Lyra Skrevet 21. april 2012 #21 Skrevet 21. april 2012 Dette er da ikke latterlig. Jenta mi har koseklut (en slik med kaninhode på) og hun MÅ ha den når hun skal sove, den er nesten viktigere enn smokken. Jeg ville tatt den med hvertfall, hjelper nok å ha den for å få sove på et fremmed sted. Vi har forresten 3 eksemplarer av kosekluten her i huset. Vi rullerer på dem så alle skal være like brukt og dermed like gode, så har hun alltid koseklut når en må vaskes (noe de må ganske ofte siden hun sutter på ørene) eller en gjenglemmes et sted. Vi har også "råd" til å miste en (eller 2)
Bullet Skrevet 21. april 2012 #22 Skrevet 21. april 2012 Er du seriøs...? Dette tror jeg er det rareste innlegget jeg har lest her inne, faktisk Herregud!!!! Hvordan frakte en bamse??? Det er ikke et PIANO!!! Låse inn i safe??? Hold dete heller hjemme med dørene låst så ikke bamsen blir borte. Dere har tydeligvis ikke barn som er glad i kosebamsen sin. Så dere har egentlig ingen rett til å svare så frekt! Fy fy!
Gjest EryMax Skrevet 22. april 2012 #23 Skrevet 22. april 2012 Det er aldri kult å miste bamsen sin, jeg hadde en som ble borte når jeg var 5. Jeg ble kurert for å bruke bamse for å si det sånn. Ingenting kunne måle seg med den H&M kaninen jeg fikk etter jeg ble født
lille katt Skrevet 22. april 2012 #25 Skrevet 22. april 2012 Hva med å få puste og få kikke ut av flyvinduet??? Helg enig! (evt. må man vurdere luftehull i kofferten )
lell Skrevet 22. april 2012 #26 Skrevet 22. april 2012 Du kan ikke kjøpe en lik kosebamse da? [/quote Jeg har ikke funnet likens dessverre :-(
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå