Gjest Madden Skrevet 24. januar 2004 #81 Del Skrevet 24. januar 2004 Fant endel fine kjoler i butikkene i størrelsen min, men er både høy og forholdsvis omfangsrik...iallefall rundt hoftene! Endte opp med å tegne kjolen selv og få en sydame til å sy den for meg! kom veldig godt ut av det synes jeg selv iallfall!! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ACVO Skrevet 25. januar 2004 #82 Del Skrevet 25. januar 2004 Hei! Jeg er også en stor jente, som skal gifte meg, og vil ha en chiffon jakke som skjuler litt. Fant en nydelig kjole som jeg falt for med en gang. Adressen er: zinniabridal.com Gå inn på exclusive design og ned på kjolen som heter Desiree. Den skal jeg bruke den 12.juni 2004. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 25. januar 2004 #83 Del Skrevet 25. januar 2004 monja: Hvem sydde kjolen din? Er det lov å be om å få se på bilde? Surre: Glad i deg også. :oops: Glemte å få med at jeg synes å huske at det var Somaras som hadde sydd kjolen... Stemmer det' date=' Monja.....?[/quote'] Joda, det stemmer at det var Somaras som sydde kjolen min. Var veldig fornøyd med den, men ettersom jeg er ganske så omfangsrik i overdelen ser det på noen bilder ut som jeg ikke har på meg BH :x Jeg klarer å se bort fra det, og er sånn totalt fornøyd med den jeg Tusen takk for det @shygirl@ Bilde av kjolen min finner du: HER og HER Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@shygirl@ Skrevet 26. januar 2004 #84 Del Skrevet 26. januar 2004 Sier bare som sant er, Monja.. Du var utrolig fin Hadde du forresten designet kjolen din selv..? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 26. januar 2004 #85 Del Skrevet 26. januar 2004 Du var helt nydelig Monja!!! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 27. januar 2004 #86 Del Skrevet 27. januar 2004 Tusen takk jenter Jeg fikk ideen fra et bilde jeg så på nett, men har gjort endringer for at den skulle bli mer meg :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå