Gå til innhold

Slutte og røyke!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ikke at det her kanskje er riktig sted og poste dette, men kjenner fruterasjonen tar meg her!! Lyst på røyk!!

Videoannonse
Annonse
Gjest Hannee
Skrevet

Du er kjempeflink! :klemmer: Du har fått til å ta et vanskelig valg. Tenk at ved å slutte å røyke kan du spare masse penger, og heller kanskje bruke dem til å reise til et eksotisk land eller noe du har drømt om?

Og du vil få bedre helse og ikke være redd for at andre skal synes at røykingen er ubehagelig. Og du vil få finere hud igjen.

Håper du klarer det, for jeg heier på deg! :jepp:

AnonymBruker
Skrevet

Vær sterk! Du fikser dette!

Jeg sluttet 31 mars 2010, og det gikk kjempebra. Hadde jeg visst det var så enkelt, skulle jeg sluttet lenge før! Jeg brukte nicotinelle tyggis og tok en tyggis hver gang jeg ville ta en røyk. Etter 14 dager var jeg nede i 4-5 tyggis om dagen, og etter et par mnd kuttet jeg tyggisen helt ut og var både røyk og tyggis-fri :) Har spart mange London shopping turer av de pengene som før ville gått til røyk :)

Lykke til :)

Gjest kittycat
Skrevet

helt utrolig hvor mye man kan spare på røyk. bra du prøver å slutte :-)

Skrevet

Vent ti 2017, da forbys det :)

Skrevet

Jeg sluttet for tre uker siden og har spart kroppen min for ca 400 røyk! Stå på!

Skrevet

Så bra at du vil slutte! :D

Heier på deg :) Som alle andre sier, tenk så glad kroppen, pengeboken og de rundt deg blir :)

Dette klarer du LETT.

Hurra! :nigo:

Skrevet

Jeg sluttet 22.januar, og det var veldog god hjelp i boken "endelig ikke-røyker"!:)

Hovedtanken er at du taper INGENTING på å slutte å røyke!!! Men tenk på alt du taper ved å fortsette!!! Penger, helse, retten til å bestemme over egen kropp, mestringsfølelse, pene tenner, god ånde, hudkvalitet osv osv osv!

Stå på!!!:)

• Liker 1
Skrevet

Skal klare det!!!!! Første dag uten røyk nå:D

Skrevet (endret)

Det er SÅ utrolig deilig å slippe å tenke på den røyken hele tiden!

Hvor er det mulig å røyke, hvor kan jeg stumpe den, hvordan unngår jeg å puste på de andre, hvor gjør jeg av sneipen, kan jeg røyke her?, hvor er lighteren min? , kan vi ta en røykepause snart? 'Unnskyld men her kan du ikke røyke..' osv osv osv ...

Det ble så innmari mye pes tilslutt!!

Plutselig en dag så stod jeg der ute i en høststorm, mens alle andre pratet og hadde det gøy inne, jeg så dem gjennom vinduet, jeg frøs og gikk glipp av alt de morsomme, og lurte på om jeg burde vinke til de som gikk forbi der jeg stod.

Da bestemte jeg meg for at det var nok.

Det var min siste røyk.

Nå har jeg mye bedre kondis, er sterk og vil aldri mer røyke!! :bolledeig:

Du kan slutte også, bare la vær å ta den neste røyken din!!! :duskedame:

Endret av loffen
AnonymBruker
Skrevet

Ikke at det her kanskje er riktig sted og poste dette, men kjenner fruterasjonen tar meg her!! Lyst på røyk!!

Ikke vanskelig, det verste er å ikke begynne igjen.

Hadde jeg vist,så hadde jeg sluttet før. Vært røykfri lenge nå.

Du har tatt et valg,du sparer kroppen din,helsen,og ikke minst lommeboken din.

Jeg har valgt å ikke kommentere røykingen til andre,for jeg vet hvordan det er.

I dag blir jeg kvalm av lukten. Pinlig å vite at man har stinket sånn.

Det lukter av håret,huden,klærne.

I dag røyker alle ute,og den stanken det er av de når de kommer inn igjen......det er som om det omdannes til kloakklukt. Et menneske fyller et helt rom. Selv om du har på deg rent tøy,så lukter det av klærne. Selv om du ikke røyker inne,så heger det i klærne.

Hjelper lite å pynte seg,sminke seg når du alikavel stinker kloakk.

Pinlig å gå til tannlegen.

Jeg er i dag bare flau over hva jeg har gjort,og håper folk har glemt det.

Når du slutter, så er de tre første døgnene verst. Da skal nikotinen ut, du svetter og lukt se på sengetøyet ditt om morgenen. Forferdelig.

Jeg tenkte mye på røyk,men drakk mye vann, og gikk en tur hver gang. Lysten går over etter tre min.

Røyk er bare stress. Bruker mye tid på røyk. Du er jaget overalt. Ha en røyk før ditt, og røyk før datt.

Skal love deg at du får et bedre liv etterpå. Det er da du skjønner hvor idiotisk det er

Gjest Forever
Skrevet

Jippi!! :) gratulerer så mye!

Det er mye god hjelp i slutta.no

Skrevet

Andre dagen uten sigaretter nå, hehe:) har kjent suget flere ganger allerede i dag. Særlig etter og ha spist, men jeg skal være hard med meg selv, og ikke røyke. Skal heller legge pengene jeg sparer til side, og kjøpe meg noe fint etter hver uke til og begynne med:)) hehehe

Skrevet

Les endelig ikke-røyker boka. Funker som bare det... Vet det høres skikkelig teit ut. Men på en eller anna merkverdig måte fungerer det!!

Skrevet

Når jeg leser noe som helst som omhandler røyk, nøytralt eller negativt, får jeg lyst på.

Tenkt på å slutte i 3 år nå ca, røykt i 9. Syns SJELDENT røyk er godt. Fantaserer om at noen dropper meg på en øde øy i en ukes tid, så jeg kommer unna de verste abstinensene. Sukk.

Skrevet

Jippi!! :) gratulerer så mye!

Det er mye god hjelp i slutta.no

Jeg er helt uenig! Slutta.no er noe herk og jeg skal melde meg av nå. De sender sms mange ganger i uken og det er den påminnelsen som gjør meg sugen på røyk.. Har du en android tlf så last heller ned Røykeslutt appen til LHL. Den gir deg bare et pip ved viktige milepæler som når du har spart 500 kr, 1000 kr, 2000 kr og når du har oppnådd en ny helsegevinst eller har spart kroppen din for 200 røyk. Et pip i uken kanskje, og ellers kan du gå inn og sjekke hvor mange røyk du har unngått, penger spart, helsegevinst, motivasjon, hvor lenge du har vært røykfri osv. Anbefales.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har noe som heter Quit Counter, fikk det anbefalt her på kg faktisk, det er et lite program som viser hvor lenge jeg har vært uten røyk, helsefordelene, pengene du har spart, osv osv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...