Gå til innhold

Har du gjort noe du ALDRI kan fortelle?


Snefrid Frost

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det "saftigste" jeg kan komme med er at jeg pleide å late som at puten min var en gutt, så begynte jeg å "kysse" på puta. LOL, jeg dævver av tanken

Mmmm kinky.....I like :popcorn:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt et seksuelt forhold til fettern til faren min, det varte over lengre tid og når vi ble forelsket i hverandre måtte vi avslutte hele greiene. Ingen i familen som vet om det, og når vi møtes i familie selskaper snakker vi ikke sammen en gang, bare gir hverandre sexy blikk... jeg er 21 og han er 36.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt et seksuelt forhold til fettern til faren min, det varte over lengre tid og når vi ble forelsket i hverandre måtte vi avslutte hele greiene. Ingen i familen som vet om det, og når vi møtes i familie selskaper snakker vi ikke sammen en gang, bare gir hverandre sexy blikk... jeg er 21 og han er 36.

Er det så problematisk? Det er jo ganske langt ut i slekta?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For ca 1 år siden hadde jeg sex med en gutt på 19.

Og nå nylig hadde jeg sex med faren hans.

Dessverre er disse to mennene mannen og sønnen til sjefen min. :sjarmor:

I tillegg er jeg notorisk utro. Jeg klarer bare ikke være trofast, det er så mange fristelser rundt omkring.

Selvsagt er alt dette noe jeg ikke snakker om.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har pult inne i Austraat Fort.

haha, seriøst? Der har jo jeg vært flere ganger. Hvor? :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For ca 1 år siden hadde jeg sex med en gutt på 19.

Og nå nylig hadde jeg sex med faren hans.

Dessverre er disse to mennene mannen og sønnen til sjefen min. :sjarmor:

I tillegg er jeg notorisk utro. Jeg klarer bare ikke være trofast, det er så mange fristelser rundt omkring.

Selvsagt er alt dette noe jeg ikke snakker om.

Så hvorfor er du i et forhold da?

Siden det å falle for fristelsene er ikke gale, men hvorfor være i et forhold? Patetisk.

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hvorfor er du i et forhold da?

Siden det å falle for fristelsene er ikke gale, men hvorfor være i et forhold? Patetisk.

Fordi jeg er vant til å få i både pose og sekk.

Hvorfor velge når man kan ha begge deler?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi jeg er vant til å få i både pose og sekk.

Hvorfor velge når man kan ha begge deler?

Fordi utroskap er å svikte en person som er glad i deg og stoler på deg.

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, men da går det nok ikke å fortelle det... :sjenert:

Men takk for svar.

hvem skulle gidde å bry seg!?!? det finnes da garantert værre ting her :filer:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Dreamdrops

hvem skulle gidde å bry seg!?!? det finnes da garantert værre ting her :filer:

Enig, forteeell! Ingen her bryr seg :jepp:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått betalt for å ha sex med en mann. Skjedde i Roma for mange år siden da jeg var på interrail. Var blakk, ung og dum. Han var dobbelt så gammel som meg, men egentlig ganske ok.

Har brukt ei uke på å bestemme meg for å fortelle det her. Endelig har jeg fått det ut. Det kjennes godt.

Takk til deg som startet denne tråden

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvor mye fikk du? Hvordan følte du deg etterpå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er denne tråden tilbake igjen.

hvem skulle gidde å bry seg!?!? det finnes da garantert værre ting her :filer:

Enig, forteeell! Ingen her bryr seg :jepp:

Hmmm.... Ja, men det vet vi jo ikke.

Uansett så bryr jeg meg om at det står her i full offentlighet.

Skal jeg tørre å si det da?

Jeg har liksom tenkt mer på det om dagen pga denne tråden og det virker liksom ikke så underlig å si det lenger.

Men jeg er litt redd siden jeg vet det er ulovlig det jeg gjorde.

Det blir å innrømme åpent på KG at en del av meg har vært en kriminell jævel med tvilsom moral da jeg var yngre.

Et liv som jeg hadde lagt bak meg, men som faktisk ikke er forsvunnet, selv om jeg har fortrengt det og lever helt annerledes i dag.

Dessuten tenker jeg at skrivestilen min kommer til å avsløre hvem jeg er.

Jeg måtte i tilfelle innrømmet det til henne jeg bor sammen med også og jeg vet ikke helt hvordan hun ville tenke om meg da.

Så igrunn er spørsmålet om jeg stoler nok på henne og hennes følelser for meg til å fortelle henne om dette her.

Jeg trenger jo ikke si så mye om omstendighetene rundt det her på KG.

Men jeg tenker hvor gjenkjennelig er det og kan jeg leve med akkurat det?

Hvis jeg sier at det skjedde i utlandet et sted der det ikke er tillat å praktisere homofili og at en mann der forsøkte å utnytte meg og presse meg med å sette ut falske rykter om at jeg var homofil, for å skade meg hvis jeg ikke gjorde som han sa.

Men så hadde han plukket seg ut en utspekulert faen å prøve seg på som snudde hele situasjonen og den jævelen det var meg.

Han var nemlig betatt av meg og ville ha sex med meg, noe han sa til meg flere ganger og forsøkte å beføle meg utenpå klærne.

Men da jeg ikke ville ha noe med han å gjøre så sa han at han skulle fortelle at jeg var homo og at han hadde tatt meg på fersk gjerning i å se på gutter som badet i elva og at jeg runket mens jeg så på dem.

Ingen badet nemlig med badetøy på bygda der.

Det var nemlig aldri noen jenter eller damer der, så gutter badet i elva uten klær.

Dette med å spionere og runke var det selvsagt han selv som hadde gjort.

Men han visste at situasjonen for meg og familien ville bli problematisk hvis han satte ut sånne rykter om meg.

OK, så kommer vi til det jeg gjorde, for det ble vanskelig etterhvert å holde styr på han og trusslene han hadde.

Så en dag sa jeg ja til å møtes og satte som betingelse at vi møttes på et hotell inne i byen.

Jeg vil ikke fortelle hva som skjedde under møtet.

Men jeg kan si at jeg hadde pønsket ut dette på forhånd om hvordan komme ut av situasjonen og samtidig tjene på det.

Jeg tenker det er dette som er ulovlig her.

For jeg filmet hele greia fra et hull i veggen på skapet.

Så viste jeg han en kopi seinere og presset han for penger for å holde kjeft om alt og ikke vise videoen videre til folk i bygda.

Han ble livredd og jeg fikk penger ut av han mer enn en gang.

Jeg holdt på med det så lenge jeg bodde der, før jeg reiste fra landet.

Han supplerte meg med små pengebeløp hver gang jeg krevde det, så jeg hadde nok av dem.

Han er faktisk fortsatt redd for meg og de tapene, selv om jeg har latt han få dem nå, for han tror jeg har kopier. Så jeg kunne fortsatt i en evighet å true han.

Men jeg hadde bare ikke samvittighet til det.

Sånn er historien og nå er spørsmålet om jeg skal trykke på publiser eller ikke.

Dette her var ikke sånn jeg hadde tenkt meg det, at en tråd på et forum et totsifret antall år seinere, skulle få meg til å si noe ingen levende sjel unnatt meg og denne mannen vet.

Han var en god del eldre enn meg og jeg liker ikke å tenke på hva jeg gjorde med han eller at jeg tok penger for å holde tett om det.

Hele greia er bare veldig skitten og det er egentlig best å slette alt dette jeg har skrevet og aldri tenke på det igjen.

Bortsett fra at denne tråden minner meg på det igjen, hele tiden.

Egentlig vil jeg innerst inne at damen min får vite om det, men jeg vet ikke hvordan jeg skulle si at hun er sammen med ikke bare en hore som tok seg betalt, men en pengeutpresser og en kynisk, utspekulert faen.

Men kanskje hun kunne forstå at jeg hadde egentlig ikke noe valg den gangen.

Det var han eller meg.

Jeg valgte å ikke la det bli noen av oss som ble outet.

Men uansett.

Nei, jeg vet ikke.

Jeg vet bare at etter den gangen på hotellet var første gangen jeg røyka skikkelig sterke saker for bare å sove og å glemme alt sammen.

:tristbla:

Så det var historien min og jeg tror at jeg skal trykke på publiser. Kanskje.

Ok.

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søren og, nå angrer jeg. Men nå er det for seint.

:tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nå er denne tråden tilbake igjen.

Hmmm.... Ja, men det vet vi jo ikke.

Uansett så bryr jeg meg om at det står her i full offentlighet.

Skal jeg tørre å si det da?

Jeg har liksom tenkt mer på det om dagen pga denne tråden og det virker liksom ikke så underlig å si det lenger.

Men jeg er litt redd siden jeg vet det er ulovlig det jeg gjorde.

Det blir å innrømme åpent på KG at en del av meg har vært en kriminell jævel med tvilsom moral da jeg var yngre.

Et liv som jeg hadde lagt bak meg, men som faktisk ikke er forsvunnet, selv om jeg har fortrengt det og lever helt annerledes i dag.

Dessuten tenker jeg at skrivestilen min kommer til å avsløre hvem jeg er.

Jeg måtte i tilfelle innrømmet det til henne jeg bor sammen med også og jeg vet ikke helt hvordan hun ville tenke om meg da.

Så igrunn er spørsmålet om jeg stoler nok på henne og hennes følelser for meg til å fortelle henne om dette her.

Jeg trenger jo ikke si så mye om omstendighetene rundt det her på KG.

Men jeg tenker hvor gjenkjennelig er det og kan jeg leve med akkurat det?

Hvis jeg sier at det skjedde i utlandet et sted der det ikke er tillat å praktisere homofili og at en mann der forsøkte å utnytte meg og presse meg med å sette ut falske rykter om at jeg var homofil, for å skade meg hvis jeg ikke gjorde som han sa.

Men så hadde han plukket seg ut en utspekulert faen å prøve seg på som snudde hele situasjonen og den jævelen det var meg.

Han var nemlig betatt av meg og ville ha sex med meg, noe han sa til meg flere ganger og forsøkte å beføle meg utenpå klærne.

Men da jeg ikke ville ha noe med han å gjøre så sa han at han skulle fortelle at jeg var homo og at han hadde tatt meg på fersk gjerning i å se på gutter som badet i elva og at jeg runket mens jeg så på dem.

Ingen badet nemlig med badetøy på bygda der.

Det var nemlig aldri noen jenter eller damer der, så gutter badet i elva uten klær.

Dette med å spionere og runke var det selvsagt han selv som hadde gjort.

Men han visste at situasjonen for meg og familien ville bli problematisk hvis han satte ut sånne rykter om meg.

OK, så kommer vi til det jeg gjorde, for det ble vanskelig etterhvert å holde styr på han og trusslene han hadde.

Så en dag sa jeg ja til å møtes og satte som betingelse at vi møttes på et hotell inne i byen.

Jeg vil ikke fortelle hva som skjedde under møtet.

Men jeg kan si at jeg hadde pønsket ut dette på forhånd om hvordan komme ut av situasjonen og samtidig tjene på det.

Jeg tenker det er dette som er ulovlig her.

For jeg filmet hele greia fra et hull i veggen på skapet.

Så viste jeg han en kopi seinere og presset han for penger for å holde kjeft om alt og ikke vise videoen videre til folk i bygda.

Han ble livredd og jeg fikk penger ut av han mer enn en gang.

Jeg holdt på med det så lenge jeg bodde der, før jeg reiste fra landet.

Han supplerte meg med små pengebeløp hver gang jeg krevde det, så jeg hadde nok av dem.

Han er faktisk fortsatt redd for meg og de tapene, selv om jeg har latt han få dem nå, for han tror jeg har kopier. Så jeg kunne fortsatt i en evighet å true han.

Men jeg hadde bare ikke samvittighet til det.

Sånn er historien og nå er spørsmålet om jeg skal trykke på publiser eller ikke.

Dette her var ikke sånn jeg hadde tenkt meg det, at en tråd på et forum et totsifret antall år seinere, skulle få meg til å si noe ingen levende sjel unnatt meg og denne mannen vet.

Han var en god del eldre enn meg og jeg liker ikke å tenke på hva jeg gjorde med han eller at jeg tok penger for å holde tett om det.

Hele greia er bare veldig skitten og det er egentlig best å slette alt dette jeg har skrevet og aldri tenke på det igjen.

Bortsett fra at denne tråden minner meg på det igjen, hele tiden.

Egentlig vil jeg innerst inne at damen min får vite om det, men jeg vet ikke hvordan jeg skulle si at hun er sammen med ikke bare en hore som tok seg betalt, men en pengeutpresser og en kynisk, utspekulert faen.

Men kanskje hun kunne forstå at jeg hadde egentlig ikke noe valg den gangen.

Det var han eller meg.

Jeg valgte å ikke la det bli noen av oss som ble outet.

Men uansett.

Nei, jeg vet ikke.

Jeg vet bare at etter den gangen på hotellet var første gangen jeg røyka skikkelig sterke saker for bare å sove og å glemme alt sammen.

:tristbla:

Så det var historien min og jeg tror at jeg skal trykke på publiser. Kanskje.

Ok.

Han fikk smake sin egen medisin, synes ikke du skal miste nattesøvnen over dette :)

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror nok det at han ufrivillig har hatt homosex forstyrrer han litt også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For noen år siden var det en mann som la meg til på Facebook og som begynte å snakke til meg. Han sa at han nettopp hadde vunnet 2 millioner i lotto, og at jeg skulle få 100 000 for å strippe og fingre meg selv på webcam for ham. Og ja, jeg var så dum og naiv at jeg gjorde det........ Følte meg ekkel og fæl etterpå og så selvfølgelig ingenting til pengene.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...