Gå til innhold

Plutselige lyder igjennom hodet

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg opplevde nettopp en lydbølge som kom inn gjennom mitt venstre øre og bort til mitt høyre øre. Det er vedvarende. Jeg kunne føle "bølgen" tvers igjennom hodet. Hva er dette?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

ingen?

Skrevet

Åyåy du er nok blitt sinnsyk! Mest sannsynlig schizofreni, bare vent til jomfru Maria begynner å fortelle deg ting. Det er da det blir morro!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Åyåy du er nok blitt sinnsyk! Mest sannsynlig schizofreni, bare vent til jomfru Maria begynner å fortelle deg ting. Det er da det blir morro!

Ja hadde det virkelig skjedd hadde jeg blitt happy gitt...

Opplever ikke du ilende lyder igjennom hodet altså? Som om du er nær en mikrofon som begynner å hyle?

AnonymBruker
Skrevet

Hvis du ikke har noe relevant å komme med, kan du gjerne holde munn. Dårlig humor har du også.

• Liker 1
Skrevet

Ja hadde det virkelig skjedd hadde jeg blitt happy gitt...

Opplever ikke du ilende lyder igjennom hodet altså? Som om du er nær en mikrofon som begynner å hyle?

Mulig du har svært god hørsel. Mange apperater gir jo fra seg en slags lyd som kan ligne på vedvarende uling/piping? Feks om du har en lampe ved siden av deg, et stereoanlegg som står på uten musikk på osv..

Skrevet

Hvis du ikke har noe relevant å komme med, kan du gjerne holde munn. Dårlig humor har du også.

Relevant nok?

AnonymBruker
Skrevet

Mulig du har svært god hørsel. Mange apperater gir jo fra seg en slags lyd som kan ligne på vedvarende uling/piping? Feks om du har en lampe ved siden av deg, et stereoanlegg som står på uten musikk på osv..

Ingen elektriske apparater på den siden av meg. Muligens apparater på naboen sin side, men det var ikke som å høre noe utenfra. Litt vanskelig å forklare egentlig. Men som en lyd/luft/trykk bølge.

Skrevet

Kan det ha vært trykkforskjell som utjevnet seg da?

AnonymBruker
Skrevet

Kan være du opplever det samme som meg. Beste måten jeg kan beskrive det på er iling som føles og høres ut som luft som iler fort gjennom bittesmå tynne rør så det høres litt lyst ut. Som når luft i magen beveger seg veldig raskt, bare ilende i stedet for brummende. Mitt holder seg i bakerste delen av hodet...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...