Gå til innhold

Tilbud på matvarer

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Tenkte vi kunne ha en tråd om matvarer som er på tilbud. Skriv gjerne det du vet om av tilbudsvarer :)

(jeg vet ikke om noen enda, men skriver et nytt innlegg så fort jeg finner noe:) )

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

10 kroners marked hos Coop Obs, Coop Mega, Spar og Ica(og kanskje flere også) denne uken.

Skrevet

Oj! Er du synsk eller? :overrasket: Jeg tenkte i dag at det hadde vært kjekt med en oversikt over alle tilbudene som er, så jeg slipper å gå inn å se på alle tilbudsavisene på nett.

AnonymBruker
Skrevet

Joker har kjøttdeig til 15 kr pakken.

Skrevet
Facebook har en samling av alle reklameavisene og kommer med ting på veggen din (om du har Fb selvfølgelig)
Skrevet

Veldig nyttig!

Jeg er superdårlig på tilbud, men fikk med meg at Rema1000 har to flasker (god) juice til prisen av 1.

Skal følge med her!

:heks:

AnonymBruker
Skrevet

- På rimi så har de tilbud på god morgen yoghurt. Du kjøper 6 eller 8 og betaler en pris. Tror det var ganske billig! En del billigere enn vanlig iallefall :)

- I tillegg så har de kjøp 3 betal for 2 for Findus fiskegrateng, Findus frityrtorsk og Findus fylt rødspette.

:smilyblomst:

Skrevet

Genial tråd! Her vil jeg følge med. :)

Skrevet

Flott tråd. Her vil jeg følge med og komme med tips når jeg vet om noe.

Gjest gjest17
Skrevet

Veldig nyttig!

Jeg er superdårlig på tilbud, men fikk med meg at Rema1000 har to flasker (god) juice til prisen av 1.

Skal følge med her!

:heks:

Husker du hvilken juice det var snakk om? Er det den som ikke er i fra konsentrat? :-)

Gjest Swarovski
Skrevet

Husker du hvilken juice det var snakk om? Er det den som ikke er i fra konsentrat? :-)

Jeg ser at de har en 3 for 2 kampanje på ikke-fra-konsentrat juice på flaske. s 20-21 i tilbudsavisen deres. http://www.rema.no/

Gjest Hannee
Skrevet

Helgetilbud på Kiwi, svinefilet for 16,90 tror jeg det er.

Gjest gjest17
Skrevet

Jeg ser at de har en 3 for 2 kampanje på ikke-fra-konsentrat juice på flaske. s 20-21 i tilbudsavisen deres. http://www.rema.no/

Takk for hjelpen, skal ta å sjekke ut den juicen :-)

AnonymBruker
Skrevet

Vet at dette er OT...men siden det er fredag :) Jeg synes den er så søt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...