AnonymBruker Skrevet 18. april 2012 #1 Skrevet 18. april 2012 jeg har noen besteforeldre som er verdens snilleste. Nå har de gitt meg en fantastisk gave. Kort fortalt spurte jeg om de kunne hjelpe meg med å kjøpe noen materialer til huset ettersom de har bil og tilhenger. Dette er dyre materialer. De hentet, de bar og de betalte. Jeg har spurt om å få lov til å betale for meg, men det får jeg overhodet ikke lov til. Nå føler jeg at jeg står til gjengjeld og vil så gjerne takke. Tenkte å sende noen blomster, men da må jeg også skrive noen dype, men ikke for klissete ord...Noen som kan hjelpe meg enten med enkle ord eller et sitat eller annet?
Gjest Snorkebolla Skrevet 18. april 2012 #2 Skrevet 18. april 2012 Si tusen takk og si at om det er noe de trenger, HVA SOM HELST så er det bare å ringe!
Aldrisur Skrevet 18. april 2012 #3 Skrevet 18. april 2012 Skriv på kortet at du inviterer de på en bedre middag - og så lager du det BESTE de vet! 1
zebra Skrevet 18. april 2012 #4 Skrevet 18. april 2012 Hva med å invitere dem på middag? Det er hvertfall noe mine besteforeldre ville satt pris på 1
Gjest Badabing Skrevet 18. april 2012 #5 Skrevet 18. april 2012 Middag tenkte jeg på også. Jeg angrer stadig på at jeg ikke brukte mer tid på de fantastiske besteforeldrene mine. Jeg er sikker på at det eneste de ønsket fra meg var mer tid. God middag og en hyggelig kveld, så er jeg sikker på at besteforeldrene dine vil bli veldig glade! 1
AnonymBruker Skrevet 19. april 2012 #6 Skrevet 19. april 2012 Invitér dem på middag! Tror det er noe besteforeldre setter aller størst pris på - å få tilbringe tid med barnebarnet 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå