AnonymBruker Skrevet 24. april 2012 #21 Skrevet 24. april 2012 Jeg har hørt at det har vært en del feil/ting som ikke er så bra med HTC Sensation. For eksempel dette http://www.mobili.no/nyheter/dodsgrep-pa-htc-sensation/ http://www.amobil.no/artikler/aa_kjope_htc_sensation_kan_bety_trobbel/100619 Er det ting som er rettet opp i nå, eller er det fortsatt noen feil med den?
Gjest Høymann Skrevet 24. april 2012 #22 Skrevet 24. april 2012 Jeg kjøpte denne mobilen når den var helt ny og har ikke hatt et eneste problem problem med den. Andrioden er dønn stabil og verson 4.0 gjorde den enda bedre Den beste mobilen jeg har hatt til nå. Ikke lagg, super rask og god byggekvalitet.
Maestro Skrevet 25. april 2012 #23 Skrevet 25. april 2012 Hatt min sensation siden Oktober 2011, å har ikke hatt noen problemer enn: Facebook stoppet Spotify stoppet Litt treg mobilnettverk på enkelte plasser jeg er på. Ellers toppfornøyd, beste mobilen jeg har hatt.
AnonymBruker Skrevet 25. april 2012 #24 Skrevet 25. april 2012 Er det ting som er rettet opp i nå, eller er det fortsatt noen feil med den? Jeg har aldri hatt problemer med treghet/forsinkelse på min. Det med antenna aner jeg ikke, siden jeg ikke synes det er naturlig å holde telefonen den veien.
Yme Skrevet 25. april 2012 #25 Skrevet 25. april 2012 Jeg har hørt at det har vært en del feil/ting som ikke er så bra med HTC Sensation. For eksempel dette http://www.mobili.no/nyheter/dodsgrep-pa-htc-sensation/ http://www.amobil.no/artikler/aa_kjope_htc_sensation_kan_bety_trobbel/100619 Er det ting som er rettet opp i nå, eller er det fortsatt noen feil med den? Jeg har tydeligvis aldri holdt telefonen sånn før, men når jeg holdet telefonen i landskapsmodus, med mikrofonen mot venstre side, og dekker over kameraet med håndflaten, går dekninga på wifi ned. Det var skikkelig sært! Men for meg er dette en veldig unaturlig måte å holde telefonen på, og jeg har aldri opplevd noe sånt ved vanlig bruk (dvs når jeg ikke prøver å fremprovosere dette problemet), men det er nok til at jeg ville valgt HTC Evo 3D, eller samsung galaxy s2 isteden (eller eventuelt HTC One X), om jeg ikke allerede hadde denne.
AnonymBruker Skrevet 25. april 2012 #26 Skrevet 25. april 2012 Hatt min sensation siden Oktober 2011, å har ikke hatt noen problemer enn: Facebook stoppet Spotify stoppet Litt treg mobilnettverk på enkelte plasser jeg er på. Ellers toppfornøyd, beste mobilen jeg har hatt. Selv om facebook og spotify stoppet, får du til å bruke det, eller er det bare sånn at det stopper av og til?
AnonymBruker Skrevet 25. april 2012 #27 Skrevet 25. april 2012 Jeg har tydeligvis aldri holdt telefonen sånn før, men når jeg holdet telefonen i landskapsmodus, med mikrofonen mot venstre side, og dekker over kameraet med håndflaten, går dekninga på wifi ned. Det var skikkelig sært! Men for meg er dette en veldig unaturlig måte å holde telefonen på, og jeg har aldri opplevd noe sånt ved vanlig bruk (dvs når jeg ikke prøver å fremprovosere dette problemet), men det er nok til at jeg ville valgt HTC Evo 3D, eller samsung galaxy s2 isteden (eller eventuelt HTC One X), om jeg ikke allerede hadde denne. Hva er wifi egentlig? Ville du valgt en av de andre mobilene, selv om du aldri opplever dette ved normal bruk av telefonen?
Yme Skrevet 25. april 2012 #28 Skrevet 25. april 2012 (endret) Hva er wifi egentlig? Ville du valgt en av de andre mobilene, selv om du aldri opplever dette ved normal bruk av telefonen? Wifi er trådløs internett, som folk pleier å ha hjemme og på jobben osv. Hvis du er usikker på om du har det, kan du jo bare sjekke om internetten på maskina de er kobla til med en ledning eller ikke (med en kabel som ser sånn her ut Trykk Her) Jeg har hatt telefonen siden den kom i fjord, og har aldri opplevd at den mister dekningen til wifi, før jeg sjekka det nå, ved å dekke til området ved kamera på baksiden av telefonen. For meg, er det ikke en naturlig måte å holde telefonen sånn, og jeg har aldri hørt noen andre klage over det før, så om du har veldig lyst på telefonen, tror jeg ikke det skal være noe problem. Jeg har hatt et par andre problemer med telefonen, men etter oppdateringen som kom i Mars (operatisystemet på telefonen blei oppdatert fra Android 3.2 til Android 4.0, som er en bra forbedring) har jeg alt vært fint. Er det noen spesiell grunn til at du vil ha akkurat den telefonen? Litt treg mobilnettverk på enkelte plasser jeg er på. Det er ikke telefonen sin skyld. Det har noe med dekninga til leverandøren på mobilaabonnementet ditt (Telenor, NetCom etc.) . Endret 25. april 2012 av Yme
AnonymBruker Skrevet 25. april 2012 #29 Skrevet 25. april 2012 Wifi er trådløs internett, som folk pleier å ha hjemme og på jobben osv. Hvis du er usikker på om du har det, kan du jo bare sjekke om internetten på maskina de er kobla til med en ledning eller ikke (med en kabel som ser sånn her ut Trykk Her) Jeg har hatt telefonen siden den kom i fjord, og har aldri opplevd at den mister dekningen til wifi, før jeg sjekka det nå, ved å dekke til området ved kamera på baksiden av telefonen. For meg, er det ikke en naturlig måte å holde telefonen sånn, og jeg har aldri hørt noen andre klage over det før, så om du har veldig lyst på telefonen, tror jeg ikke det skal være noe problem. Jeg har hatt et par andre problemer med telefonen, men etter oppdateringen som kom i Mars (operatisystemet på telefonen blei oppdatert fra Android 3.2 til Android 4.0, som er en bra forbedring) har jeg alt vært fint. Er det noen spesiell grunn til at du vil ha akkurat den telefonen? Det er ikke telefonen sin skyld. Det har noe med dekninga til leverandøren på mobilaabonnementet ditt (Telenor, NetCom etc.) . Hvilke problemer har du hatt med telefonen? Grunnen til at jeg vurderer denne er fordi jeg liker HTC og denne telefonen utseendemessig. Men så er det jo ikke det som er det viktigste å tenke på når man skal kjøpe telefon, men jeg skjønner ikke så mye av det andre.
