Gå til innhold

Er det noen ekte damer igjen ?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Skal gå rett til poenge, for jeg innser mens jeg sitter å leser her på forume at man blir ikke stort klok av det, om noe blir man deppa over urelevante ting tilfeldige mennesker skriver.

Men jeg er innom her tilfedig å blir ganske forbausa for å være ærlig. Kvinnene er de som sliter mye med komplekser (sier ikke vi gutta ikke gjør det) med gud vet hvilke kroppsdeler og ting, som egentlig er helt urelevante og ca 0.1% menn bryr seg om i det hele tatt. Som en stor puppe-fan kan jeg si at størrelsen betyr NULL, ja null.

Fine pupper er fine pupper, å det er andre ting som spiller inn, plus 99.9% mer er jenta, og som noen som blir betatt av øyne/ansikt er det det første som jeg blir opptatt av, UANSET hvordan puppene er, hadde jeg likt jenta så hadde de ikke trengt å ha størrelse i det hele tatt. Å jeg ser ofte at jentene som skriver om komplekser blir støttet opp, her, det er bra, mens når gutter snakker om kompleks er det dumt, og de blir heller rakket ned på enn oppmuntret. Klassisk eksempel er jo "stor kuk er best"... åhhja, takk det gjorde susen !

Å hvorfor er gutters komplekser "teit" og "få deg litt selvtillit, dette er jo dumt", mens jentenes komplekser er OK ? Fra en hver persons perspektiv er det komplekset di sliter med en stor ting, derfor det er et kompleks. Store pupper å liten kuk er samme sak, bare at vi faktisk bruker tingen vi har et kompleks for, ergo det er litt relevant som et problem. Men det er dumt ? Herregud se dere i speilet. Appåtil å si at det er dumt, tilfører mange "klart det er best med stor, men det er da ikke noe å syte over!". Kall dem teit og så tilføy at det faktisk er noe å bekymre seg for, det er sånn du støtter opp noen med et kompleks, way to go!

I tillegg virker det som jentene tar de største å beste for "å ha det gøy" ergo ONS, mens de mindre heldige er de dem "slår seg til ro med", altså vi mindre morsome. Men det er dere som burde ha komplekser over sex, kropp, selvtillit og "hva liker menn", det skulle egentlig ikke vært et tema engang. Vet dere hva menn liker ? Vent...

DAMER !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Dere er de med de store kravene, men alikevel er det dere som skal ha trøst ? Kanskje ikke helt bra formulert men enkelt for poengets skyld. Det er så mye om damers selvtillit og menn sine krav, å det gjør meg så ufattelig nedfor, når jeg selv vet at jeg har veldig små krav til en jente, om jeg liker henne, å jeg leser her som om det er vi som stiller kravene, er utro, osv. Syns det er rart om jeg snakker for mindretallet av menn her, jeg har vanskelig for å tro at en mann som liker sex, og liker damer, har så veldig mye mer krav hvis han kan få seg noe, eller få noe som helst med en dame. (forhold, hva enn.)

Hadde en jente pratet med meg eller hvist interesse hadde jeg følt meg bra, rett å slett, det at et annet menneske tar interesse i deg, er kanskje hverdagskost for mange av dere, men ikke for alle. Ikke for de som ikke går rett opp til folk å tar kontakt, og oser selvtillit. Alle kan ikke være like. Det høres kanskje ille ut, men jeg vet det ikke er det, kall det skryt det gjør meg intenting, men jeg vet selv og fra andre at jeg er gjennomsnitlig, velger å si over utseende messig. Sier over fordi å si gjennomsnittlig eller under blir å vurdere meg selv strengt, eller dårligere, noe jeg har lært ikke gagner noen bra.

Jeg vil også si jeg har en bra personlighet. Men det folk skriver, å tanken på andre enn meg selv som blir påvirket av det, å kravene dere ser ut til å stille. Det plager meg, uanset om jeg vet jeg ikke har noen grunn til å rakke ned på meg selv, har slit mye med dette, å det er jo så klart aldri helt borte når man har hat sånnt hele livet. Men komplekser gjør problemene verre enn de er, og det er kanskje andre enn meg som faktisk føler de virkelig har en grunn til å føle det sånn. Jeg stiller mer høye krav til meg selv, men det er jo min feil.

I tilleg ser man kommentarer som "nå skal jeg få pikk, nå skal det bli godt å suge kjæresten"... Honestly, who cares ? Og hvorfor føler dere en trang til å framstå som sexgale horer ? No offense. Dere klager over hvordan menn ser dere, og behandler dere, men dere ønsker jo å ha det sånn selv. Dere liker dominante menn, dere har voldteksfantasier, dere tenner på utroskap.. jeg forstår ikke problemet. Det er ikke noe galt i å være "frisinnet" som dere kaller det, å være glad i sex, å ha tilfedig sex hele tia.

Men det er rart dere forventer så bra behandling av menn, å treffe " a good guy", så virker det som at dere går for det omvendte av "good guys" generelt, å "stor å sterk" teller mest. Kravene til oss sexuelt er helt råe, men klart finner dere en som behandler dere bra.. dere vil liksom ha i pose å sekk. Logikken er, dere vil leke å ha det morro med di "store gutta" (enkelt definert) mens resten skal stå å vente på dere etterpå, det er vil det urretferdige i den setninger der, i et nøtteskall som plager meg. Det er ingen retferdighet i logikken deres, å det er ikke akkurat artig som mann. Men vi er drittsekkene, klart, dere vinner gir meg. Fornøyd ?

Uanset, mitt siste spørsmål er, er det noen ekte kvinner igjen i samfunnet ? Med faktisk personlighet, som ikke deler denne logikken mange ser ut til å ha her, (leg merke til, MANGE, ikke alle).

Hadde vært supert. Det er mange av oss som ikke er dritsekk å ikke er så verst ellers. Håper det er noen damer der ute som ikke bare ser størst å best når de er på byen, å ikke bare går etter samme kriteria når de skal ha sex. Ellers er jo vi lost, utenom så klart når dere er ferdig med moroa å vi kan gifte oss! :D

Følelsen av at jeg får mange sinte svar, men det gjør meg ikke noe, vil bare ha fram min mening. Er ikke ondt ment på noen måte, prøver bare å forstå.

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Pene gutter med pent utstyr (stort, lite, tolk det som dere selv vil) vil alltid være populært, i samme grad som pene kvinner vil være populære for menn. Vanskeligere er det ikke. De vil ha bad guys i senga, og nice guys i dagliglivet.

Det du sier om at alle menn vil ha kvinner så lenge hun er kvinne, høres desperat ut. Jeg ser ganske bra ut selv, har draget på damene, kan velge og vrake, og tar ikke hvem som helst. Visse kvaliteter må være oppfylt.(Det er kanskje det som gjør meg sjarmerende også, krever sitt.)

AnonymBruker
Skrevet

Pene gutter med pent utstyr (stort, lite, tolk det som dere selv vil) vil alltid være populært, i samme grad som pene kvinner vil være populære for menn. Vanskeligere er det ikke. De vil ha bad guys i senga, og nice guys i dagliglivet.

Det du sier om at alle menn vil ha kvinner så lenge hun er kvinne, høres desperat ut. Jeg ser ganske bra ut selv, har draget på damene, kan velge og vrake, og tar ikke hvem som helst. Visse kvaliteter må være oppfylt.(Det er kanskje det som gjør meg sjarmerende også, krever sitt.)

Sikkert. :)

AnonymBruker
Skrevet

Er et faktum at folk som går rundt å tror de er så god, og legger vekt på å framheve det, sliter med dårlig selvtillit. Men fortsett å fortell deg selv det. :P

• Liker 2
Skrevet

Haha, ikke sant! Sånn har jeg det også! Kan ta hvem jeg vil, hvor som helst! Vi er kule, jeg og du!

• Liker 1
Skrevet

Jeg vil utelukkende ha 'niceguys' inkludert i livet mitt. 'Badguys' vet jeg ikke hva mine medkvinners definisjon av er, men ofte blir de største d****sekkene med den laveste moral og terskel omtalt med det begrepet heller en de som bare kler seg litt tøft og snakker fra levra, og i så tilfelle kan jeg ikke fordra 'badguys'.

'Å velge og vrake' kan forøvrig hvem som helst, spørsmålet er om en fanger vedkommendes interesse når en først har 'valgt' h*n. Og der må jeg gjøre det klart for alle som leser at det finnes ikke ei sjel i verden som kan få alt de har sjansen til å gjøre et inntrykk på.

Til trådens tema: Jeg tror jeg tar poenget ditt, TS, men samtidig overdriver du nokså vel. Jeg har selv aldri skjønt ONS opplegget, men av det jeg vet er det ikke annet en seksuell tiltrekking som får folk til å delta på slikt. Ofte uten følelser og personlig nærhet, og det er derfor jeg misliker opplegget såpass. Men med tanke på hva det egentlig dreier seg om, synes jeg det unnskylder at folk på byen heller går etter den de synes ser mest tiltrekkende heller enn å likestille alle som personer. Det virker du nokså frustert over, og jeg synes du burde ta til ettertanke om det er best kvinner foretrekker deg som 'ONS' eller 'kjæreste'.

Er det kvinners utseende preferanser til menn på ONS eller ekte forhold du irriterer deg over? Førstnevbte kunne jeg ikke brydd meg mindre om da hele greia virker som en unødvendig bagatell uansett, men sistnevnte blir et reellt problem dersom organer i ulike størrelser får en til å forlate en hel relasjon.

Det du sier om komplekser kan jeg forøvrig være enig i, det er mye dobbeltmoralskhet som er ute og går angående støtte til menn og kvinners følelser. Men på langt nær alle er slik, og en burde ikke la svarene på et nettforum irritere såpass som du uttrykker i startinnlegget. Dessverre er samfunnets idealer totalt vridd og påvirker kvinner som menn i ulik grad, og for all del; alle må få lov til å si om de synes et utseendemessig trekk er penere enn et annet(for slik er virkeligheten), men det er unødvendig å være krass i utallelsen eller poengtere det på en måte som krenker de som har organer en ikke liker.

Forøvrig må jeg si det irriterer meg enormt hvordan engelske ord har kommet inn i folks vokabular, og 'slemfyr' og 'snillfyr' høres om ikke bedre, i hvertfall ikke dårligere ut enn 'badguy' og 'niceguy'.

• Liker 1
Gjest Nuppdupp
Skrevet

du kommer inn på et forum skapt for å ta opp problemer, men er overrasket over at det faktisk blir tatt opp negative ting?

• Liker 2
Gjest MikeWaters 2.0
Skrevet

Jeg mener det er gedigent problem om menn stiller få eller ingen krav til en partner, det kan jo hende at mye av problemet ditt ligger der.

Hvem vil ha noen som ikke bryr seg om hva man får så lenge det er "rett" kjønn?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er et faktum at folk som går rundt å tror de er så god, og legger vekt på å framheve det, sliter med dårlig selvtillit. Men fortsett å fortell deg selv det. :P

Hehe, det er ikke for å fremheve meg selv at jeg sier det, men for å poengtere at TS-gutten sliter med litt feil holdninger og instilling, noe som kan være lite tiltrekkende sammenliknet med feks en som meg som stiller litt krav. Jenter liker også å jakte, og litt konkurranse setter ofte temperaturen noen hakk opp.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg mener det er gedigent problem om menn stiller få eller ingen krav til en partner, det kan jo hende at mye av problemet ditt ligger der.

Hvem vil ha noen som ikke bryr seg om hva man får så lenge det er "rett" kjønn?

Signerer denne, helt forferdelig. -AB2.

Skrevet

Hva er spørmålet egentlig?

Svaret på spørsmålet er at "ekte" damer finnes overalt og damer er stort sett som de alltid har vært.

:)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...