Gå til innhold

Beskrive deg selv i en kontaktannonse???


Irka

Anbefalte innlegg

Når jeg leser en avis eller et ukeblad, hender det at øynene mine også farer over kontaktannonsene.

Jeg har bitt meg merke i hvor flinke våre medsøstre i øst er til å beskrive seg selv.

Ikke uvanlig at det brukes ord som: "Vakker, sjarmerende, velformet, feminin, meget pen, og ser mye yngre ut" :sexy:

Av de som oppgir yrke, virker det som 90% har uttannelse som leger og forskere.

Skal vi virkelig tro på dette skrytet deres, eller er det bare noe de sier får å få Ola Donk på tråden?

Hvordan ville forresten du beskrive deg selv i en kontaktannonse? :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

"Vakker, sjarmerende, velformet, feminin, meget pen, og ser mye yngre ut" :sexy:

Dette var vel ganske beskrivende :ler: .

(tuller :wink: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sexysadie

våre medsøstre i Østeuropea og Østen skal jo selge ett produkt Seg selv og da må de jo bruke slike ord.

min kontaktannonse ville sett tilnærmet slik ut:

Sexgal men særs utidig trønder søker likesinnet.

Jeg er ikke så slank og pen, men har langt hår og er dødsrå

Høye menn må da gjerne føle seg fri til å svare meg.!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror vel også at våre medsøstre i Øst er ute etter å selge, ja...

Hvis jeg skulle annonsere meg selv ville det blitt noe sånt:

Livsglad, jordnær ung dame med temperament og viljestyrke! Ærlig, pålitelig og romantisk...

Der har du meg...tror jeg... :wink:

K

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan ville forresten du beskrive deg selv i en kontaktannonse?

Jeg ville hvertfall styrt unna referanser til dyreriket, av typen

"Binne søker bamse til å pjuske i mosen med" :blunke:

Seriøst?

Teksten skal vel stå i samsvar med typen kontakt man ønsker. En annonse etter sexpartner vil nødvendigvis se annerledes ut enn en annonse etter potensiell ektefelle.

Annonser av typen du referer til, er ren markedsføring av et produkt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:ler: Norske kvinner er nok kansje litt flinkere til å pakke inn tingene.

Vi er klar over at når det gjelder utseende er smaken er som baken, nemlig delt..

Hva Sexysadie: Sexgal men særs utidig trønder søker likesinnet. (Anonnse i lokalavisa.)

Jeg er ikke så slank og pen, men har langt hår og er dødsrå (Veldreid, sexy, med personlighet)

Høye menn må da gjerne føle seg fri til å svare meg.! (Menn under 185cm har ikke sjangs i helvete..)

Kverula:

Livsglad, jordnær ung dame med temperament og viljestyrke! Ærlig, pålitelig og romantisk... (Jeg vet hva jeg står for og er sikker på meg selv.)

Care:Kan ikke beskrives, må oppleves (Jeg kan tingene mine og jeg VET det!)

Har jeg litt rett eller? :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dr Zoidberg

Håpløs og barnslig bajas som aldri blir i nærheten av voksen, avhengig av mye rart, men snill. Biter sjeldent. Stort vokabular, ikke alle ordene garanteres like pene. Bør ikke oppbevares i kjøleskap eller luftette rom. Notorisk klovn og spøkefugl, kan av og til bli veldig filosofisk og alvorlig (ikke værre enn at det fikses med en klem eller puppetafsing)

Må luftes. Leveres uten batterier. Fyll kun vanlig cola. Bruk belte ved enhver anledning (ellers faller buksene av - ikke det at det er så bad).

Lettstartet, lett(an)tennelig, lettkjørt, lettere gal, lettlært.

tidligere kollisjonskadet. ingen rust. MÅ BORT!

Høy kilometerstand!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Jeg vil ha en mann over 190 som kan bruke Gule Sider til det meste og som vet hvordan man skaffer mat på bordet."

Må innrømme at jeg ofte ser i kontaktannonnsene selv for å se hva slags morsomheter man finner der :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Håpløs og barnslig bajas som aldri blir i nærheten av voksen, avhengig av mye rart, men snill. Biter sjeldent. Stort vokabular, ikke alle ordene garanteres like pene. Bør ikke oppbevares i kjøleskap eller luftette rom. Notorisk klovn og spøkefugl, kan av og til bli veldig filosofisk og alvorlig (ikke værre enn at det fikses med en klem eller puppetafsing)

Må luftes. Leveres uten batterier. Fyll kun vanlig cola. Bruk belte ved enhver anledning (ellers faller buksene av - ikke det at det er så bad).

