Gå til innhold

Nevn en eller flere filmer som har


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det noen filmer du har blitt redd av? Hvilke?

Jeg så Grave Encounters her om dagen, og den var skikkelig skummel!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • 2 uker senere...

Paranormal Activity ble jeg redd av. Og Brair Witch Project i sin tid. Er noe med at de er så "virkelige" som skremmer livskiten av meg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Corto Maltese

Husker ikke navnet på den.

Men jeg så en svensk film da jeg var 10-11 år som skremte meg.

Det er den eneste filmen jeg har sett hvor jeg faktisk ble skremt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hånden som rører vuggen! Hater den filmen.

Og Djevelens Ryggrad har jeg aldri turt å se igjen fordi jeg ble så redd at jeg (faktisk) tisset på meg da jeg var 12 :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

The Amityville Horror

The Descent

De asiatiske versjonene av alle de "kjente" amerikaniserte filmene som The ring og The Grudge. Asiatiske filmer er myyyye bedre enn amerikanske,anbefales!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dytter

Vil gjerne se fler tips da jeg enda har til gode å se en film som er skummel og som jeg blir redd av :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke helt film, men nevner det likevel.

Min hovedlærer på barneskolen (for rundt 25 år siden) var over gjennomsnittet musikkinteressert og i en musikktime viste han musikkvideoen til Michael Jacksons "Thriller". Det var skremmende for de fleste av oss den gang. Jeg hadde mareritt i uker etterpå. Når jeg ser videoen nå, er den ikke skremmende i det hele tatt, bare "kul" (og jeg har låten liggende på spillelisten på mobilen).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

En av de nyere Freddy Krueger-filmene, mulig det var Freddy vs Jason, jeg orker ikke finne det ut. :tristbla:

Og så så jeg traileren til the human centipede, ååå det skulle jeg ikke gjort. :kvalm:

Og Hannibal Rising, tror jeg det var. Er i hvert fall den der han skjærer av biter av hjernen til en fyr som fortsatt lever.

Å, nå ble jeg kvalm... :kvalm:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Før The Ring elsket jeg skrekkfilmer, etter The Ring kan jeg ikke se skrekkfilmer. Alt er skummelt etter The Ring, og det er snart ti år siden jeg så den. Jeg var nesten 15 år og måtte sove sammen med mamma og pappa natten etter at jeg hadde sett den. Så One missed call like etter, og satt med øynene lukket nesten hele filmen. Så, The ring og One missed call er de filmene som har skremt meg mest. Har ikke sett skrekkfilmer siden da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Carrie: The Rage

Hele filmen er veldig rørende, mye som en kjenner igjen seg i. Jeg har selv stirret ut for stupet men ikke hatt tæl nok til å hoppe ut for, slik venninnen hennes hadde. Slutten fikk meg til å hoppe og skvette noe så sinnsykt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BabyBlue

Martyrs (den er fransk)

Det er ikke direkte skrekk, men den er ekstremt ubehagelig og er absolutt den verste filmen jeg har sett. Hadde vondt i magen flere dager i strekk etterpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...