Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dette høres sikkert helt sykt ut, men jeg lurer faktisk på om det er mulig...

Da jeg var 15, for 14 år siden, da lagde jeg en wodoo-dukke og "kastet en forbannelse" på den grunnet en gutt jeg var uendelig forelsket i, som ikke var forelsket i meg i det hele tatt.

Vi ble sammen en mnd etterpå, og jeg glemte hele greiene. Nå, så lenge etterpå, så sier han at han fortsatt elsker meg, og alltid kommer til å gjøre det.

Nå kan jo dette være veldig tilfeldig, jeg skjønner det, men jeg kan ikke la være å lure på om det faktisk virket det jeg gjorde.

Den dukken aner jeg ikke hvor er henne, er litt usikker på om den er gravd ned, og har ikke rørt noen av verken bøkene eller tingene siden den gangen.

Vi var 3 venninner som holdt på med dette, i flere år, sikkert av ren nyskjerrighet for "troen".

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vil bare påpeke at vi ikke er sammen enda, meg og denne fyren, vi var bare sammen i ca 1,5 år.

ts

Skrevet

Hvis du lurer på om det er mulig bør du vel konstruere en test? Kanskje ikke helt ideelt å ha en drøss med fyrer forelsket i deg, dog, det er ikke noe annet du kunne gjøre?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvis du lurer på om det er mulig bør du vel konstruere en test? Kanskje ikke helt ideelt å ha en drøss med fyrer forelsket i deg, dog, det er ikke noe annet du kunne gjøre?

:fnise: gjør det! hadde vært morsomt med en oppdatering om det funket eller ei:)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ser hva du mener ;) Men det er bare den ene dukken. Og ikke har jeg lyst å begynne å bla i bøkene for å forandre dette. Er litt redd for at det kan skje andre ting visst da dette i det hele tatt er mulig. Litt usikker på om det eneste som hjelper er å brenne denne dukken, og den aner jeg ikke hvor er.

Tenker du at dette er mulig, og at det rett og slett ikke er så vannvidd som det egentlig høres ut?

ts

AnonymBruker
Skrevet

Altså, denne ene dukken "representerer" han fyren, og bare ham.

ts

Skrevet

Ja, sånne ting er mulig. Mener nå jeg, og mange med.

AnonymBruker
Skrevet

Ja, sånne ting er mulig. Mener nå jeg, og mange med.

Men hva gjør jeg da? :klo:

Jeg vet, har hvertfall lest, at man får igjen for det man gjør. Jeg har hatt ufattelig mye motgang i det voksne liv, men det høres jo søkt ut at det kan komme av dette?

ts

Skrevet

Det sies at all magi man gjør, vil komme tre ganger tilbake. Gjør du noe vondt, eller for egen vinning, vil dette slå tilbake ganger tre.

Du kunne prøvd å finne dukka..?

AnonymBruker
Skrevet

"Det sies at"? Hvem sier det?

• Liker 2
Skrevet

Er det ikke forbudt i wicca å gjøre noe mot andres vilje? Husker en venninne av meg drev med det der, og at hun var veldig opptatt av at alt skulle være snilt og godt og ikke gå utover andres vilje.

Skrevet

"Det sies at"? Hvem sier det?

Les litt om "regler" rundt magi og trolldom, så vil du se at dette gjentas så og si overalt.

Skrevet

Er det ikke forbudt i wicca å gjøre noe mot andres vilje? Husker en venninne av meg drev med det der, og at hun var veldig opptatt av at alt skulle være snilt og godt og ikke gå utover andres vilje.

Jepp. Nettopp derav denne tre-ganger-huskeregelen. Det du gjør godt, får du tre ganger tilbake også.

AnonymBruker
Skrevet

Det sies at all magi man gjør, vil komme tre ganger tilbake. Gjør du noe vondt, eller for egen vinning, vil dette slå tilbake ganger tre.

Ja, jeg kunne prøvd å finne dukken. Men den er nok mest sannsynlig gravd ned, den er hvertfall ikke blandt tingene mine, og jeg er rimelig sikker på at den ikke er kastet. Og da er den gravd ned der jeg bodde på den tiden. Og akkurat hvor den er gravd ned, det å finne nøyaktig riktig sted, ja det kan bli vanskelig..... Vet du noe om dette emnet, feks hvordan man/om det er mulig å oppheve "forbannelsen" uten dukken? Jeg kunne for så vidt lest selv, har bøkene, men jeg er litt redd dem pga den dårlige karmaen jeg evt. har fått ;):sukk:

Det var dette vi også gjorde, bare sånt som var snilt og godt. Og så var det dette unntaket da... Jeg prøvde vel sikkert å rettferdiggjøre det til at det var godt ment, selvom det var mot hans vilje. Visst det nå var akkurat det, altså dukken/min feil, og ikke han som ombestemte seg i forhold til meg. :klo:

Av ren nyskjerrighet, hvordan går det med venninnen din idag? Har alt gått godt for henne?

Forresten så er dette noe jeg har tenkt på fra tid til annen, men det som utløste denne tråden var en telefon fra denne eksen om kjærlighetsærklæringer. Jeg er kjempetakknemlig for svarene dere gir :)

ts

Skrevet

Hvordan blir det i dette konkrete tilfellet? Blir trådstarter forelsket i tre gutter hun egentlig ikke vil ha?

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan blir det i dette konkrete tilfellet? Blir trådstarter forelsket i tre gutter hun egentlig ikke vil ha?

Hm... ts her altså ;)

Kan hende i såfall at i og med at han "elsker meg" til den dagen han dør, HVIS dette er pga dukken, så vil jo jeg da ha ulykke hele livet? Vil jeg ikke finne den store kjærligheten? Aner ikke. Den som kunne svart på det :lete:

Skrevet

Du vil nok ikke få dårligere "karma", hvis jeg kan kalle det det, ved å rette opp i en feil du allerede har gjort, heller tvert imot. Finnes nok av formler du kan bruke for å oppheve en du har gjort tidligere, bare å lete litt :)

AnonymBruker
Skrevet

Du vil nok ikke få dårligere "karma", hvis jeg kan kalle det det, ved å rette opp i en feil du allerede har gjort, heller tvert imot. Finnes nok av formler du kan bruke for å oppheve en du har gjort tidligere, bare å lete litt :)

Nei, for det er det jeg og tenker, at hvis jeg klarer å "ordne opp" i dette her, så vil det nok gagne meg godt ja. Håper da virkelig det. Da kan han få tilbake seg selv. HVIS dette er grunnen da, til at han føler det slik..

ts

Skrevet

Ja, jeg kunne prøvd å finne dukken. Men den er nok mest sannsynlig gravd ned, den er hvertfall ikke blandt tingene mine, og jeg er rimelig sikker på at den ikke er kastet. Og da er den gravd ned der jeg bodde på den tiden. Og akkurat hvor den er gravd ned, det å finne nøyaktig riktig sted, ja det kan bli vanskelig..... Vet du noe om dette emnet, feks hvordan man/om det er mulig å oppheve "forbannelsen" uten dukken? Jeg kunne for så vidt lest selv, har bøkene, men jeg er litt redd dem pga den dårlige karmaen jeg evt. har fått ;):sukk:

Det var dette vi også gjorde, bare sånt som var snilt og godt. Og så var det dette unntaket da... Jeg prøvde vel sikkert å rettferdiggjøre det til at det var godt ment, selvom det var mot hans vilje. Visst det nå var akkurat det, altså dukken/min feil, og ikke han som ombestemte seg i forhold til meg. :klo:

Av ren nyskjerrighet, hvordan går det med venninnen din idag? Har alt gått godt for henne?

Forresten så er dette noe jeg har tenkt på fra tid til annen, men det som utløste denne tråden var en telefon fra denne eksen om kjærlighetsærklæringer. Jeg er kjempetakknemlig for svarene dere gir :)

ts

Å lese i bøkene vil ikke skade deg på noe vis, og du vil nok finne en måte å oppheve forbannelsen på:) Er selvsagt ikke garantert at det er dette som er grunnen til noe som helst, men jeg personlig ville ikke greid å la være..;)

Les i bøkene om hvordan man gjør en opphevelse av en forbannelse. For min del er det altfor mange år siden til at jeg husker nøyaktig hvordan man gjør det..og såvidt jeg husker, varierer det også, etter som hvilken forbannelse det var i utgangspunktet.

Skrevet

Jeg har ingenting konkret å vise til. Men, som det sies; gjør du vondt mot noen ( feks sette forbannelse mot deres vilje ), vil dette slå tilbake med tre ganger større kraft. F.eks i dette tilfelle; vanvittig dårlig kjærlighetsliv, f.eks? Men det blir kun synsing fra min side.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...