Gå til innhold

er jeg bifil?

Fremhevede innlegg

Skrevet

jeg og han jeg er sammen med vil gjerne ha trekant med en jente på vår egen alder (21). men selv om jeg har lyst til å prøve dette, vil det da si at jeg er bifil? jeg kunne jo aldri hatt et forhold med en jente. :fnise:

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Biseksuell.

• Liker 5
Skrevet

Du kan være bifil eller hetero og nysgjerrig. Det trenger du da ikke finne ut av uten å ha prøvd engang vel? :)

• Liker 1
Skrevet

vi hadde trekant med en venninne for noen år tilbake, var helt greit det, men som sagt kunne aldri hatt et forhold med en jente.

Skrevet

hvis du tenner på tanken å ha sex med en av samme kjønn, men ikke kan tenke deg et forhold med en av samme kjønn, er du bisexuell. Er det ikke noe du tenner på, men bare har lyst til å prøve, er du nysjerrig!

Kos deg du!

;)

• Liker 2
Skrevet

hvis du tenner på tanken å ha sex med en av samme kjønn, men ikke kan tenke deg et forhold med en av samme kjønn, er du bisexuell. Er det ikke noe du tenner på, men bare har lyst til å prøve, er du nysjerrig!

Kos deg du!

;)

skal prøve på det, må bare finne den rette først. :danse:

- men det er ikke så enkelt :sjokkert:

AnonymBruker
Skrevet

Du er kun bi nysgjerrig, og det er helt vanlig. Jeg har selv prøvd trekant med gutt-jente. Var helt greit, men ikke noe jeg gidder å gjøre igjen, fordi det gav meg ikke noe særlig rett og slett. Meen jeg kan fremdeles syns det er opphissende å se jente sex på film. Altså man trenger ikke å være noe som helst bi, selvom man har tent på tanken :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er litt bisexuell men ikke bifil.

Gjest Katten.
Skrevet

Care?

Du nyter sex med begge kjønn involvert. Du er i lag med én person.

Holder ikke det?

AnonymBruker
Skrevet

Bifil; kan bli forelsket i begge kjønn

Biseksuell: kan ha sex med begge kjønn, men blir kun forelsket i det motsatte kjønn

Homofil/lesbisk; den kjenner du til.

Det spiller vel ingen rolle? Jeg er heterofil, men tror godt jeg kunne tenkt meg å prøve sex med en jente(eventuelt gutt/jente eller to menn) - det handler mer om at jeg bare har lyst å teste det ut, jeg har ikke mange fantasier eller et behov for å gjøre det.

Det er rett og slett bare at om jeg skulle bli tiltrukket av ei jente så gidder jeg ikke begrense meg selv fordi jeg er heterofil.

Tenner ikke generelt på jenter, men holder muligheten åpen.

Uansett spiller det ingen rolle.

Skrevet

Bifil; kan bli forelsket i begge kjønn

Biseksuell: kan ha sex med begge kjønn, men blir kun forelsket i det motsatte kjønn

Jaha? Og hva kaller du en som kan ha sex med begge kjønn, men kun blir forelsket i samme kjønn?

Jeg skjønner ikke hvorfor vi har dette merkelige skillet mellom bifil og biseksuell på norsk.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror de fleste mennesker (spesielt jenter) har en bifil side. Det vil ikke si ALLE, men de fleste. Man kan jo være bifil, men velge å være hetero fordi man liker det motsatte kjønn mest. I'm just saying. Jeg antar poenget mit er at... hvis du har en kjæreste av det motsatte kjønn, spiller det noen rolle om du er bifil? Du er jo i et hetero forhold.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jaha? Og hva kaller du en som kan ha sex med begge kjønn, men kun blir forelsket i samme kjønn?

Jeg skjønner ikke hvorfor vi har dette merkelige skillet mellom bifil og biseksuell på norsk.

Homofil og biseksuell kanskje?

Gjest Maruwan
Skrevet

Ja, du er mega-homo. Spiller det noen rolle?

Skrevet

På folkemunne har det blitt vanlig å skille mellom '-seskuell' og '-fil' hvorav den ene vil jeg tro inkluderer den seksuelle delen hvor den andre i tillegg inkluderer følelser og ønske om relasjon. Slik er det derimot ikke per definisjon, og en er bifil/biseksuell om en tiltrekkes mot begge kjønn.

• Liker 2
Skrevet

Bifil og biseksuell betyr nøyaktig det samme: At man tenner seksuelt på og forelsker seg i begge kjønn. Er ikke slik at "fil" betyr forelskelse og "seksuell" betyr bare puling ;)

Om du på død og liv skal redefinere legningen din på bakgrunn av at du kunne tenke deg å ha deg med en jente, kall deg i det minste "trysexual". Dessuten er det tullprat å si at "jeg kunne aldri forelsket meg i en jente" - for det vet du faktisk ikke! Jeg var streit (med en dragning mot bi, slik som du), og falt pladask for den første jenta jeg hadde meg med. Kort tid etter tok det slutt, jeg hadde en hel del mannlige fuckbuddies, savnet jentesex, "overtalte" en streit venninne til å la meg slippe til, og etter noen måneder innrømmet hun at hun hadde sterke følelser for meg ... De fleste er ikke helt streite eller helt skeive; det dreier seg ofte om å finne riktig person.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Bifil og biseksuell betyr nøyaktig det samme: At man tenner seksuelt på og forelsker seg i begge kjønn. Er ikke slik at "fil" betyr forelskelse og "seksuell" betyr bare puling ;)

Om du på død og liv skal redefinere legningen din på bakgrunn av at du kunne tenke deg å ha deg med en jente, kall deg i det minste "trysexual". Dessuten er det tullprat å si at "jeg kunne aldri forelsket meg i en jente" - for det vet du faktisk ikke! Jeg var streit (med en dragning mot bi, slik som du), og falt pladask for den første jenta jeg hadde meg med. Kort tid etter tok det slutt, jeg hadde en hel del mannlige fuckbuddies, savnet jentesex, "overtalte" en streit venninne til å la meg slippe til, og etter noen måneder innrømmet hun at hun hadde sterke følelser for meg ... De fleste er ikke helt streite eller helt skeive; det dreier seg ofte om å finne riktig person.

:klappe:

Skrevet

jeg og han jeg er sammen med vil gjerne ha trekant med en jente på vår egen alder (21). men selv om jeg har lyst til å prøve dette, vil det da si at jeg er bifil? jeg kunne jo aldri hatt et forhold med en jente. :fnise:

Heisann!

Jeg vil bare fortelle deg at jeg vet akurrat Hva du føler, for jeg å min fyr er tydeligvis veldig lik deg å din fyr.

Vi har hatt sex med noen forskjellige jenter, og dette kan jeg fortelle ut av hva jeg føler; jeg anser meg selv som en biseksuell, det er min definisjon av Meg. Når vi har trekant sammen med en jente, så nyter jeg begge to like mye og vi har et fellesskap der å da, hvilket er hellig!. Utenom sexen føler jeg ikke noe for disse jentene via "kjæreste følelser", men jeg føler en sterkt attrå for jenter, jenter er noen aldeles nydelige skapninger.

Jeg kan ikke forestille meg selv å ha et forhold til en jente, på samme måte som menn, men jeg unner jenter Mye ved å behandle de riktig og sådan.

Så poenget er at jeg har klart å definere meg på min måte, for jeg har mine egne teorier om hva jeg føler å er, det synes jeg du å burde finne ut av:)Til nå har jeg enda ikke fått den type følelser som nevnt ovenfor, men man vet aldri, livet er skiftende..

Men ellers, lykke til til dere begge, jeg elsker alltid å høre om par som har sex Sammen! Hurra:)

Klem!

• Liker 1
Skrevet

Bisexuell er vel om du godt kan ha sex med en av samme kjønn..men ikke ha noe forhold..

Bifil er vel når du forelsker deg like gjerne i en jente som i en gutt..

Trodde jeg..

Så det finnes vel en definisjon..

Gjest MikeWaters 2.0
Skrevet

Om du på død og liv skal redefinere legningen din på bakgrunn av at du kunne tenke deg å ha deg med en jente, kall deg i det minste "trysexual".

Eller bare gi faen og kalle seg heterofil, så får folk sutre så mye de vil om man ikke passer 100% inn i den eller den definisjonen.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...