en evne til å se verden i nyanser du 2
dida Skrevet 20. april 2012 #20 Skrevet 20. april 2012 Jeg er ganske overvektig nå, og har blitt styggere og styggere ettersom kiloene har rast på. Regner med at det har noe å gjøre med min dugelige dobbelhake og bollekinn. Det er jo selvfølgelig noen overvektige som er penere enn slanke/normalvektige mennesker, men det kommer vel helt an på hvordan ansiktet er. (Form osv..)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå