Gå til innhold

sopp?

Fremhevede innlegg

Gjest fortvilet
Skrevet

hei!

jeg er en jente på 18 år og det siste halv året har jeg gått med plager i underlivet. jeg har vært hos legen nå 3 ganger, 1 turen til legen var det vaginose. jeg tokk en behandlig som ikke hva reseptbelagt, den hjalp ikke. 2 turen til legen var det fortsatt vaginose. denne gangen fikk jeg en som var reseptbelagt, men den hjalp ikke. 3 turen til legen var det soppinfeksjon, etter en kur som ikke virket, ringte jeg ho og hun sa jeg skulle prøve igjen med en annen type, den funket heller ikke. 4 turen til legen var det fortsatt soppinfeksjon men jeg fikk en pille som skulle svelges, den var reseptbelagt. den hjalp heller ikke. fikk resept på 3 sånne, har prøvd alle.

det ser veldig ut som soppinfeksjon, men i dag ble jeg litt redd, jeg trodde jeg fikk mensen (jeg går på p-piller) men det var det ikke, i utfloden var det klumper med litt brunrøde prikker i. det er ikke illeluktende men svir etter jeg har vært på do. etter sammleie får jeg rifter ved kjedeåpningen. og jeg får ofte urinveisinfeksjon. har også fått veldig mye utflod, er våt hele tiden!!!

jeg har hatt noe galt med underlive mitt. ikke en gang urinveisinfeksjon da jeg var liten. alt kom på en gang i desember.

det jeg lurer på... er det noen som har eller har hatt det sånn? er det noen som kan gi meg noen tips???? begynner og bli veldig frustrer og har lyst til og gi opp.!! plagsomt, vondt og ømt!!! :'(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...