MiniSilje Skrevet 18. april 2012 #1 Skrevet 18. april 2012 (endret) .. Endret 7. mai 2012 av MiniSilje
Gjest Raindrops Skrevet 18. april 2012 #2 Skrevet 18. april 2012 (endret) Jeg hadde ikke vært komfortabel med det i det hele tatt. Men det er jo opp til deg. Jeg ville ikke gått ut ifra at det bare er vennskapelig ment heller. Endret 18. april 2012 av Raindrops 14
Gjest Survival Skrevet 18. april 2012 #3 Skrevet 18. april 2012 Jeg tenker at han vil se deg naken. Ingen gutter/menn jeg har vært oppi har vært sååå opptatt av å ikke få skille. 16
MiniSilje Skrevet 18. april 2012 Forfatter #4 Skrevet 18. april 2012 (endret) . Endret 7. mai 2012 av MiniSilje
AnonymBruker Skrevet 18. april 2012 #5 Skrevet 18. april 2012 Hva om det hadde vert veninnen din, og ikke kameraten din? Stusset litt på det selv, om jeg hadde latt meg sole naken sammen med min besteveninne. 1
misogynist Skrevet 18. april 2012 #6 Skrevet 18. april 2012 Det finnes bare én grunn til at han foreslår å sole seg sammen naken. Om du skal dele ALT med noen, da har de status kjæreste. Ikke la deg manipulere av en kåt mann uten at du gjerne vil bli manipulert av vedkommende. Om ahn ikke kan respektere dine intimgrenser så er han pokker meg ikke mye til venn! 3
MiniSilje Skrevet 18. april 2012 Forfatter #7 Skrevet 18. april 2012 (endret) . Endret 7. mai 2012 av MiniSilje
Cuckold Skrevet 18. april 2012 #8 Skrevet 18. april 2012 Jeg er 17 år (jente) og har en bestevenn på 21, han er i militæret for øyeblikket men vi snakker sammen flere timer på telefon eller skype, mye om natten. Det går aldri mer enn en uke mellom hver gang vi snakker sammen, og vi forteller hverandre absolutt ALT og jeg stoler 100% på han. En dag kom han med ett forslag om at vi burde sole oss sammen, naken for ikke å få noe skille. Jeg synes dette er litt merkelig og kleint i og med at vi er bestevenner og ikke kjærester. Men på samme tid er det jo en ting vi burde kunne gjøre sammen siden vi er så "close" for å si det sånn... Hva tenker dere ? Nakenhet er ikke det samme som sex, men jeg legger merke til at du har postet denne tråden under Seksualitet, det sier meg at du oppfatter det sånn. Selv har jeg vokst opp med et avslappet forhold til nakenhet og var ofte naken ved sjøen, på båttur osv, det har jeg fortsatt med som voksen. Så for meg er det ikke noen big deal å være naken når man soler seg. Men det virker som du legger noe mer i det, og det aner meg at bestevennen din også gjør det. Og er du egentlig så sikker på at dette vennskapsforholdet er et forhold helt uten seksuelle undertoner? Aldersmessig er dere jo nær nok til å kunne være kjærester, og det aner meg at det ligger en seksuell spenning her et sted. I så fall, hvorfor ikke følge opp? 1
Tidus Skrevet 18. april 2012 #10 Skrevet 18. april 2012 Jeg er 17 år (jente) og har en bestevenn på 21, han er i militæret for øyeblikket men vi snakker sammen flere timer på telefon eller skype, mye om natten. Det går aldri mer enn en uke mellom hver gang vi snakker sammen, og vi forteller hverandre absolutt ALT og jeg stoler 100% på han. En dag kom han med ett forslag om at vi burde sole oss sammen, naken for ikke å få noe skille. Jeg synes dette er litt merkelig og kleint i og med at vi er bestevenner og ikke kjærester. Men på samme tid er det jo en ting vi burde kunne gjøre sammen siden vi er så "close" for å si det sånn... Hva tenker dere ? Nå skal jeg ødelegge noe for deg, og alle kvinner som leser dette: http://www.laddertheory.com/ 1
AnonymBruker Skrevet 18. april 2012 #11 Skrevet 18. april 2012 Har sola meg naken med to av mine kompiser(vi ble nå mer rød enn brun men det var nå så ), og det var ikke noe problem:) Men om en av dere er i et forhold med en annen kan det fort bli litt bråk fra partneren deres sin side tenker jeg:P
Gjest MikeWaters 2.0 Skrevet 19. april 2012 #12 Skrevet 19. april 2012 Enig med Cuckold, nakenhet er ikke nødvendigvis det samme som sex, men det kan selvfølgelig fullt ut være mulig at han har en agenda her. Noen tolker slike øyeblikk som noe mer enn andre, slik er det bare. Er du usikker så sier du at du helst vil beholde klærne på
Gjest MikeWaters 2.0 Skrevet 19. april 2012 #13 Skrevet 19. april 2012 Nå skal jeg ødelegge noe for deg, og alle kvinner som leser dette: http://www.laddertheory.com/ Dette er skummel lesning for oss med fleksibel legning
Marsipan Skrevet 19. april 2012 #15 Skrevet 19. april 2012 Han er veldig på den at vi skal "dele alt" altså kunne snakke om alt og gjør hva vi vil og være 100% oss selv uten å være flau over noe som helst. Jeg er også helt for dette men føler meg ikke helt komfortabel med at han skal se meg naken, men vil heller ikke ødelegge dette med at skal kunne dele alt... Dette syns jeg hørtes ut som en heller spinkel unnskyldning for å få se deg naken Jeg har venner og venninner jeg deler alt med, men har da ikke noe problem med å gjøre det med klærne på! At det skal "ødelegge" noe om du ikke vil, høres mest ut som et pressmiddel fra hans side. Hvis du ikke er 100% komfortabel med å gjøre det, skal du la det være! 6
AnonymBruker Skrevet 19. april 2012 #16 Skrevet 19. april 2012 Jeg hadde ikke solt meg naken med andre enn min mann, og ville derfor ikke gått med på noe slikt. Får en følelse av at han vil se deg naken, og har kanskje litt andre følelser for deg enn det du har for han?
OhMickey Skrevet 19. april 2012 #17 Skrevet 19. april 2012 En militærgutt som vil se en jente naken..? Go figure. 7
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 19. april 2012 #18 Skrevet 19. april 2012 Å dele "alt" og være fortrolig med hverandre betyr ikke at man må se hverandre naken. Og jeg tror heller ikke at vennskapet styrkes av dette. Hvorfor skulle det, det? Jeg har et nært forhold til mange som jeg ikke har sett naken. Og hvis vennskapet blir mindre verdt, eller ødelegges av at du sier du ikke ønsker å vise deg naken foran han, ja da var ikke vennskapet mye verdt til å begynne med. 4
Gjest Bandit Skrevet 19. april 2012 #19 Skrevet 19. april 2012 Nå skal jeg ødelegge noe for deg, og alle kvinner som leser dette: http://www.laddertheory.com/ Jeg som har ei kjempevakker bestevenninne som jeg aldri kunne tenke meg å gjøre noe med, må virkelig ha misforstått noe her. Jeg må nok enten fortelle henne at vi ikke kan være venner mer, eller forsøke å humpe henne. For dette er nok den eneste store sannhet. Men tilbake til TS: Du skal ikke gjøre det om du ikke er komfortabel med det.
AnonymBruker Skrevet 19. april 2012 #20 Skrevet 19. april 2012 Du er vel ikke dum? Han vil se deg naken og aller helst ha sex med deg. Sånn er det. 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå