Gjest Renate. Skrevet 19. april 2012 #1 Skrevet 19. april 2012 Jeg skal ta brystreduksjon den 25 mai på Drammen Privatsykehus. Noen som har erfaring med dette stedet?? Og hvilke i såfall. Noen som kan fortelle meg om brystreduksjon? Resultat, tiden etter osv. Gruer meg ikke nå, men vet den kommer!!!
Gjest drammensjente Skrevet 11. mai 2012 #2 Skrevet 11. mai 2012 Gjorde det der for 3 år siden, og er kjempefornøyd! eneste jeg angrer på er at jeg ikke gjorde det før! Anbefale deg å avtale med legen hva slags str du vil ha, for han jeg hadde var litt diffus på det så jeg var redd jeg hadde blitt helt flat. Tenkte mye unødvendig på det de første ukene. Vil si arrene er helt greie, hadde mye større plager med å vise meg toppløs før inngrepet. Det gjorde helt forferdelig vondt den første uka, men det glemmer du veldig fort:)og ikke bli skremt av hvordan de ser ut den første perioden, for det blir så myemye bedre etterhvert. Vil anbefale å være sykemleldt i 14 dager, hadde bare en uke, og det var nok litt i minste laget, men spørs jo helt hva slags jobb du har. Var livredd for at noen skulle komme borti meg den første tiden! Håper dette ga deg noen svar. Ikke noe å grue seg for det kommer til å gå kjempe bra, og er så deilig å ikke ha så mye å drasse på Lykke til!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå