Gå til innhold

HIV-test

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det noen som vet hvordan en kan få tatt HIV-test i Oslo kommune? Det er vel bare vanlig blodprøve?

Må en få time hos fastlege for å kunne ta en blodprøve, eller kan en bare ringe og få en time hos en random lege? Eller må en kanskje på helsestasjon om en ikke har fastlege i Oslo?

Videoannonse
Annonse
Gjest Linaria
Skrevet

Ja, det er bare en vanlig blodprøve.

Tok det da jeg ble sammen med typen, pluss at jeg testa alt annet.

Har aldri vært så nervøs i hele mitt liv, og det tok TO UKER!

Var ganske bortkasta å være så nervøs når det viste seg at jeg var helt frisk.

Skrevet

Er det noen som vet hvordan en kan få tatt HIV-test i Oslo kommune? Det er vel bare vanlig blodprøve?

Må en få time hos fastlege for å kunne ta en blodprøve, eller kan en bare ringe og få en time hos en random lege? Eller må en kanskje på helsestasjon om en ikke har fastlege i Oslo?

Jeg tester hver gang jeg gir blod.

Skrevet

Blodprøve hos fastlege, eller f.eks olafia klinikken som noen nevnte her, eventuelt andre helsestasjoner.

AnonymBruker
Skrevet

Olafia! :hjerte:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar! :)

Fikk nettopp høre at det ikke stresset så veldig mye. Det er for en søknad til skole. Så da kan jeg evt ta det en helg jeg er hjemme! Eller Olafia-klinikken. Må jeg reservere time der?

Skrevet

Fikk nettopp høre at det ikke stresset så veldig mye. Det er for en søknad til skole. Så da kan jeg evt ta det en helg jeg er hjemme! Eller Olafia-klinikken. Må jeg reservere time der?

Hvilken skole er det? Ble litt nysgjerrig nå. Sykepleier e.l.?

AnonymBruker
Skrevet

Ja, medisinstudiet i utlandet :)

AnonymBruker
Skrevet

Det kan nok bli vanskelig med medisinstudiet i og med at du ikke kan lese. Se linken over.

Skrevet

Olafiaklinikken har dropintimer hver mandag frem til klokka fem på ettermiddagen, og det er gratis å teste seg for kjønnsykdommer.

Godt tips; Ta hele remsa av tester når du først er der.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...