AnonymBruker Skrevet 28. mars 2012 #1 Skrevet 28. mars 2012 Ja, hva er din daglige hudpleierutine? Da tenker jeg ikke på sminke, men hudpleieprodukter du bruker morgen og kveld. Har du et fast system du gjennomfører hver dag? Hvilke produkter innebærer det?
belle_ Skrevet 28. mars 2012 #2 Skrevet 28. mars 2012 Morgen: Vaske ansiktet med vann og noen ganger ta på en fuktighetskrem. Kveld: Fjerne sminken med Simple sminkeservietter og ta på fuktighetskrem. Noen ganger peeler jeg huden og renser den ordentlig. Sjeldent jeg gidder. Burde vel gjøre det oftere, men har ingen problemer med huden så føler ikke det trengs.
Gjest "gjest" Skrevet 28. mars 2012 #3 Skrevet 28. mars 2012 Rens og fukt morgen og kveld, peeling en gang i uken, rensemaske en gang i uken og fuktighetsmaske en gang i uken. 2
Birgitta Skrevet 28. mars 2012 #4 Skrevet 28. mars 2012 (endret) Cliniques 3 trinns opplegg og dagkrem med solfaktor. Øyenkrem i ny og ne. Også Clinique eller Clarins. Morgen og kvelde, i teorien i hvertfall, men det blir noen renseservietter innimellom, og en sjelden gang stuper jeg i seng uten å gjøre noe. Men jeg prøver å være flink. Endret 28. mars 2012 av *Shanti*
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2012 #5 Skrevet 28. mars 2012 Rens og fukt morgen og kveld, peeling en gang i uken, rensemaske en gang i uken og fuktighetsmaske en gang i uken. TS her. Hvilke merker bruker du?
Belle de Jour Skrevet 29. mars 2012 #6 Skrevet 29. mars 2012 Rens med MD sin rens for følsom hud om morgen, Declèors rensemelk om kvelden. Toner fra Declèor, serumet fra MD og Prioris krem med faktor om dag, Declèors Aroma Night om kvelden. Skrubb og rensemaske to ganger i uken fra MD, fuktmaske to ganger fra Declèor. Føler ikke at dette har gjort så mye for huden min egentlig, og har mest lyst til å få brukt opp produktene og begynne med mer naturlig hudpleie (men siden MDs produkter er så drøye tar nok det sin tid). Tenkte å prøve Oljerensemetoden og jojobaolje. Bedre for meg og miljøet i hvert fall
Gjest Tigress Skrevet 29. mars 2012 #7 Skrevet 29. mars 2012 Skyller huda mi med vatn somme morgonar, somme ikkje. Smører med dagkrem (no er det Decubal) og augekrem (No7 Reviving Eye Gel no om dagen) dersom eg har skylt huda. Om kvelden fjernar eg sminke (eg har faktisk ALDRI lagt meg med sminken på!) og vaskar med eit renseprodukt. Nett no er det Nivea rensekrem for tørr og sensitiv hud eller Soap & Glory-vask (den grøne med raude prikkar). Så er det anten nattkrem, eller som no, meir Decubal. Augekremen eg brukar om natta er No7 Protect and Perfect eller noko slikt. Har blandingshud med tørr/normal hud no om vintaren og normal/feit hud om sumaren.
Glorya82 Skrevet 29. mars 2012 #9 Skrevet 29. mars 2012 Rena morgen og kveld med glyserin, husker ikke merket i farta. Morgen: Obagi c-vit serum og øyekrem, dagkrem fra exuviance med faktor 15, skal jeg mye ut på dagtid tar jeg faktor 50 i tillegg. Kveld: jordnøttolje fra apoteket, obagi øyekrem og Sesderma Kojikol ansiktskrem. . Peeler en til to ganger i uka, fuktmaske og vitaminmaske samt øyepads fra exuviance. Jeg har fin glødende hud, ingen rynker eller linjer. Er i starten av 30 årene så dette funker bra for meg.
Grønt blad Skrevet 29. mars 2012 #10 Skrevet 29. mars 2012 (endret) Rensekrem fra Origins, "rejuvenating lotion" fra Origins, øyekrem og fuktighetskrem fra Origins. Har jeg små tørre partier i ansiktet hender det jeg smører på litt øyekrem der også. Ansiktsskrubb/peeling og fuktmaske en gang i uka eller ved behov, også dette fra Origins. Jeg bruker også denne masken ved behov. Dette fungerer veldig bra for meg. Endret 29. mars 2012 av Grønt blad
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2012 #11 Skrevet 29. mars 2012 Dere som bruker øyekrem, når begynte dere med det og hvorfor?
skruf Skrevet 29. mars 2012 #12 Skrevet 29. mars 2012 Morgen; vasker med en rens fra kanebo, deretter krem fra dermelogica (intensive moist), pluss øyekrem fra Ole Henriksen. Kveld; de dagene jeg har sminket meg fjerner jeg øyesminke med en fjerner fra kanebo, deretter samme rens som om morgenen, også dermalogica sin ansiktskrem (samme som om morgenen) En gang i blandt (skal vel egentlig gjøre det hver uke), så tar jeg skrubb og ansiktsmaske fra Ole Henriksen (sugarskrubb og en african red tea-maske). Har sensitiv hud/fuktfattig, aldri urenheter. (om sommeren blander jeg i en faktor 30 ansiktsolkrem fra dermalogica i dagkremen, er det sterk sol bruker jeg den alene)
skruf Skrevet 29. mars 2012 #13 Skrevet 29. mars 2012 Dere som bruker øyekrem, når begynte dere med det og hvorfor? Jeg begynte med det fordi jeg rundet 30 og fikk poser under og over øynene om morgenen...... den øyekremen jeg har nå trekker posene sammen ganske kjapt, i tillegg så forebygger den rynker. Pluss mørke ringer under øynene blir bedre.
Glorya82 Skrevet 29. mars 2012 #14 Skrevet 29. mars 2012 Brukt det siden jeg var 17. Området rundt øynene er sart og tynt. Trenger fuktighet det som resten av ansiktet. Start tidlig og bruk krem som er tilpasset din alder.
Jade Skrevet 29. mars 2012 #15 Skrevet 29. mars 2012 (endret) Rens og fukt, morgen og kveld. Bruker øyekrem pga at kremer for rundt øyet er mildere og lettere enn kremer for resten av ansiktet. Har ikke noe hokus-pokus-øyekrem. Lipbalm på leppene veldig ofte gjennom hele dagen. Håndkrem når jeg husker det (som regel når jeg blør eller svir, jeg er fæl til å glemme det). Slår til med skrubb, fuktmaske eller rensemaske etter behov. Og fjerner selvsagt sminken hver kveld. Endret 29. mars 2012 av Jade
Lykkelitenen Skrevet 29. mars 2012 #16 Skrevet 29. mars 2012 Om morgenen er det rens i dusjen (MD Formualtion eller Formula Best face forvard som jeg nettopp har begynt med), etterfulgt av toner (Formula), øyegel fra Clinique, Glycare lotion fra MD og dagkrem (akkurat nå tester jeg Nivea sin Pure and natural for blandet hud). Skrubb 1-2 ganger i ken og masker litt etter hva jeg har tid til og husker Om kvelden er det rens med Korres sin 3 in 1 cleansing emulsion etterfulgt av øyegel, serumet og decleor ylang ylang nattbalm.
Casall Skrevet 30. mars 2012 #17 Skrevet 30. mars 2012 Morgen: Rens og dagkrem Kveld: Rens og nattkrem ca. 2 dager i uka: Peeling og ansiktsmaske Alt fra Decleor, untatt peeling som er fra MD.
challenger Skrevet 30. mars 2012 #18 Skrevet 30. mars 2012 (endret) Morgen: Først rens, så toner, deretter øyekrem og dagkrem. Kveld: Rens, toner, øyekrem og nattkrem. 1-2 ganger i uken: Skrubb etterfulgt av maske. Bruker disse produktene: Rens: Ole Henriksen- On the go cleanser Toner: Ole Henriksen- Pick me up face mist Dagkrem: Ole Henriksen- Herbal day creme spf 15 Nattkrem: Ole Henriksen- Nurture me Skrubb: Ole Henriksen- Walnut complexion scrub Maske: Ole Henriksen- Feel the difference, og Blueberry enzyme mask Endret 30. mars 2012 av challenger
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2012 #19 Skrevet 16. mai 2012 Om morgenen: - Vasker ansiktet (med fy-fy produkt foreløpig, skal bestille en rens fra Decleor så snart den er tilbake på lager hos feelunique) - Response delicate absolute soothing serum fra Matis. Er ikke helt fornøyd med dette, så bruker det ikke hver dag og kommer til å bytte det ut. - Harmonie Calm øyekrem fra Decleor. Er ikke noe fan av denne heller, så den blir heller ikke benyttet daglig, og vil også bli byttet ut med tiden. - Decléor Hydra Floral Emulsion. Elsk elsk elsk Om kvelden: - Vasker ansiktet - Bruker av og til serum og øyekrem, men siden jeg ikke liker produktene jeg har for øyeblikket, bruker jeg dem stort sett ikke om kvelden lenger. - Decleor Aroma Night Neroli Essential Night Balm. Innimellom bruker jeg md formulations Vit-A-Plus Clearing Complex Masque og Decleor Hydra Floral Anti-Pollution Moisturising Mask.
Wednesday Skrevet 16. mai 2012 #20 Skrevet 16. mai 2012 Hver morgen: Rens -Dr Brandt pores no more Dagkrem - Dr Brandt pores no more anti aging lotion Øyekrem - Dr Brandt lineless Kveld: Rens - Dr Brandt pores no more Nattkrem - Dr Brandt pores no more pore effect Øyekrem - Dr Brandt lineless Hver 3 dag, Dr Brandt microdermabrasion. Fuktmaske en gang i uken (Estee Lauder hydra complete) Aldri hatt finere hud enn etter at jeg begynte med disse produktene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå