AnonymBruker Skrevet 20. april 2012 #1 Skrevet 20. april 2012 Er det greit å sile ut og ta bort enkelte kløner som du har som venn på facebook? Jeg har f.eks en baksnakker, også vet jeg at veldig mange rett og slett sitter og ser igjennom alle bildene. Har også et par homoer, som skal erte meg, fordi jeg er singel, og de homoene skal late som at jeg eventuelt "kan være homo". Har iallefall lyst til å ta bort homoene som er plagsomme.
Gjest enirac Skrevet 20. april 2012 #2 Skrevet 20. april 2012 Ta vekk de du ikkje vil ha der vel... Sikkert noen som blir furtne, men det er deres problem.
AnonymBruker Skrevet 20. april 2012 #3 Skrevet 20. april 2012 Er det mulig? Den som har problemer her, er deg, TS!
AnonymBruker Skrevet 20. april 2012 #4 Skrevet 20. april 2012 Er det greit å sile ut og ta bort enkelte kløner som du har som venn på facebook? Greit for hvem? Du bestemmer vel selv hvem du vil ha der?
AnonymBruker Skrevet 20. april 2012 #5 Skrevet 20. april 2012 Er det mulig? Den som har problemer her, er deg, TS! ?? Høh? På kva bakgrunn kan du skrive dette?? 1
Crazyparrotwoman Skrevet 21. april 2012 #6 Skrevet 21. april 2012 slett facebooken din du så slipper du det maset 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå