Gå til innhold

Noen som har hatt magesår her?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg lurer på hvordan et magesår utarter seg? For noen netter siden våknet jeg med en sviende smerte midt i magen over navlen. Smerten tiltok, og var på det verste veldig sterk, og svetten sprutet. Fikk i meg litt samarin, og ti-femten minutter etter begynte smerten å avta igjen. Etter dette har jeg ikke hatt noen problemer. Det skal sies at jeg hadde det på samme måte for et års tid siden. Da begynte det også på natten, og det hjalp den gang med Nexium. Begge gangene spiste jeg sterk mat tidligere på dagen, fem-ti timer før smerten kom.

Noen som har hatt magesår som kan fortelle om dette kan dreie seg om det? Synes det er så rart at et magesår bare kommer og går slik. Min andre teori er gallestein, men det er ting som skurrer i den teorien også. :fnise:

Skal til legen om et par dager, men vil gjerne høre andres erfaringer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har hatt magesår. begynnte med kvalme og smerter i magen etter måltid. så mye at jeg til slutt hadde problemer med å spise for jeg fryktet smertene. ble litt bedring får jeg var på fest. Dagen derpå har aldri vert så fæl. Jeg hadde så store smerter at jeg våknet av at jeg hylte, følte magen vrengte seg.

Det var magesår, jeg fikk trippelkur med har fremdeles problemer med sur mage.

litt rart at det er så lenge imellom da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...