Gå til innhold

Store bruder


Floda

Anbefalte innlegg

Jeg satt og tittet på kjoler her en dag og kom over en kolleksjon som ble kalt Aurora. Der var ulike kjoler vist fram av store, flotte bruder - og man kunne derfor lettere se hva som ville passe oss som er litt mer omfangsrike enn "normalen". Der ble det også levert kjoler opp til størrelse 60!

Husker dessverre ikke hvilken nettside dette var, men skal vri hodet...

K

Det er Brudekjoleformidlingen som har de kjolene, Kverula, så nå kan du stoppe med hodevridningen.. Hehe.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette er så bra! :D Jeg klikker på linker og legger til i favoritter og koser meg.

Jeg har faktisk tenkt på dette med ermene som Imari snakker om - hadde jeg vært veltrent kunne jeg funnet på å vise fram den delen av kroppen min, men så lenge armene mine bare henger der føler jeg litt for å gjemme dem vekk på et eller annet vis. Dessuten er jeg totalt i mot å bli en marengs av noe slag, og ser for meg en enkel kjole. Jeg vil likevel at den skal være en BRUDEkjole, og ikke en hvilken-som-helst-kjole.

Apropos slanking: Jeg er så utrolig enig med dere! Har en venninne som slanket seg 25 kilo - til bryllupet. Hun så nydelig ut, selvsagt, men siden hun la på seg 30 igjen året etterpå er det akkurat som om det ikke er HENNE på brudebildene. Hun var liksom stor både før og etter bryllupet. Jeg er på vei ned i vekt nå (av helt andre grunner enn giftemål), men målet mitt er ikke sylfide-status, og jeg satser derfor på at det er en størrelse 50 som blir riktig for meg, også på bryllupsdagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så deilig med noen som faktisk har store modeller på bildene også! :D *koser meg i galleriene nå*

Kom på en tanke til: Jeg innbiller meg at store damer som meg selv ikke bør ha skinnende stoffer..? Dessuten tror jeg at jeg tar meg best ut med litt utringning av et eller annet slag, så det ikke blir for tett i halsen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes mange flotte kjoler med ermer....Jeg kan også anbefale Christiane...Men, huff - nå ble jeg jo litt i tvil ang. min egen kjole...kanskje jeg burde ha valgt en med ermer?? Bruker str. 44, men veier 97 kilo!! (vet det er mange som sikkert får hakeslepp nå.. :D )

Å nei, å nei - liker ikke å være i tvil assa...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tari: Jeg er overbevist om at kjolen din er flott - både du og andre har sett den og plukket den ut nettopp til deg! Nemlig. Størrelse 44, du er jo bare småjenta. ;)

Titter på disse Aurora-kjolene nå. Noen som vet om de finnes i butikker på Østlandet, slik at de evt kan prøves?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tari: Jeg er overbevist om at kjolen din er flott - både du og andre har sett den og plukket den ut nettopp til deg! Nemlig. Størrelse 44, du er jo bare småjenta. ;)

Titter på disse Aurora-kjolene nå. Noen som vet om de finnes i butikker på Østlandet, slik at de evt kan prøves?

Kjolen er flott den..men det var jenta da :D

Jeg vet ikke om man kan få prøvd kjolene på østlandet men....jeg holder på å sjekke..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aurora 3289 er jo flott da!!

og Aurora 4178!!

Alfred Angelo 1744w var jo også litt fin og spesiell med den jakken over!

:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Floda.

Jeg er lita og tykk, men litt på slankern etter fødseln, så håper å passe inn i 44 ihvertfall til bryllupet...

Ser inne på en annen link at små tykke mennesker ikke bør ha Tiara og slør, men det synes jeg er dumt sagt med tanke på at du får slør helt fra det lille lette til det store tunge og det gjelder også for tiaraer...

Over til kjole greia, du finner ikke mange bilder på nett av store modeller med kjoler på, men stort sett alle kjoler kan bestilles i store str også...

Jeg søkte på bridesave.com etter store str og fikk opp så og si alle kjolesidene deres... (24 i USA = 52 i norge)

Så det er vel hva du føler deg vel i som er eneste kriteriet.. Selv ønsker jeg en kjole med stroper over skuldrene e.l. pga jeg er så bredskuldret... Kjøper jeg kjole med ermer, eller litt ermer, så blir jeg skikkelig sumo... :oops:

Her er link til en design kalt Signature +:

Nr1

og her er til noen fra Venus:

Nr2

Det er ihvertfall 4 nederst på siden der til litt fyldigere damer...

Og her:

Nr3

Om du leter mer på den siten kommer du nok over enda flere kjoler. :wink: Men det er jo din dag,din kjole og hva du føler deg vel i som er cluet. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir så glad når det finnes flere av oss...

Jeg har kjøpt for liten kjole for jeg skulle jo gå ned :roll: Har gått ned litt, men ikke nok! Så i går var jeg å prøvde kjoler og jeg fant en som fikk meg til å se slankere ut! Den ser slik ut: foran og bak Jeg prøvde med slør og tiara og når jeg tok sløret foran ansiktet så det ut som om jeg var tatt rett ut av eventyret(om jeg kan si det selv :oops: ) Jeg så mye slankere ut! Jeg er 1,67 og veier 96kg, måtte ha str.48! Og det likte jeg ikke :evil: , men det så overhodet ikke ut som om jeg var så stor! Så jeg har veldig lyst til å gå for den..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aurora 3289 er jo flott da!!

og Aurora 4178!!

Alfred Angelo 1744w var jo også litt fin og spesiell med den jakken over!

:D

Ja, den Aurora 4178 har jeg faktisk sett før, mulig jeg har fått den tilsendt på mail eller noe. *gruble* Den er flott, altså.

Hvor fant du AA 1744w?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir så glad når det finnes flere av oss...

Jeg har kjøpt for liten kjole for jeg skulle jo gå ned :roll: Har gått ned litt, men ikke nok! Så i går var jeg å prøvde kjoler og jeg fant en som fikk meg til å se slankere ut! Den ser slik ut: foran og bak Jeg prøvde med slør og tiara og når jeg tok sløret foran ansiktet så det ut som om jeg var tatt rett ut av eventyret(om jeg kan si det selv :oops: ) Jeg så mye slankere ut! Jeg er 1,67 og veier 96kg, måtte ha str.48! Og det likte jeg ikke :evil: , men det så overhodet ikke ut som om jeg var så stor! Så jeg har veldig lyst til å gå for den..

Den var nydelig!!

Jeg er også 167 og veier 97 kilo så det er flere av oss!! Drit i størrelsen (for å si det stygt) det er jo det at kjolen ser fin ut som er viktig!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, den Aurora 4178 har jeg faktisk sett før, mulig jeg har fått den tilsendt på mail eller noe. *gruble* Den er flott, altså.

Hvor fant du AA 1744w?

På samme side, Alfred Angelo Woman1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir så glad når det finnes flere av oss...

Jeg har kjøpt for liten kjole for jeg skulle jo gå ned :roll: Har gått ned litt, men ikke nok! Så i går var jeg å prøvde kjoler og jeg fant en som fikk meg til å se slankere ut! Den ser slik ut: foran og bak Jeg prøvde med slør og tiara og når jeg tok sløret foran ansiktet så det ut som om jeg var tatt rett ut av eventyret(om jeg kan si det selv :oops: ) Jeg så mye slankere ut! Jeg er 1,67 og veier 96kg, måtte ha str.48! Og det likte jeg ikke :evil: , men det så overhodet ikke ut som om jeg var så stor! Så jeg har veldig lyst til å gå for den..

Den var nydelig! Go for it! :D :D :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser inne på en annen link at små tykke mennesker ikke bør ha Tiara og slør, men det synes jeg er dumt sagt med tanke på at du får slør helt fra det lille lette til det store tunge og det gjelder også for tiaraer...

Hvor i all verden har du lest det???? :evil:

Ingen skal få komme her og påstå at moroa bare er for beinrangler!

*Tex- the bridezilla-angel legger tordenskyer over hele Østlandet*

Absolutt alle mennesker, enten de veier førti eller fire hudre kan ha både slør og tiara vel!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Lurifuxa' date=' gjør noe med linkene dine, da, det er så slitsomt å lese når sidene blir sånn...... :blunke:[/quote']

Sorry Tex :oops: Aner ikke hvordan man gjør det... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor i all verden har du lest det???? :evil:

Ingen skal få komme her og påstå at moroa bare er for beinrangler!

*Tex- the bridezilla-angel legger tordenskyer over hele Østlandet*

Absolutt alle mennesker, enten de veier førti eller fire hudre kan ha både slør og tiara vel!!!!

Tror det var vår kjære Jens som nevnte det her...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir så glad når det finnes flere av oss...

Jeg har kjøpt for liten kjole for jeg skulle jo gå ned :roll: Har gått ned litt, men ikke nok! Så i går var jeg å prøvde kjoler og jeg fant en som fikk meg til å se slankere ut! Den ser slik ut: foran og bak Jeg prøvde med slør og tiara og når jeg tok sløret foran ansiktet så det ut som om jeg var tatt rett ut av eventyret(om jeg kan si det selv :oops: ) Jeg så mye slankere ut! Jeg er 1,67 og veier 96kg, måtte ha str.48! Og det likte jeg ikke :evil: , men det så overhodet ikke ut som om jeg var så stor! Så jeg har veldig lyst til å gå for den..

Forresten Junibrud, det er litt merkelig for det sitatet ditt har jeg på baksiden av invitasjoner, kirkeprogram, sanghefter og på bordkortene...

Skal du ha det som gjennomgangstema også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...