Lettstartet, lett(an)tennelig, lettkjørt, lettere gal, lettlært.

tidligere kollisjonskadet. ingen rust. MÅ BORT!

Høy kilometerstand!

:ler::lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min kontaktannonse:

Kvinne i sin beste alder, ca 1 meter, tannløs med store ører søker menn.

Bill.mrk: Deap Throut.

:kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Det er vel ikke bare de fra Østen som skal selge seg?

Skriver en ka. så skal man "selge" seg. Det er jo best å ha den beste reklamen? Det er jo det som selger+ Noe som fanger leserens inter.

Men å beskrive meg selv som nydelig,vakker og intl,sjarmerende? Tror jeg neppe jeg hadde skrevet, selv om det var noen som sa at jeg var det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Men å beskrive meg selv som nydelig,vakker og intl,sjarmerende? Tror jeg neppe jeg hadde skrevet, selv om det var noen som sa at jeg var det.

Hvorfor ikke? Det kommer vel litt an på hvordan du ordlegger deg også. Intelligensen skinner igjennom, vet du.

(Jeg beskrev meg som det en gang, og fikk svar i massevis; fra både pene/upene, mer/mindre skriveføre)

Det er jo klart at "smaken er som baken", og konklusjonen skal jo trekkes til slutt.

Forøvrig vil jeg si at min erfaring med slike kontaktannonser er at det er lettere å treffe menn kjemien stemmerr med på by'n. Har vel ikke så mye innabords... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor ikke? Det kommer vel litt an på hvordan du ordlegger deg også. Intelligensen skinner igjennom, vet du.

(Jeg beskrev meg som det en gang, og fikk svar i massevis; fra både pene/upene, mer/mindre skriveføre)

Det er jo klart at "smaken er som baken", og konklusjonen skal jo trekkes til slutt.

Forøvrig vil jeg si at min erfaring med slike kontaktannonser er at det er lettere å treffe menn kjemien stemmerr med på by'n. Har vel ikke så mye innabords... :ler:

Det er jo også slik at om man skriver at man er "nydelig, vakker, blablabla" så kan man jo lett bli tatt for å være høy på pæra, dum, eller bare innbilsk. Hva slags menn får man da svar tilbake fra? Menn liker nok kvinner med selvtillit, men en kvinne med selvtillit trenger ikke å legge seg på bordet på den måten... mener nå jeg iallfall :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Det kommer vel an på måten det blir sagt på også. Det er jo om å gjøre å selge seg selv ved første blikk..sannheten kommer uansett for en dag.

Noen blir nok også så forbanna og irriterte at de svarer av den grunn :ler:

Om man ikke vil beskrive seg med ord kan man jo også som oftest bruke bilder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg var single:

"Sta, sær, vinglete og ustabil rørebøtte søker kontakt med macho tøffelhelt som liker pils eller rødvin, og som kjenner plassen sin, en armlengdes avstand fra meg og mine saker - og, som (viktig) ikke har noen drøm om verken ekteskap eller samboerskap. Kun sex, moro og vennskap (sex & drugs and rock n roll). Fint om du kan lage mat, men ikke noe krav. P.S. Du må være villig til å forholde deg til eksen, en stund, til jeg er sikker..."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Håpløs og barnslig bajas som aldri blir i nærheten av voksen, avhengig av mye rart, men snill. Biter sjeldent. Stort vokabular, ikke alle ordene garanteres like pene. Bør ikke oppbevares i kjøleskap eller luftette rom. Notorisk klovn og spøkefugl, kan av og til bli veldig filosofisk og alvorlig (ikke værre enn at det fikses med en klem eller puppetafsing)

Må luftes. Leveres uten batterier. Fyll kun vanlig cola. Bruk belte ved enhver anledning (ellers faller buksene av - ikke det at det er så bad).

Lettstartet, lett(an)tennelig, lettkjørt, lettere gal, lettlært.

tidligere kollisjonskadet. ingen rust. MÅ BORT!

Høy kilometerstand!

:ler:

Den hadde jeg bitt på!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...