Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ble litt nysgjerrig på hvordan dere andre damer passer på huden deres?:) Hvilke produkter bruker dere? Hvilken hudtype har dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hver dag: Rens, toner, dagkrem/nattkrem, øyekrem.

1-2 ganger i uka: Skrubb, fuktmaske, leirmaske.

Alle mine ansiktsprodukter er fra Ole Henriksen:) Har normal hudtype.

Skrevet

Vasker ansiktet med vann om morgenen og kveld og har på fuktighetskrem. Bruker lite sminke, stortsett bare til fest og trenger derfor ikke rens og slikt.

Er det noe jeg har vært heldig med, så er det huden i ansiktet :)

AnonymBruker
Skrevet

Vask med lunkent vann, noen ganger bruker jeg en rensemelk for å rense litt ekstra. Deretter en dagkrem uten parabener, nattkrem før jeg legger meg. Jeg sverger til Madeleine Ritchie hudpleieserie som er uten parabener og parfyme og inneholder Mnaukahonning. God næring til huden!

Kjøpes hos Manukanorge

Gjest BabyBlue
Skrevet

Morgen:

Rensevann fra decleor og ansiktskrem fra decleor

Kveld:

Rens fra MD, toner, og ansiktskrem.

Serum styrer jeg ikke med, men burde kanskje skaffe meg et foreløbig da jeg må være forsiktig med MD produkter i noen måneder.

Skrevet

Hmmm... Jeg dusjer! Også bruker jeg helt vanlig krem fra dagligvarebutikken. Også kanskje jeg husker å bruke sånn renseskum en gang i måneden =P

PS: Jeg har ikke no særlig med kviser ;-)

AnonymBruker
Skrevet

Vasker ansiktet med vann om morgenen og kveld og har på fuktighetskrem. Bruker lite sminke, stortsett bare til fest og trenger derfor ikke rens og slikt.

Mener du at du ikke trenger å fjerne skitt, fett og forurensning fra huden fordi du ikke bruker sminke? Vasker du deg bare med vann på kroppen også?

• Liker 3
Skrevet

Huden produserer talg, som er fett, og det får du ikke vekk med vann. Hvis huden din er plettfri, er jo det supert for deg, men hvis den ikke er det, ville jeg skaffet meg en skikkelig rens. Du blir ikke ren av bare vann.

Morgen:

Rensevann fra decleor og ansiktskrem fra decleor

Kveld:

Rens fra MD, toner, og ansiktskrem.

Serum styrer jeg ikke med, men burde kanskje skaffe meg et foreløbig da jeg må være forsiktig med MD produkter i noen måneder.

Å bruke en MD-rens om kvelden er helt uproblematisk selv om soler begynner å titte frem. Den skal jo ikke ligge på huden, og når du i tillegg bruker den kun om kvelden, ville jeg ikke bekymret meg for det i det hele tatt :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har sensitiv kombinasjonhud, mild rosacea og får veldig lett kviser av produkter.

Om morgenen skyller jeg ansiktet med litt kjølig vann, bruker klut når jeg føler meg skitten. Bruker Bioline sweet relief bilberry hydrating cream, eller Decleor source d'eclat instant radiance moisturizer når jeg trenger litt liv i ansiktet.

Om kvelden bruker jeg bare renseservietter om jeg har sminke, har jeg vært hjemme hele dagen gjør jeg ingenting, føler jeg meg skitten skyller jeg ansiktet og bruker Decleor Aroma White C+ Recovery Brightening Night Cream.

I dusjen pleier jeg bare å vaske ansiktet med kroppssåpen min som er en mild rensemelk. Skrubber med md formulations face & body scrub 2 ganger i uka, og bruker Decleor herbal & clay mask 2-3 ganger i uken. Når jeg trenger ekstra pleie bruker jeg Decleor rose d'orient balm. På kviser og av og til som serum bruker jeg md formulations vit-a-plus clearing complex. Solkrem fra matis!

Leter etter en god øyekrem, noen tips? Får ekstremt lett komedoner av feil øyekrem.

Skrevet

Leter etter en god øyekrem, noen tips? Får ekstremt lett komedoner av feil øyekrem.

Denne skal være veldig trygg. Jeg har ikke prøvd den selv ennå, men skal :)

Gjest Offensive Pie
Skrevet

Det eneste jeg egentlig har rutine på, er bruk av solkrem. Den har jeg på hver dag, flere ganger om dagen om jeg er mye ute eller det er sterk sol. All annen hudpleie går litt i bølger.

Skrevet

Har ikke fett eller kviser i ansiktet mitt nei, så jeg trenger ikke sterke saker til huden der. Tar en grovere skrubb i ny og ned, men ikke noe mer, og føler absolutt at ansiktet mitt er rent og pent.

Hadde jeg brukt masse produkter på min hud, så hadde den tørket ut da den er sensitiv og tåler såpe og lignende dårlig.

På kroppen bruker jeg en fuktighetsgivende olje som tar vekk det som trengs å ta vekk.

Jeg er av den tro at jo mindre du utsetter huden for, jo bedre er det samt et sunt kosthold.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg lurer også litt på hvor dere kjøper produktene deres? På nett? Vet en del sier man må være forsiktig med hvor man bestiller, det er ikke alltid innholdet er det produktet nettbutikken påstår det er.

Skrevet

Har sluttet å rense huden min hver dag, da den ser ut til å ikke like det for ofte. Jeg bruker som regel å vaske ansiktet med vann og klut, men før jeg skal skrubbe huden (skjer omtrent en gang i uka), renser jeg den med decleor rensemelk. Fuktmaske bruker jeg et par ganger i uken alt ettersom, mens dagkrem og nattkrem bruker jeg hver dag samt øyegel. Bruker også solkrem vår, sommer, høst. Av merker går det i decleor og md formulations.

Skrevet

Rens, toner, dagkrem og øyekrem hver morgen. Rens, toner ,serum og nattkrem om kvelden, eller bare jojobaolje og e vitamin olje etter toner. Peeling 1-2 ganger i uken, fuktmaske 1 gang i uken/ hver 14 dag. Har litt fet Tzone og normal ellers, en og annen kvise iblant. Store porer på nesen. 41 år.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg lurer også litt på hvor dere kjøper produktene deres? På nett? Vet en del sier man må være forsiktig med hvor man bestiller, det er ikke alltid innholdet er det produktet nettbutikken påstår det er.

Jeg har handlet på nett i 7 år. Handler hudpleie hos feelunique, cheapsmells og den lokale hudpleieren. Det har hendt at jeg handler på ebay også, som regel bare produkter med nye innpakninger for å være sikker på datoen. Bestiller man fra Hong Kong vet man aldri hva man får med mindre merket er kinesisk.

Skrevet

Jeg dusjer og tørker meg hver morgen. Bruker kun sjampo og såpe under armer og mellom beina. Eller blir resten av kroppen bare skylt.

Skrevet

Starter dagen med dusj. I dusjen skrubber jeg hele kroppen og ansiktet. Ansiktet med peelingscrub og kroppen med biotherm dusjgel og skrubbevott. Etter dusj går jeg gjennom ansiktet med tonicwater og smører tjukt med biotherm bodylotion på kroppen.

Vasker håret hver 3.dag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...