Yme Skrevet 25. april 2012 #30 Skrevet 25. april 2012 Det kom en oppdatering som tulla litt med "hjem" knappen, så den innimellom tok skjermbilder isteden for å gå ut av programmet man hadde åpent, men det blei fiksa igjen. Da telefonen var helt ny, funka ikke skjermen så bra, sånn at den ikke alltid registrerte når jeg tok på den, men det blei også fiksa med en oppdatering.
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2012 #31 Skrevet 1. mai 2012 Må jeg kjøpe med minnekort til telefonen? Hvor stort bør det isåfall være?
Yme Skrevet 1. mai 2012 #32 Skrevet 1. mai 2012 Det er et i telefonen, når du kjøper den ny. Tror det er på 4 Gig, også har telefonen 1 gig innebygd.
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2012 #33 Skrevet 1. mai 2012 Det er nok med 4 gig da, så jeg trenger ikke noe større?
Yme Skrevet 1. mai 2012 #34 Skrevet 1. mai 2012 Du er den eneste som veit hvor mye plass du trenger til dine ting :gjeiper:
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2012 #35 Skrevet 2. mai 2012 Jeg ville nok heller gått for denne; http://www.lefdal.com/product/telecom-gps/mobiltelefon/S5360WHITE/samsung-galaxy-y-s5360-smarttelefon-hvit Har selv en HTC Desire nå, å den er det bare tull med. Ut og inn på verksted. Har hørt at HTC tlf ikke er så gode android-telefoner lenger, å at de har tapt seg i det siste mens noen av konkurrentene har forbedret seg. Ellers synes jeg HTC er brukervennlige og har en fin meny og muligheter - hvis man da kan bruke androide programmer da... Svada, rett og slett. HTC er sammen med Samsung og Sony/SE det tryggeste Android-valget. Fin meny? Har du hørt om launcher-bytte?
Yme Skrevet 2. mai 2012 #36 Skrevet 2. mai 2012 Svada, rett og slett. HTC er sammen med Samsung og Sony/SE det tryggeste Android-valget. Fin meny? Har du hørt om launcher-bytte? Det er ikke alle som veit at man kan skifte ut menyene sine på android-telefoner, og det har vel noe med at sånt ikke blir markedsført. Jeg skal finne noen linker som viser forskjellige launchere, så folk får sett det... I løpet av dagen.
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2012 #37 Skrevet 3. mai 2012 Ble HTC Sensation på meg nå. Må jeg lade batteriet før jeg kan bruke den? Hvor lenge må det lades isåfall?
Yme Skrevet 3. mai 2012 #38 Skrevet 3. mai 2012 Skriver fra telegonen, så forvent deg noen rare skrivefeil ;-) Nye telefoner, og laptopper, bruker lithium ion-batterier, og de kan du omtrent lade som det passer deg, men de blir ødelagte av å ligge strømløse over lengre tid. (Dvs. Ukesvis uten noe strøm) Varme korter ned levetiden dems, som er på sirka 3 år fra produksjonsdato ( det er da de begynner å bli merkbart dårligere), men om du fortsatt har den samme telefonen da, er det lett å bare bytte det ut med et nytt batteri... Det får du ikke gjort på en iPhone, og noen få andre telefoner. Den type batteri holder seg aller best om den er sirka halvfull mesteparten av tiden, men det er ikke noe å tenke på... Lad telefonen når det passer deg, prøv å ikke la den lade helt ut (du trenger ikke være redd for at det skjer), og prøv å planlegg at du har mest mulig batter når du skal ut, uten lader... smarttelefoner lader ut fort i forhold til mobilene vi hadde for 5-6 år siden. 1
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2012 #39 Skrevet 7. mai 2012 Må man laste ned virusprogram på mobilen? Er det som på en data hvor man kan få virus når man surfer på nettet og laster ned ting? Hvordan får man alarm på huskelapper, og hvordan setter men på vanlig alarm? Jeg skal bruke mobilen til vekkeklokke om morgenen, men får ikke til å ha på noen alarmer.
Gjest Høymann Skrevet 7. mai 2012 #40 Skrevet 7. mai 2012 Trykk på den store klokka på "hjem" skjermen. Da får du mange forskjellige valg du kan gjøre med tida. Huskelapper kan du lage med "Calendar" eller kalender på norsk. Virusprogram trenger du egentlig ikke, men det er jo bare å putte inn det om du ønsker det. Jeg har det ikke, og har mange apps.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå