Gå til innhold

Dere med leddgikt

Fremhevede innlegg

Gjest nysgjerrig
Skrevet

Som tittelen sier..

Er det fysioterapeut eller ergoterapeut osm tilrettelegger?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er nok en jobb for en ergoterapeut :)

AnonymBruker
Skrevet

Ergoterapeuten i kommunen.

AnonymBruker
Skrevet

Hva er det meningen at de skal gjøre egentlig?

Har hatt en ergoterapeut på besøk fem ganger og alt hun gjør er å drikke kaffe og spise opp alle kakene mine. Hehe

Jeg har spurt om muligheter for ditt og datt da svarer hun at hun ikke vet og takk for i dag.

Skrevet

Har hatt en ergoterapeut på besøk fem ganger og alt hun gjør er å drikke kaffe og spise opp alle kakene mine. Hehe

Jeg har spurt om muligheter for ditt og datt da svarer hun at hun ikke vet og takk for i dag.

Hun skal hjelpe deg til å skaffe nødvendige hjelpemidler som f.eks. gripetang, elektrisk aparater til å gi stimulig, ergometersykkel o.l.

Og så skal hun tilrettelegge borforholdene dine og evt. jobben din etter dine behov. Jeg lurer på hva slags tilrettelegging i hjemmet en revmatiker vanligvis trenger. Er det håndtak, rekkverk, automatisk døråpner o.l? Hva tror du vil gjøre hverdagen din enklere?

Klag på ergoterapeuten din!

Skrevet

Hvorfor setter du fram kaffe og kaker da? Det er jo ikke det som er jobben hennes.

AnonymBruker
Skrevet

Er glad jeg ikke serverte noe av delene den gangen jeg fikk besøk av ergo :skratte:

Men hvis du selv vet hva du trenger hjelpemidler til eller tilrettelegging, så er det jo en begynnelse å prate rundt dette sammen med ergo. Obs på at mye småtteri ikke lenger kan søkes om da de har kommet i butikk ("Enklere Liv" bl.a)

Skrevet

Du får la vær å sette fram kaffe og kaker, og jeg synes at h*n du har hatt besøk av gjør en dårlig jobb når h*n kun spiser og drikker :pasha:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...