Lullu Skrevet 22. januar 2004 #1 Skrevet 22. januar 2004 Hei! Lurte på om noen av dere har bilder av noen fine borddekorsjoner? Tenkte å gjøre mesteparten selv, og trenger derfor noen tips. Gjelder både blomsterdekorasjoner og annet dekorativt til bordene. Kan jo nevne at jeg skal gifte meg på høsten. Har tenkt på champagnefarget duk m/ hvite og offwhite roser + noen kobberfargede blomster. Gi meg noen tips kjære deg!! Tusen takk!!!
14062003 Skrevet 22. januar 2004 #2 Skrevet 22. januar 2004 Jeg synes vår oppsetning var fin i alle fall. Bilde PS: Jeg kan ikke fordra sånne standard bordoppsatser.
verene Skrevet 22. januar 2004 #3 Skrevet 22. januar 2004 Jeg synes vår oppsetning var fin i alle fall. Bilde PS: Jeg kan ikke fordra sånne standard bordoppsatser. Hvor får man kjøpt sånne stener som dere hadde på bordene? De var kjempefine! :D
Isiselin Skrevet 22. januar 2004 #4 Skrevet 22. januar 2004 De stenene så ut som noen jeg har kjøpt på Panduro... Er det dem? De er i allefall veldig pene.
Lala Skrevet 22. januar 2004 #5 Skrevet 22. januar 2004 Hvor får man kjøpt sånne stener som dere hadde på bordene? De var kjempefine! :D De har sånne på IKEA. Helt identiske. Har sånne selv oppi en slags vase (lagvis blå og transparente). De har de i flere farger. Sikkert mye billigere enn på Panduro. Koster rundt 20 tror jeg.
14062003 Skrevet 22. januar 2004 #6 Skrevet 22. januar 2004 Hvor får man kjøpt sånne stener som dere hadde på bordene? De var kjempefine! :D Takk! Vi kjøpte en liten drøss på IKEA. Vi brukte blanke og blå (de blå består av lyseblå og litt mørkere blå). Ikke bare lå de på bordene, men også oppi de skålene med blomster. Jeg fant et bilde som bedre beskriver hvordan bordene så ut med gjester. Her er bilde av det. Inkluderer brudebuketten og kirkeblomstene (2 stk av de høye). Helt nede til venstre på dette bildet ser dere bedre hvordan "blomsteroppsatsene" våre så ut. Og om dere lurer: nei, det var ikke noen praktisk bordløsning vi hadde (merket vi dagen før bryllupet). Det var for trangt mellom stoler og vegg. Men alle tok det med et smil og det er definitivt noe alle husker (og ler av håper jeg).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå