AnonymBruker Skrevet 19. april 2012 #1 Skrevet 19. april 2012 Hei, Har havnet i en litt fortvilt situasjon. Jeg var uheldig og mistet minibank-kortet mitt i rushtiden (på en buss), og har selvsagt gjort alt jeg kunne for å få tilbake kortet, uten resultat. Nå er jeg urolig fordi jeg vet at det ligger mye informasjon på kortet som lett kan bli misbrukt. Det kan en en både lese og høre om nesten daglig om folk som har havnet i problemer pga ID-tyveri. Og nå er jeg litt rådløs, og bekymret for at kortet mitt kanskje har havnet hus uærlige sjeler.... Hva hadde dere gjort i et slik situasjon?
AnonymBruker Skrevet 19. april 2012 #2 Skrevet 19. april 2012 Sperr kortet. Nå med en gang! Så får du nytt kort, og det er stort sett ikke verre enn at du må bruke noe annet å identifisere deg med en ukes tid Og dette med ID-tyveri tror jeg er ganske så blåst opp, det er ikke noe å bli så veldig bekymret av, tenker jeg.
AnonymBruker Skrevet 19. april 2012 #3 Skrevet 19. april 2012 Har sperret, fikk det sperret nesten umiddelbart. Så jeg ikke skal bekymre meg unødig :gjeiper: Blir jo så smått paranoid, er jo ikke en dag uten at folk står frem og forteller en skrekkelig historie... Og bedre blir det ikke at jeg ikke for så lenge siden leste om en sjef i sikkerhetbransjen, der han kunne opplyse at ID-tyverier vil bli vanligere og vanligere og at det ikke var måter på hva som kunne gjøres av fadenskap med stjålne ID. Blir skjelven i buksene
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå