Gjest loler Skrevet 18. april 2012 #1 Skrevet 18. april 2012 Hei! jeg er 16 år gammel og jeg har siden vinterferien gått ned i underkant av 10 kg.. Jeg har gått ned dette ved å legge om kostholdet og begynt å trene regelmessig. Men problemet er at jeg synes huden har blitt dvask, den er så løs. huden bare henger, puppene henger og alt bare disser.. Vil dette bli borte etterhvert? Finnes det evt. måter å trene huden strammere eller er det noe legen kan hjelpe meg med? Jeg er ganske fortvilet siden bikinisesongen snart er her, og jeg vil helst se ganske bra ut siden jeg har mistet såpass mye vekt.. Kan huden være løs fordi jeg har gått ned såpass mye på kort tid? Jeg tenkte å gå ned på treningsenteret der jeg trener å høre litt om hva jeg skal gjøre.. Men uansett; takk for svar
AnonymBruker Skrevet 18. april 2012 #2 Skrevet 18. april 2012 Er 18 år og har gått ned like mye som deg. Huden min har ikke stramma seg opp noe og er slapp. Har i perioder trent styrke og syns jeg kan se litt forbedring da.
Gjest Gjest Skrevet 18. april 2012 #4 Skrevet 18. april 2012 Gå på treningstudio og spør dem til råds, er du usikker på om d er noe du vil prøve over lengre tid kan du jo høre om de har klippekortordning eller lignende :spent:
Gjest Gjest Skrevet 18. april 2012 #5 Skrevet 18. april 2012 Gå på treningstudio og spør dem til råds, er du usikker på om d er noe du vil prøve over lengre tid kan du jo høre om de har klippekortordning eller lignende :huff:
Gjest loler Skrevet 18. april 2012 #6 Skrevet 18. april 2012 Ts: Jeg trener allerede på treningsenter som jeg skrev tidligere
Djungelvrål Skrevet 18. april 2012 #7 Skrevet 18. april 2012 Så lenge du er så ung er det god sjans for at huden strammer seg noe igjen. Er ikke like sikker på om det gjelder puppene fordi de er bygd opp av vev uten musklatur.
AnonymBruker Skrevet 19. april 2012 #8 Skrevet 19. april 2012 Hvor lenge siden er det? Det er litt over 1 år siden.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå