erter Skrevet 20. april 2012 #1 Skrevet 20. april 2012 Hei, jeg og samboeren min flytter til Kongsberg i sommer. Nå ser vi på en del leiligheter uten stort hell, rett og slett fordi vi er for kresen, begge ønsker å gå til jobb (Sentrum). Har sjekket litt på busstabellene men blir ikke helt klok, er det sånn at man kan bo et lite stykke unna sentrum og busse eller må vi kjøpe oss en bil da? I så fall, hvordan er det å få parkering om jobben ikke har?
Shoes Skrevet 20. april 2012 #2 Skrevet 20. april 2012 Går ann å ta buss fra litt utenfor sentrum hvertfall men, bussene går som regel ikke oftere enn hver halvtime på det meste, så det kan være lurt å forsikre seg om at tidspunktene passer greit nok I sentrum er det betalingsparkering som gjelder på dagtid, og det er det vel stort sett over hele området hvis jeg ikke tar helt feil. Kan fort vekk bli trangt om plassene også etter det jeg har erfart. Lykke til med leilighetsjakt!
erter Skrevet 21. april 2012 Forfatter #3 Skrevet 21. april 2012 Går ann å ta buss fra litt utenfor sentrum hvertfall men, bussene går som regel ikke oftere enn hver halvtime på det meste, så det kan være lurt å forsikre seg om at tidspunktene passer greit nok I sentrum er det betalingsparkering som gjelder på dagtid, og det er det vel stort sett over hele området hvis jeg ikke tar helt feil. Kan fort vekk bli trangt om plassene også etter det jeg har erfart. Lykke til med leilighetsjakt! Tusen takk =)
erter Skrevet 8. mai 2012 Forfatter #4 Skrevet 8. mai 2012 Hmm, okey, kanskje noen kan bekrefte/avkrefte for meg? For meg virker det som at om man bor på vest siden av elva, sydover. Så er det veldig mange busser som overlapper? Ellers er jeg ikke videre imponert når jeg har forsøkt å sjekke rutene, men er litt vanskelig å få oversikt når man ser på rutetabller om det er mange eller få avganger
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå