Ingennick Skrevet 17. april 2012 #1 Skrevet 17. april 2012 Aaaah... Jeg er blirr skikkelig forkjøla nå midt i eksamensperioden. Noen tips til GOD og næringsrik mat?
Gjest Survival Skrevet 17. april 2012 #2 Skrevet 17. april 2012 Kyllingsuppe (varmer og lindrer) Chili con carne (noe sterkt som virkelig åpner om luftveiene) Skikkelig bløt sjokoladekake (hjelper på humøret) 2
Ingennick Skrevet 17. april 2012 Forfatter #3 Skrevet 17. april 2012 (endret) Kanskje det må bli kyllingbollegrønnsaks-suppe idag. En selvoppfunnet suppe! Skal peise på med masse hvitløk, chili og pasta ved siden av! Håper det gjør susen! Bløtkake hørtes skikkelig godt ut! Ååååh! Endret 17. april 2012 av Ingennick
Alvina Skrevet 17. april 2012 #4 Skrevet 17. april 2012 (endret) Aaaah... Jeg er blirr skikkelig forkjøla nå midt i eksamensperioden. Noen tips til GOD og næringsrik mat? Fisk heller enn kjøtt, grønnsaker - også frosenvarer, frukt, rooibos-te, multivitaminer, og... bløtkake. Men er du forkjøla er oppskriften: God mat rosenrot solhatt buljong med fersk grønn-rød chili ingefærte te og honning ett eller fire egg tomater et knekkebrød eller flere smør fire eller fem for dagen... uavhengig av mengde og innhold Endret 17. april 2012 av Alvina
Evitas Skrevet 17. april 2012 #5 Skrevet 17. april 2012 Jeg hadde valgt denne: http://www.blogger.com/blogger.g?blogID=8901608267649955281#editor/target=post;postID=1772796840533166879 God bedring!
MiniSilje Skrevet 17. april 2012 #6 Skrevet 17. april 2012 Når jeg er syk spiser jeg nøyaktig det jeg vil (hvis jeg orker da) og det er jo kanskje ikke så lurt for deg hvis du vil bli fort frisk igjen... Men jeg vil alltid fortalt at jeg skal drikke varm melk med honning med vond hals og forkjølelse God bedring da!
Ingennick Skrevet 17. april 2012 Forfatter #8 Skrevet 17. april 2012 Tusen takk dere! Da skal jeg fikse noe skikkelig sunt og godt!
AnonymBruker Skrevet 17. april 2012 #9 Skrevet 17. april 2012 Håper du ikke forventer at noen av disse matvarene faktisk skal gjøre deg frisk fortere, for det gjør de ikke. Kroppen bruker den tiden den må på å bli kvitt virus-faenskapet desverre. Men det finnes jo mat som lindrer eller som oppleves som positiv, og det er jo også viktig!
Ingennick Skrevet 17. april 2012 Forfatter #10 Skrevet 17. april 2012 Håper du ikke forventer at noen av disse matvarene faktisk skal gjøre deg frisk fortere, for det gjør de ikke. Kroppen bruker den tiden den må på å bli kvitt virus-faenskapet desverre. Men det finnes jo mat som lindrer eller som oppleves som positiv, og det er jo også viktig! Ja, jeg vet at det er nok best å være i forkant før virus tar deg! Men jeg tror likevel at hvis man spiser sunt når man er syk så blir korppen litt sterkere og klarer å holde meg litt mer oppe Kanskje det bare er psykisk, men det funker ihvertfall Man blir litt desperat i disse eksamenstider
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå