AnonymBruker Skrevet 19. april 2012 #1 Skrevet 19. april 2012 jeg vil ikke ha noen som helst diskusjon om mine synspunkter, de er mine uansett hva, men jeg vil høre hav dere tror er partiet for meg ut ifra dette: - jeg er for homofiles rettigheter (de skal få lov å gifte seg og få adoptere osv) - jeg er imot innvandrerne - jeg er for bedre eldreomsorg - jeg er for privatisering av sykehus osv, men at det fremdeles skal være offentlig også - jeg er for at reglene for alkohol/røyk osv holdes som det er, eller at det blir strengere ellers vet jeg ikke hvor jeg står i forhold til så mye annet igrunn.. jeg er ei kvinne på 32 år som aldri før har stemt, så hadde vært artig å høre hva dere tror er partiet for meg!
AnonymBruker Skrevet 19. april 2012 #2 Skrevet 19. april 2012 Tror det nærmeste du kommer er FrP . Eventuelt er jo Høyre også en mulighet.
Testosteron Skrevet 19. april 2012 #3 Skrevet 19. april 2012 jeg er for homofiles rettigheter (de skal få lov å gifte seg og få adoptere osv) - de fleste partiene mener vel dette nå (bortsett fra KrF) - jeg er imot innvandrerne - da tenker jeg FrP eller Høyre - jeg er for bedre eldreomsorg - det er alle. Forskjellen er virkemidlene. Les: for eller imot privatisering - jeg er for privatisering av sykehus osv, men at det fremdeles skal være offentlig også - Høyre eller FrP - jeg er for at reglene for alkohol/røyk osv holdes som det er, eller at det blir strengere - Det er vel bare FrP og kanskje Venstre som vil at det skal bli mer liberalt. KrF vil stramme til
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå