AnonymBruker Skrevet 19. april 2012 #1 Skrevet 19. april 2012 Hei. Jeg er i begynnelsen av 20-årene mine og ble for et halvt år siden "sparket" ut av et seriøst forhold, noe som gjorde meg ganske usikker på meg selv og overbeviste meg om at jeg ikke "fortjener" å ha en mann i livet mitt. Man kan si jeg har en liten sti av mislykkede forhold bak meg. Klisjè, jeg vet. Likevel møtte jeg en ny fyr for noen måneder siden, men jeg klarer ikke å la meg falle helt for ham. Selv om det er godt å ha noen å tenke på igjen. Så kommer det... Vi var på tur sammen i påsken, og etter jeg var kommet hjem igjen begynte jeg å få sår og byller i underlivet og oppdaget at det var herpes. Jeg er sint og skuffet. Og det mest over meg selv. Jeg har vært så opptatt av å ikke bli såret psykisk at jeg har gått hen og blitt smittet av et virus jeg kommer til å bli sittende med resten av livet. Jeg skammer meg og jeg aner ikke om jeg skal si det til min nye "utkårede". For det første vet jeg ikke engang om vi har såpass til fremtid til at det er noe vits i å ta opp temaer med kjønnssykdommer. Og for det andre, så er det bare så fantastisk flaut for meg. Jeg er egentlig ikke helt sikker på om jeg stiller dere noe spørsmål, men jeg er lei av meg selv og sitte med dette helt alene, at jeg bare ville få det ut på et vis. Jeg føler meg som en idiot, noe jeg også burde.
julegrana Skrevet 19. april 2012 #2 Skrevet 19. april 2012 Hei. Jeg er i begynnelsen av 20-årene mine og ble for et halvt år siden "sparket" ut av et seriøst forhold, noe som gjorde meg ganske usikker på meg selv og overbeviste meg om at jeg ikke "fortjener" å ha en mann i livet mitt. Man kan si jeg har en liten sti av mislykkede forhold bak meg. Klisjè, jeg vet. Likevel møtte jeg en ny fyr for noen måneder siden, men jeg klarer ikke å la meg falle helt for ham. Selv om det er godt å ha noen å tenke på igjen. Så kommer det... Vi var på tur sammen i påsken, og etter jeg var kommet hjem igjen begynte jeg å få sår og byller i underlivet og oppdaget at det var herpes. Jeg er sint og skuffet. Og det mest over meg selv. Jeg har vært så opptatt av å ikke bli såret psykisk at jeg har gått hen og blitt smittet av et virus jeg kommer til å bli sittende med resten av livet. Jeg skammer meg og jeg aner ikke om jeg skal si det til min nye "utkårede". For det første vet jeg ikke engang om vi har såpass til fremtid til at det er noe vits i å ta opp temaer med kjønnssykdommer. Og for det andre, så er det bare så fantastisk flaut for meg. Jeg er egentlig ikke helt sikker på om jeg stiller dere noe spørsmål, men jeg er lei av meg selv og sitte med dette helt alene, at jeg bare ville få det ut på et vis. Jeg føler meg som en idiot, noe jeg også burde. Jeg hadde ikke brast ut med å si at jeg har herpes til en jeg ikke vet om jeg har noen fremtid med. Bare vent til utbruddet er helt over med å ha sex. Herpes kan også smitte om man bruker kondom!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå