Gå til innhold

1 år siden

Gjest Hannee

Anbefalte innlegg

Gjest Hannee

I dag er det 1 år siden du sluttet og puste.

Min kjære bestevenninne og søster. Det er vanskelig i dag, det var vanskelig i går. Det har vært vanskelig en stund. Jeg har skyldt på andre ting, funnet ut at jeg var litt syk, skyldt på at jeg har mye å gjøre på skolen, skyldt på alt mulig som ikke betyr noe. Ikke skyldt på deg.

Du ble syk. Du ble borte. Du var syk i 3 måneder også pustet du ikke lenger. Min kjære bestevenninne. Du var som ei søster. Du var det beste jeg visste. Jeg kunne alltid gå til deg med mine følelser og tanker.

Husker du alle jenteturene våre? Jeg tenker ofte på dem. Du var så glad i fjellet. Og jeg kjente ingen som var så glad i vinteren som deg. Du fikk meg alltid med ut på tur, selv om det var 10 minus og blåste og snødde.

Du fikk meg alltid glad. Og vi lo så masse. Du var en komiker. Du lo av alt. Alle sketsjene dine, alle ansiktsuttrykkene. Du likte å være midtpunktet. Jeg savner utrolig å være din sidekick.

Vakker var du også! Med langt svart hår og store, brune øyne. Og et fantastisk smil.

Jeg har det vanskelig fordi jeg savner deg. Det er godt å savne deg. Jeg savner deg. Jeg vil alltid savne deg. Og ta vare på alle minnene.

1 år og du er i mine tanker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Rest in peace!!

Ønsker deg alt det beste videre hannee! Måtte du finne enda en slik veninne! Er hardt å slippe de man er glad i...

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...