Gjest "gjest" Skrevet 18. april 2012 #21 Skrevet 18. april 2012 ikke for å være frekk , men kan det hende at du fødte barnet mot hans vilje og blir derfor ikke første prioritet for han å betale for barnet ? Har dere det veldig vanskelig kan dere få midlertidig sosialstønad ... hjelp til regninger som strøm f. eks. husbanken kan hjelpe dere med bostøtte. kan få reduksjon av barnhage prisen. barneverns kontoret betaler også for barnehage utgiftene om du er ute i jobb, studerer. Si meg hva er det som får deg til å spørre om slike ting????
Gjest Gjest Skrevet 18. april 2012 #22 Skrevet 18. april 2012 I tillegg til barnetrygd/ forskudd får du også skattelette.. Hadde du spart penger de 3 årene du fikk overgangstøtte burde du fint greid deg 1
Gjest meg Skrevet 18. april 2012 #23 Skrevet 18. april 2012 Hadde du spart penger de 3 årene du fikk overgangstøtte burde du fint greid deg ?? Ikke at det er din sak, men overgangsstønad er det snart 6 år siden jeg mottok.
Gjest "gjest" Skrevet 18. april 2012 #24 Skrevet 18. april 2012 I tillegg til barnetrygd/ forskudd får du også skattelette.. Hadde du spart penger de 3 årene du fikk overgangstøtte burde du fint greid deg Er det liksom det nu da plutselig`? I Øystein Ormseths tilfelle så var det jo ingen grunnn gyldig til å belemre mer av bidragsplikten over på den andre part? Eller gjelder det bare når det er lommeboka til BY som blir "straffet"?
Gjest meg Skrevet 18. april 2012 #25 Skrevet 18. april 2012 Ja, jeg lurer også litt på hvorfor du sier du må betale hele SFO alene? Det må du jo ikke, for du får jo tilskudd og betaler under 50%. Nei. Jeg er samboer og må får derfor ingen "ekstra" stønader. Jeg og min samboer deler husholdningsbudsjett (mat, husleie, strøm osv)for hele familien, men vi deler ikke utgiftene på barna. Dvs at han betaler bidrag for sine barn, og jeg besørger klær og utstyr til mine.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå