Wildrose Skrevet 19. april 2012 #1 Skrevet 19. april 2012 Jeg ønsker å slutte å røyke og ønsker å prøve elektriske sigaretter. Vet det har vært post om dette tidliger på Kg, men jeg finner det ikke igjen. Jeg trenger hjelp til å finne en grei og billig nettbutikk. Forslag til hvilken type sigarett du synes er best og alle andre innspill! Kostnader med moms etc. Tusen takk for hjelpen!
LittleJ Skrevet 19. april 2012 #2 Skrevet 19. april 2012 Har flere på jobben som har sluttet helt ell delvis å røyke pga. de faktisk =P Husker ikke hvor de har kjøpt det fra, var en kinesisk nettside ell no. Trur de snakka om 150 kr.
Wildrose Skrevet 20. april 2012 Forfatter #3 Skrevet 20. april 2012 Har flere på jobben som har sluttet helt ell delvis å røyke pga. de faktisk =P Husker ikke hvor de har kjøpt det fra, var en kinesisk nettside ell no. Trur de snakka om 150 kr. Hei,ja jeg har hørt positive ting om dette. Håper det dukker opp noen som har en nettadresse på lur til meg også, så jeg kan få bestilt dette:-)
Gjest Frk. Snerp Skrevet 20. april 2012 #4 Skrevet 20. april 2012 På denne nettsiden fantes det flere varianter
Wildrose Skrevet 20. april 2012 Forfatter #5 Skrevet 20. april 2012 På denne nettsiden fantes det flere varianter Tusen takk for den nettsiden, Frk. Snerp :-)
LilleBille Skrevet 20. april 2012 #6 Skrevet 20. april 2012 (endret) Prøv 0018.no Endret 20. april 2012 av LilleBille
Wildrose Skrevet 20. april 2012 Forfatter #7 Skrevet 20. april 2012 Prøv 0018.no Takker så mye, LilleBille :-)
LilleBille Skrevet 20. april 2012 #8 Skrevet 20. april 2012 Takker så mye, LilleBille :-) Jeg bestilte startpakke derfra - og den kom fort og greit. Vet også om andre som har bestilt derfra og som er veldig fornøyde.
Wildrose Skrevet 20. april 2012 Forfatter #9 Skrevet 20. april 2012 Jeg bestilte startpakke derfra - og den kom fort og greit. Vet også om andre som har bestilt derfra og som er veldig fornøyde. Hei igjen. Bestiller jeg altså startkit og så i tillegg må jeg bestille nicotin ampuller ( eller no slikt, jeg ønsker å ha nicotin i første omgang) ?
LilleBille Skrevet 20. april 2012 #10 Skrevet 20. april 2012 Hei igjen. Bestiller jeg altså startkit og så i tillegg må jeg bestille nicotin ampuller ( eller no slikt, jeg ønsker å ha nicotin i første omgang) ? Tror det holder med startkitet - så vidt jeg forsto var det med nikotin og det som trengtes. (Jeg kjøpte for å gi bort - så jeg har ikke prøvd det selv, men fikk det anbefalt av andre å starte med et startkit - så da burde det være alt som trenges)
Wildrose Skrevet 20. april 2012 Forfatter #11 Skrevet 20. april 2012 Tror det holder med startkitet - så vidt jeg forsto var det med nikotin og det som trengtes. (Jeg kjøpte for å gi bort - så jeg har ikke prøvd det selv, men fikk det anbefalt av andre å starte med et startkit - så da burde det være alt som trenges) Ja, det burde jo det da!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå