Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

heihei.

Da jeg var gravid sist (2008) valgte jeg og ta en abort pga min unge alder.

Men jeg husker at da fikk jeg melk i uke 11.

Om det var før eller etter aborten er jeg ikke helt sikker på.

Men kan det ha vært fordi jeg tok aborten og kroppen følte at da var "barnet ute" eller hvordan jeg skal si det.

Høres dette dumt ut?? :sjenert:

Eller er det noen som vet hvorfor dette skjedde? :-)

Eller kan man få melk så tidlig, det var selvfølgelig en hvit/gul veske som kom når eg klemte litt, eller melket litt da.

Nå er jeg i uke 13 og har ikke merket noe forskjell i brystene engang :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Modig mor
Skrevet

Det var vel mest sannsynlig etter aborten du fikk melk den gangen. Jeg mistet da jeg var 16 uker på vei, og jeg hadde melk lenge etterpå. Ganske trist når man ikke har noe barn å gi den melka til, men det er nok som du er inne på - kroppen er programmert til å produsere melk når fosteret har forlatt livmoren. Og hormonene aner jo ikke om babyen er levende, død, bortadoptert ...

De gangene jeg har gått til termin, har jeg hatt en slags formelk på slutten av svangerskapet, men melka har ikke kommet før etter fødselen.

AnonymBruker
Skrevet

Det var vel mest sannsynlig etter aborten du fikk melk den gangen. Jeg mistet da jeg var 16 uker på vei, og jeg hadde melk lenge etterpå. Ganske trist når man ikke har noe barn å gi den melka til, men det er nok som du er inne på - kroppen er programmert til å produsere melk når fosteret har forlatt livmoren. Og hormonene aner jo ikke om babyen er levende, død, bortadoptert ...

De gangene jeg har gått til termin, har jeg hatt en slags formelk på slutten av svangerskapet, men melka har ikke kommet før etter fødselen.

Oi jeg beklager så mye. Trist og høre.

men ja det må jo være noe sånn ja.

Takk for svar, TS

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...