godteri97 Skrevet 18. april 2012 #1 Skrevet 18. april 2012 jeg har greid å gått opp 4kg iløpet av de siste 4-5 ukene.. og jeg lurer på: 1. hvor mange kg/g kan man gå ned på en dag ? 2. Har fått fett rnudt kneet/lårene ! lurer på beste måte å få det til å forsvinne? 3. hvordan på bort cm rundt magen ? 4. Hva som forusaker vann i leggene og hvordan man får det bort ? 5. Hvilken sport er det lurt å gå på for å gå ned fortere i vekt en annen sport ? takk for svar !
AnonymBruker Skrevet 18. april 2012 #2 Skrevet 18. april 2012 Du bør ikke spørre hvor mye du kan gå ned på en dag. Går du ned 1 kg på en dag er det meste bare vann. Det viktigste er å holde vekta nede. Finn deg en sport du trives med slik at treninga blir lystbetont. Velger du kun ut fra hvor mye du går ned blir det fort et ork, og så risikerer du at du gir opp.
AnonymBruker Skrevet 18. april 2012 #3 Skrevet 18. april 2012 Hvis du er født i 97 så er 14/15 år? Da burde du virkelig ikke bry deg om 4 kg! Vær deg selv og ikke bry deg så mye om cm og kg.
godteri97 Skrevet 18. april 2012 Forfatter #4 Skrevet 18. april 2012 Hvis du er født i 97 så er 14/15 år? Da burde du virkelig ikke bry deg om 4 kg! Vær deg selv og ikke bry deg så mye om cm og kg. det er fire kilo for mye ! jeg var tynn før men så spiste jeg litt mye og da kom det på noen kilo.. så jeg vil bare få bort de kiloene/cm som jeg ikke vi ha
AnonymBruker Skrevet 18. april 2012 #5 Skrevet 18. april 2012 Ikke bry deg om det kjære deg, de fire kiloen kommer til å forsvinne etterhvert som du vokser. Det er helt vanlig å få litt rundere former når man vokser og det er da bare pent å få litt kjøtt på beina og ikke være et beinrangel. hehe 1
godteri97 Skrevet 18. april 2012 Forfatter #6 Skrevet 18. april 2012 Ikke bry deg om det kjære deg, de fire kiloen kommer til å forsvinne etterhvert som du vokser. Det er helt vanlig å få litt rundere former når man vokser og det er da bare pent å få litt kjøtt på beina og ikke være et beinrangel. hehe hehe, nei burde egentlig ikke det, takk men skal ha konfirmasjonen min snart så tenkte at jeg burde se litt tynnere ut på bildene der
AnonymBruker Skrevet 18. april 2012 #7 Skrevet 18. april 2012 Hvis du skal gå rundt de neste ukene å sulte deg eller overtrene så kommer du bare til å angre, tro meg! Det går seg til, når man er i den alderen som du er i nå så kan kroppen nesten endre seg over natten. Det er mye viktigere å bruke tiden på å være med venner, gå på skolen (ikke minst lekser :gjeiper: ) og gjøre ting som er gøy. Det er virkelig ikke verdt det å bruke tid på å være bekymret over kroppen sin. Jeg synes du mye heller skal glede deg over at du snart skal konfimeres og på alt det morsomme som kommer til å skje fremover Uansett, nå som det snart blir varmere ute så beveger man seg mer helt ubevisst. Du kan få med deg vennene dine på fotball eller en annen morsom lek? Ikke stress med treningen og diett, det gjør deg bare trist og lei. Gå ut og lek istedet
AnonymBruker Skrevet 18. april 2012 #8 Skrevet 18. april 2012 jeg har greid å gått opp 4kg iløpet av de siste 4-5 ukene.. og jeg lurer på: 1. hvor mange kg/g kan man gå ned på en dag ? 2. Har fått fett rnudt kneet/lårene ! lurer på beste måte å få det til å forsvinne? 3. hvordan på bort cm rundt magen ? 4. Hva som forusaker vann i leggene og hvordan man får det bort ? 5. Hvilken sport er det lurt å gå på for å gå ned fortere i vekt en annen sport ? takk for svar ! http://no.wikipedia.org/wiki/Spiseforstyrrelse
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå