AnonymBruker Skrevet 17. april 2012 #1 Skrevet 17. april 2012 Har møtt en mann, og første gangen vi skulle ha sex forsøkte jeg å gi han oralsex og han ble helt myk/slapp! Dette har jeg aldri opplevd og jeg VET at jeg kan gi en bra BJ... Han sa han rett og slett ikke likte å bli sugd! Jeg begynner selvfølgelig å analysere... Hva kan dette komme av? Finnes det virkelig menn som hater å bli sugd?
AnonymBruker Skrevet 17. april 2012 #2 Skrevet 17. april 2012 http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=647977
Sophia Skrevet 17. april 2012 #3 Skrevet 17. april 2012 Det finnes nok menn som ikke liker det ja, på samme måte som det finnes jenter som ikke liker å bli slikket Vi har alle forskjellige preferanser og liker noen ting bedre enn andre.
PuppyEyees Skrevet 17. april 2012 #4 Skrevet 17. april 2012 Kan ikke folk få ha ting de ikke liker og ting de elsker som de vil lenger? JA, det finnes menn som ikke vil bli sugd. JA det finnes menn som eelsker å bli sugd (Kanskje flertallet, men like fult, det er MULIG å ikke like noe.)
Gjest Vampen Skrevet 17. april 2012 #5 Skrevet 17. april 2012 Ja, det finnes menn som ikke liker å bli sugd. Ja, det finnes kvinner som ikke liker å bli slikket. Ja, jorden er rund. /Captain Obvious out
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå