AnonymBruker Skrevet 20. april 2012 #1 Skrevet 20. april 2012 Noen som kan om noen sex-stillinger der jenta kan gjøre mesteparten av jobben og gutten "bare" kan slappe av? (Bortsett fra å ri, da) 1
AnonymBruker Skrevet 20. april 2012 #4 Skrevet 20. april 2012 "kan om noen"?? Ble skrivefeil ja, fordi jeg skrev noe helt annet først. Men glemte å ta bort alt. Men du tåler vel litt skrivefeil? Herregud TS 2
Gjest Nuppdupp Skrevet 20. april 2012 #6 Skrevet 20. april 2012 misjonær på gulvet ved en vegg? eller et sted jenta kan holde seg fast? da slipper du å gjøre så mye hvis jenta er sterk nok i armene. du må jo støte litt, men :gjeiper: funker bedre på gulvet enn i senga. http://shop.erotikknett.no/Frekke-leker/Husker/Love-swing eller den hvor hun kan dra seg mot deg? den er ikke så fryktelig behagelig å henge i, men funker :gjeiper: 1
lattiz Skrevet 20. april 2012 #7 Skrevet 20. april 2012 Jenta kan ligge oppå gutten med magen mot han, mens han er inni henne og jenta kan bevege kroppen sin slik at kuken hans glir inn og ut ; ) Nesten som å ri, det eneste som er likt er egentlig at jenta er oppå gutten. Det finnes mange forskjellige versjoner av å ri da ; ) Anbefales veldig varmt!
Gjest Nuppdupp Skrevet 20. april 2012 #8 Skrevet 20. april 2012 (endret) Jenta kan ligge oppå gutten med magen mot han, mens han er inni henne og jenta kan bevege kroppen sin slik at kuken hans glir inn og ut ; ) Nesten som å ri, det eneste som er likt er egentlig at jenta er oppå gutten. Det finnes mange forskjellige versjoner av å ri da ; ) Anbefales veldig varmt! men det var jo det han/hun ikke ville jo :gjeiper: Endret 20. april 2012 av Nuppdupp 1
lattiz Skrevet 20. april 2012 #9 Skrevet 20. april 2012 Hehe! Bortsett fra å ri da. Ja riktig. Hmmm.. kanskje den er alt for godt utprøvd og de er leie? Bare en teori ; ) Nei, men dere kan trøste dere (eller du, TS) med at denne er litt annerledes enn å ri. Blir veldig forskjellig. Få jenta til å legge seg ned på deg, og få henne til å ta styringen! Da kan du få noen fantastiske minutter (eller timer om du er riktig heldig) i senga ; )
Bullet Skrevet 20. april 2012 #10 Skrevet 20. april 2012 Omvendt misjonær, den er jo helt gull! Min absolutte favorittstilling. Ellers kan det hende du finner en del på denne nettsiden. Min link.
AnonymBruker Skrevet 20. april 2012 #11 Skrevet 20. april 2012 Hehe! Bortsett fra å ri da. Ja riktig. Hmmm.. kanskje den er alt for godt utprøvd og de er leie? Bare en teori ; ) Nei, men dere kan trøste dere (eller du, TS) med at denne er litt annerledes enn å ri. Blir veldig forskjellig. Få jenta til å legge seg ned på deg, og få henne til å ta styringen! Da kan du få noen fantastiske minutter (eller timer om du er riktig heldig) i senga ; ) Sist jeg sjekket er det du beskriver en helt vanlig "ri posisjon". Hvis du tror det er eksepsjonelt vanlig at gutten gjør mye arbeid i den stillingen stiller jeg litt spørsmål på erfaringene dine.
lattiz Skrevet 20. april 2012 #12 Skrevet 20. april 2012 Sist jeg sjekket var med en sexolog som faktisk anbefalte akkurat denne stillingen som variasjon. Å variere stillingene litt for å få variasjon kan være meget bra. En liten variasjon kan gjøre ekstremt stor forskjell. Akkurat dette visste du ikke, for ellers ville du vel ikke lagt ut klage på anbefalingen. Det er altså muligens DU som er, om ikke uerfaren akkurat, hehehe, så i alle fall uviten! (Er jo ikke sikkert du har lært så innmari mye oppigjennom tidenes stunder). Derfor kan den fritt anbefales! Du har tydeligvis store problemer med det. Men her skal du få igjen: Du fikk behov for å legge ut en mensen-kommentar (nonsense kommentar som er helt malplassert og kun egnet til å skape irritasjon hos leserne) så er det helt ok for meg. Har ikke så mye å si da. Men dette VAR en mensen-kommentar! Altså en kommentar som ble lagt ut KUN med den hensikt å være en drittsekk! Kjenner du deg igjen? Tror du kjenner deg VELDIG igjen faktisk! Mange legger ut kommentarer her i ny og ne kun for å være drittsekk. Tror dette går på akkruat den kvota, så hvorfor ikke få et eget ord for det Anonym bruker, jeg synes du var litt bråkjekk akkurat der! Jeg håper imidler heller at trådstarter er takknemlig for at jeg faktisk forsøkte å komme med et forslag istedet for å gjøre som deg, å spre litt ekstra dritt på forumet. Jeg innfører begrepet her og nå, til ære for deg! (Om du har mensen akkurat nå eller ikke, den gjelder uansett)
AnonymBruker Skrevet 21. april 2012 #13 Skrevet 21. april 2012 Går ann og ligge på siden. Bare jente som rører på seg mens gutten ligger der. Han kan jo være med også selvfølgelig, men hvis ikke han vil, så må han ikke
Gjest Quake Skrevet 21. april 2012 #14 Skrevet 21. april 2012 mannen på knær mens jenta er oppå han med beina utenfor hans mens jenta ligger bakerover, hold tak i beina hans og løft hoftene opp og ned. kanskje litt vanskelig forklart......
Inx Skrevet 21. april 2012 #15 Skrevet 21. april 2012 mannen på knær mens jenta er oppå han med beina utenfor hans mens jenta ligger bakerover, hold tak i beina hans og løft hoftene opp og ned. kanskje litt vanskelig forklart...... Myk mann + lett kvinne er en forutsetning? Får han ikke krampe i leggene ganske raskt ?
Gjest Quake Skrevet 21. april 2012 #16 Skrevet 21. april 2012 neida, mannen trenger bare sitte på kne, det trenger man ikke være myk for =) men kvinnfolket må klare å heve og senke hoftene mens hun på en måte henger bakover på rygg. men funker som fanden.
Sukkerklumpen! Skrevet 21. april 2012 #17 Skrevet 21. april 2012 http://nrk.no/helse-forbruk-og-livsstil/1.6331899 Her er mange forskjellige sex stillinger!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå