Gjest nysgjerrig Skrevet 19. april 2012 #1 Skrevet 19. april 2012 Som tittelen sier.. Er det fysioterapeut eller ergoterapeut osm tilrettelegger?
AnonymBruker Skrevet 19. april 2012 #4 Skrevet 19. april 2012 Hva er det meningen at de skal gjøre egentlig? Har hatt en ergoterapeut på besøk fem ganger og alt hun gjør er å drikke kaffe og spise opp alle kakene mine. Hehe Jeg har spurt om muligheter for ditt og datt da svarer hun at hun ikke vet og takk for i dag.
Gjest TS Skrevet 20. april 2012 #5 Skrevet 20. april 2012 Hva er det meningen at de skal gjøre egentlig? Har hatt en ergoterapeut på besøk fem ganger og alt hun gjør er å drikke kaffe og spise opp alle kakene mine. Hehe Jeg har spurt om muligheter for ditt og datt da svarer hun at hun ikke vet og takk for i dag. Hun skal hjelpe deg til å skaffe nødvendige hjelpemidler som f.eks. gripetang, elektrisk aparater til å gi stimulig, ergometersykkel o.l. Og så skal hun tilrettelegge borforholdene dine og evt. jobben din etter dine behov. Jeg lurer på hva slags tilrettelegging i hjemmet en revmatiker vanligvis trenger. Er det håndtak, rekkverk, automatisk døråpner o.l? Hva tror du vil gjøre hverdagen din enklere? Klag på ergoterapeuten din!
LukaFrost Skrevet 20. april 2012 #6 Skrevet 20. april 2012 Hva er det meningen at de skal gjøre egentlig? Har hatt en ergoterapeut på besøk fem ganger og alt hun gjør er å drikke kaffe og spise opp alle kakene mine. Hehe Jeg har spurt om muligheter for ditt og datt da svarer hun at hun ikke vet og takk for i dag. Hvorfor setter du fram kaffe og kaker da? Det er jo ikke det som er jobben hennes.
AnonymBruker Skrevet 20. april 2012 #7 Skrevet 20. april 2012 Er glad jeg ikke serverte noe av delene den gangen jeg fikk besøk av ergo Men hvis du selv vet hva du trenger hjelpemidler til eller tilrettelegging, så er det jo en begynnelse å prate rundt dette sammen med ergo. Obs på at mye småtteri ikke lenger kan søkes om da de har kommet i butikk ("Enklere Liv" bl.a)
Gjest Gjest Skrevet 22. april 2012 #8 Skrevet 22. april 2012 Du får la vær å sette fram kaffe og kaker, og jeg synes at h*n du har hatt besøk av gjør en dårlig jobb når h*n kun spiser og drikker
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå