Gå til innhold

er det vanlig med minnestund?

Gjest Nuppdupp

Anbefalte innlegg

Gjest Nuppdupp

må spørre for jeg vet faktisk ikke dette. er det vanlig med minnestund 1 år etter dødsfall? personen har jo en del venner i utlandet. dessuten er familien litt spredt over landet.

jeg har nummeret til nesten alle vennnene hans, men han hadde også noen venner han ikke hadde lagret nummeret til. på magisk vis klarte jeg å knekke koden til mobilen og pcen hans, men klarte ikke å knekke koden til eposten. han hadde lagret passordet til eposten, så derfor fikk jeg med meg at han hadde noen som ikke sto på telefonlista der. jeg vil helst be alle, men ser ut som om jeg ikke får det til. passordet forsvant etterhvert...

hva tror dere folk synes når jeg ber til det? blir det for dumt eller? skal jeg vente flere år? jeg blir ikke fornærmet om ingen kommer. da sette jeg meg bare ned med et lys og tenker på han alene :) var overraskende mange i begravelsen, men ser for meg at minnestund ikke er så viktig som akkurat det.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ville så absolutt hatt minnestund for han og invitert alle du måtte ønske!

Selv om det kanskje ikke er like viktig som begravelsen er det likevel mange som føler dette også er veldig viktig.

Når jeg var 15 år døde en av mine venninner og i hennes minnestund kom det mange mennesker og det var veldig fint :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...