Gå til innhold

Nupper på overarmene?

Fremhevede innlegg

Skrevet

har veldig mye nupper (ikke kviser) på overarmene?

noen som har tips hva jeg kan bruke/gjøre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Endelig et helseproblem jeg har greie på :)

Hender jeg også får røde nupper på overarmene, overkroppen generelt.

Har lagt merke til at de er mer fremtredende vinterstid og dermed skyldtes tette klær - mye klær og dårlig utlufting.

Det stemte i mitt tilfelle, etter jeg begynte å gå i bar overkropp (der det ikke er sjenerende såklart) så har de blitt borte :)

Lufttørking etter dusjing hjelper også :)

AnonymBruker
Skrevet

å, kjenner til det der. har bare fått flere og flere nupper på armene de siste årene. spurte legen om det i forbifarten en gang jeg var der med noe annet, og hun sa det var hormonelt, og at det mest sannsynlig ville forsvinne senere. er 24 år jeg da:P

AnonymBruker
Skrevet

Noe i bakhodet mitt sier at det ofte skyldes vitamin D mangel. Aner ikke om det stemmer...

Gjest Tekola
Skrevet

Lillebror var plaget av det da han slet med laktoseintoleranse, vet jeg.

Mine får jeg som oftest bort med peeling, men aner ikke hva de kommer av :klo:

AnonymBruker
Skrevet

Det kommer sikkert litt an på hvor mye av det man har, men det har et navn. Husker det ikke. Har vært flere tråder om det på hud, sminke og vælvere-forumet. Mange har det overalt, på bena osv.

I den siste tråden jeg såg om dette temaet her inne var det noen som anbefalte denne lotionen: Min lenke. Men jeg aner ikke om den funker, har aldri prøvd den.

AnonymBruker
Skrevet

jeg har kun over overarmene ikke ellers på kroppen.. jeg bruker bare en god skrubb og i tillegg sånn skrubbe hanske...det er ikke eksem eller pga vær,vind eller klær (hos meg) så en lotion eller no annet hadde ikke hjulpet meg uansett hvor hardt jeg hadde prøvd;P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...