ryfia Skrevet 27. februar 2002 #1 Skrevet 27. februar 2002 Jeg synes ofte det kan være bedre å bruke fingrene selv, enn at han gjør det. Jeg liker at han gjør det, men jeg blir raskere kåt, og det er mindre stressende når jeg gjør det selv. Jeg trenger ganske my behandling før han kan komme inn i meg. Jeg er redd det kan føles litt egoistisk for ham.
Gjest Anonymous Skrevet 27. februar 2002 #2 Skrevet 27. februar 2002 Min venn synes det er helt OK at jeg "gjør det selv" -men han vil gjerne hjelpe meg. Og det gjør han - stryker meg over kroppen, er der, holder rundt meg, hvisker ord til meg - viser at han bryr seg. Det er mange måter og hjelpe til på. Lykke til.
Linemor Skrevet 27. februar 2002 #3 Skrevet 27. februar 2002 Hei, jeg har heller problem med at jeg ikke klarer og få meg selv til å tenne. Han vil gjerne at jeg skal være mer aktiv i forspillet, men jeg klarer ikke å tilfredsstille meg selv.
Belle Skrevet 1. mars 2002 #4 Skrevet 1. mars 2002 Hei.. Så lenge det er greit for partneren din ser jeg ikke noe galt at du onanerer litt når dere "koser" dere.. Men forandring fryder,ikke la det bli en vane og et must når dere ligger sammen.12
@lfa Skrevet 1. mars 2002 #5 Skrevet 1. mars 2002 Mange menn tenner jo på at damer "koser" med seg selv. Men blir det et "must" at du må gjøre alt selv hver gang, kan det fort bli kjedelig. Uansett om han koser andre steder på kroppen din... En "feil" mange gjør, er at man ikke "samspiller" dette med fingring... Han har sikkert lyst til å hjelpe deg, og kose med deg han også. Kanskje han ikke gjør det på riktig måte? Det er tross alt du som kjenner kroppen din best, vet hva du liker og hva som fungerer for deg. Så da må du fortelle ham om han gjør det på riktig måte... Om han skal være mer forsiktig, mer hardhendt, fortere, saktere... Altså, du må "lære ham opp" i hva som fungerer for deg Det har sikkert han også lyst til 12
Gjest Anonymous Skrevet 1. mars 2002 #6 Skrevet 1. mars 2002 Helt riktig Alfa, bedre læring finnes ikke.... Klem, Kevin
Gjest sexysadie Skrevet 1. mars 2002 #7 Skrevet 1. mars 2002 Hva m om du lærte ham hvordan du vil ha d?
EMBLA Skrevet 3. mars 2002 #8 Skrevet 3. mars 2002 Hva med om han varmer deg opp med tunga si??? Da blir du nok forter klar tenker jeg!12
ryfia Skrevet 5. mars 2002 Forfatter #9 Skrevet 5. mars 2002 Hab vet hvordan han skal gjøre det, vi snakker åpent om hvordan vi liker det. Og det er veldig godt når han bruker fingrene. Men noen ganger når jeg har lyst til å komme i gang med selve samleie, blir jeg fortere kåt og våt nok når jeg bruker fingrene selv.
AnonymBruker Skrevet 8. november 2019 #10 Skrevet 8. november 2019 Gjør det du liker. Anonymkode: 2a67c...bda
sumyherbst Skrevet 8. november 2019 #11 Skrevet 8. november 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Gjør det du liker. Anonymkode: 2a67c...bda Hvorfor i helvete kommenterer du på en tråd fra 2002? 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå