AnonymBruker Skrevet 19. april 2012 #1 Skrevet 19. april 2012 Hva synes dere om å fylleringe / fyllemeldinger? -Pleier dere å gjøre det? eller pleier dere å få meldinger eller samtaler på fylla?
AnonymBruker Skrevet 19. april 2012 #2 Skrevet 19. april 2012 Huff, det har jeg gjort alt for mange ganger. Eller dvs, en gang er for mye. Jeg krymper meg enda av å tenke på de (mange) gangene jeg har gjort dette. GRØSS Det sies at man glemmer ting og tang, og kan le av dette i ettertid, men av og til så leger ikke tiden alle sår. 5
Rockemusen Skrevet 19. april 2012 #3 Skrevet 19. april 2012 Har fått noen fyllemeldinger, syntes det bare er koselig. Så lenge det ikke kommer en masse ekle meldinger.. oO Folk er jo ærlige i fylla xD 1
Steinar40 Skrevet 19. april 2012 #4 Skrevet 19. april 2012 Jeg gjør aldri dette selv. Selvfølgelig. Men det har hendt at jeg har fått meldinger eller samtaler. Et tydelig tegn på særdeles dårlig vett. 1
Aldrisur Skrevet 19. april 2012 #5 Skrevet 19. april 2012 Dagen etter kunne man ønske det hadde vært alkolås på telefonen!
Viella Skrevet 19. april 2012 #6 Skrevet 19. april 2012 Plager meg ikke å få meldinger. Er ikke alltid jeg gidder å svare hvis jeg skjønner hva som er greia, men det er ikke som jeg tenker: HAHA, nå bør han bli flau ass! Selv om jeg blir flau hvis jeg har sendt selv. Det kjipeste var når jeg sendte fyllemeldinger til en eks jeg hadde for ca fire år siden, jeg ville vel egentlig ha ham tilbake, og det ble det litt styr av. Gikk over etterhvert, og flere år etterpå kunne det dukke opp en random fyllemelding fra ham. Da var jeg heldigvis over hele greia. 1
Nemi:) Skrevet 19. april 2012 #7 Skrevet 19. april 2012 Jeg bryr meg heller ikke når jeg får fyllemeldinger.. Svarer hvis jeg er interessert Har sendt noen også.. Men får ikke særlig angst av det med mindre jeg er skikkelig keen på fyren :gjeiper:
Gjest Tidssone Skrevet 19. april 2012 #8 Skrevet 19. april 2012 Jeg synes det er helt greit med fyllameldinger. Det er fort gjort å blingse på tidspunkt når promillen stiger. Har nesten alltid mobilen på lydløs og svarer alltid på meldingene i løpet av neste morgen. Det verste som skjer, er jo dersom man har blingset på tidspunkt (og det meste annet) og ikke hører noe fra den man sendte meldingen til, så derfor sender jeg et morsomt svar tilbake.
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2013 #9 Skrevet 1. desember 2013 Jeg drar opp den her tråden.. Inatt ringte jeg en fyr som jeg har møtt litt, ringte han 3 ganger for mye, dessuten sendte jeg han en lang melding om at jeg har følelser for han og ville at han skulle få vite det.. Huff, har litt fylleangst nå. Men nå vet han ihvertfall hva jeg føler for han..... Anonymous poster hash: 456ca...1ea
FalconPunch Skrevet 1. desember 2013 #10 Skrevet 1. desember 2013 (endret) . Endret 8. april 2018 av FalconPunch
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2013 #11 Skrevet 1. desember 2013 Jeg er kronisk på dette punktet. Virkelig ille. Spørs hvor mye jeg har drukket da, er jeg gjennomdrita, ja da kan du være sikker på at om jeg er forelsket får fyren minst et par meldinger, ubesvarte anrop. huff. Det er så pinlig! Haha ja, men nå slår du nok ikke meg.. Jeg skrev altså en lang melding med: først beklaget jeg meg for at jeg hadde ringt så mange ganger, og så skrev jeg at jeg bare ville at han skal få vite det, at jeg tror jeg føler noe for han og at han er så spesiell. Sluttet ikke der, fortsatte med at han er en så bra mann, og at jeg ikke klarer å bare drite i han osv.. Han har lest meldingen, men nå spørs det jo om jeg får noe svar.. Huff! Anonymous poster hash: 456ca...1ea 3
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2013 #12 Skrevet 1. desember 2013 Haha ja, men nå slår du nok ikke meg.. Jeg skrev altså en lang melding med: først beklaget jeg meg for at jeg hadde ringt så mange ganger, og så skrev jeg at jeg bare ville at han skal få vite det, at jeg tror jeg føler noe for han og at han er så spesiell. Sluttet ikke der, fortsatte med at han er en så bra mann, og at jeg ikke klarer å bare drite i han osv.. Han har lest meldingen, men nå spørs det jo om jeg får noe svar.. Huff! Anonymous poster hash: 456ca...1ea Ja kjempe pinlig! Har lyst til å beklage meg, men samtidig vet jeg at det bare vil gjøre vondt verre.. Anonymous poster hash: 456ca...1ea
Trapp Skrevet 1. desember 2013 #13 Skrevet 1. desember 2013 Hva synes dere om å fylleringe / fyllemeldinger? Sikkert koselig, hvis det ikke er fra noen du misliker. -Pleier dere å gjøre det? Nei. Har skikkelig stålkontroll på akkurat det der, uansett hvor dritings jeg er. Det er bare å gå inn i totalt selvhatemodus i det øyeblikket du føler trangen. eller pleier dere å få meldinger eller samtaler på fylla? Nei.
Gjest Gresshoppesang Skrevet 1. desember 2013 #14 Skrevet 1. desember 2013 Nå er det en stund siden sist jeg fikk en sånn melding. Den forrige som kontaktet meg, er en ansatt, så jeg har puttet den på "Han sendte sikkert feil-kontoen". Det haaaaaaaaar hendt at jeg har sendt meldinger til en jeg datet. Jeg døde litt av skam, så det virket veldig prevantivt på gjentakelser.
FalconPunch Skrevet 1. desember 2013 #15 Skrevet 1. desember 2013 (endret) . Endret 8. april 2018 av FalconPunch
Arlea Skrevet 1. desember 2013 #16 Skrevet 1. desember 2013 Hva synes dere om å fylleringe / fyllemeldinger? -Pleier dere å gjøre det? eller pleier dere å få meldinger eller samtaler på fylla? 1. Så lenge det ikke nærmer seg trakassering så er det vel greit, man behøver jo bare å svare på de henvendelsene man ønsker. 2. Jeg er ganske flink til å la være, selv om jeg kan bli rimelig impulsiv på fylla. 3. Njaa, det spørs, akkurat nå så skjer det aldri, men jeg han jeg holdt på med sist var ganske ram på fylleringing/tekstmeldinger. Det var hyggelig til et viss punkt, selv om jeg etterhvert ble ganske lei. Av og til er det greiest å bare gå hjem og sove ut rusen og heller møtes neste dag.
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2013 #17 Skrevet 1. desember 2013 oh man.. jeg er den typen som kan legge igjen 100 ubesvarte anrop ila en natt.. dette har da bare skjedd 1 gang... mine pinligste meldinger er: "okdhr.. fuck deg" liksom.. haha Nei huff da! Vi får prøve å ha litt selvkontroll.. Fælt å se at han leste meldingen for maange timer siden men sikkert valg å ikke svare :/ Anonymous poster hash: 456ca...1ea
Gancider Skrevet 1. desember 2013 #18 Skrevet 1. desember 2013 Haha ja jeg er grum I natt har jeg sendt "Hvis du hadde vært her hadde det vært perfekt!" til en jeg er litt intressert i.. Tror ikke han er det, for jeg fikk "haha" tilbake ..
FalconPunch Skrevet 2. desember 2013 #19 Skrevet 2. desember 2013 (endret) . Endret 8. april 2018 av FalconPunch
Brian O'Conner Skrevet 2. desember 2013 #20 Skrevet 2. desember 2013 Sender mye fyllemeldinger til kompiser og får mye tilbake, synes det er artig å ha det som minne 😄
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå