AnonymBruker Skrevet 4. desember 2013 #21 Skrevet 4. desember 2013 Fyllemeldinger er ikke noe stress, jeg svarer med samme tone som det meldingen er skrevet i uansett. Fikk en for noen uker siden... "du skulle vært her nå <3 det er så mye koseligere med deg her". Jeg visste at han var på fest med venner, så jeg svarte "nommin, så søt du plutselig ble da", han ble flau... og når jeg minnet han på det noen dager senere husket han ingenting... Selv om jeg ikke vil at han skal tenke slik om meg, så er det jo litt hyggelig også. Fylletelefoner derimot er verre, jeg tar som oftest ikke telefonen om det er noen som jeg har holdt på med som ringer. Det er bare utrolig flaut, og hvis han er så full at han ikke husker noe av det siden, kan det bli meget flaut når man møter den personen igjen. Jeg har nok også noen fyllemeldinger på samvittigheten, og de er som oftest av den meget flørtete typen, eller forbannet som f**n typen... prøver å holde meg unna, men noen ganger glipper det. Er jeg sint på noen så må de jo få høre det før eller siden, og når jeg er full er eneste tidspunkt hvor jeg er modig nok til å si det jeg tenker om folk. Anonymous poster hash: 8061a...a77
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå