Gjest Uggen Skrevet 17. april 2012 #1 Skrevet 17. april 2012 Har revmatisme og er ordentlug dårlig i fingre og knær i dag. Men jeg må avgårde i et kveldsmøte. Den dørstokken er så høy.... Hvordan skal jeg komme meg avgårde når jeg aller helst vil ta smertestillende og gå å legge meg? Håper dere kan sparke meg avgårde!
Gjest Tekola Skrevet 17. april 2012 #2 Skrevet 17. april 2012 Kommer du til å angre på det etterpå hvis du ikke drar? Hvis ja: Dra!
Gjest Uggen Skrevet 17. april 2012 #3 Skrevet 17. april 2012 Nei, det er vel der problemet ligger men jeg må dra...
Gjest Gjest Skrevet 17. april 2012 #4 Skrevet 17. april 2012 Drar du kan du si til deg selu at det er EKSTRA godt å komme hjem å legge seg i sofaen og slappe av etterpå :smil: Men du verden, har selv rewmatisme, og har selv helt grusomme dager der jeg bare gråter :gråt:
Gjest Gjest Skrevet 17. april 2012 #5 Skrevet 17. april 2012 Drar du kan du si til deg selu at det er EKSTRA godt å komme hjem å legge seg i sofaen og slappe av etterpå :smil: Men du verden, har selv rewmatisme, og har selv helt grusomme dager der jeg bare gråter
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå