MaiTai Skrevet 17. april 2012 #1 Skrevet 17. april 2012 Hvor lite tiltrekkende er det egentlig med ei jente/dame som er sjenert/stille, antydning til innesluttet og med dårlig selvtillit? Vel ja, jeg er så uheldig å ha alt dette, og jeg får det for meg at jeg må jobbe masse med meg selv før det i det hele tatt er noe vits i å begynne å se etter kjæreste. Jeg er singel på 4. året og har ikke vært på en eneste date eller hatt ons denne perioden. Er det noen vits i å prøve? Hva tenker du om sjenerte jenter med lav selvtillit? Også lurer jeg på, hvilken betydning har det om jenta har barn i forhold til om du vil date/satse på et forhold?
AnonymBruker Skrevet 17. april 2012 #2 Skrevet 17. april 2012 Dårlig selvtillit er lite tiltrekkende! Men om du er stille og rolig så er det et stort pluss for gutter som selv har en slik personlighet.
AnonymBruker Skrevet 17. april 2012 #3 Skrevet 17. april 2012 Jeg er singel på 4. året og har ikke vært på en eneste date eller hatt ons denne perioden. Er det noen vits i å prøve? Du får ikke bedre selvtillit av ONS. Du føler deg bare som ei verdiløs sexdukke. Registrer deg på Sukker, du! Også lurer jeg på, hvilken betydning har det om jenta har barn i forhold til om du vil date/satse på et forhold? For min del er det utelukket, men det finnes mange fisker i havet. 1
MaiTai Skrevet 17. april 2012 Forfatter #4 Skrevet 17. april 2012 Dårlig selvtillit er lite tiltrekkende! Men om du er stille og rolig så er det et stort pluss for gutter som selv har en slik personlighet. Ja, vet det er lite tiltrekkende, men hvor stor selvtillit må man egentlig ha? Er _litt_ dårlig selvtillit akseptabelt? Eller bør man være 100% sikker på seg selv? Hvor går grensa? For min del så vil nok mange se på meg som selvstendig og krever nok min individualisme i et evt forhold. Hva er det som er lite tiltrekkende med dårlig selvtillit?
AnonymBruker Skrevet 17. april 2012 #5 Skrevet 17. april 2012 Hvor lite tiltrekkende er det egentlig med ei jente/dame som er sjenert/stille, antydning til innesluttet og med dårlig selvtillit? Vel ja, jeg er så uheldig å ha alt dette, og jeg får det for meg at jeg må jobbe masse med meg selv før det i det hele tatt er noe vits i å begynne å se etter kjæreste. Jeg er singel på 4. året og har ikke vært på en eneste date eller hatt ons denne perioden. Er det noen vits i å prøve? Hva tenker du om sjenerte jenter med lav selvtillit? Også lurer jeg på, hvilken betydning har det om jenta har barn i forhold til om du vil date/satse på et forhold? Om du har dårlig selvtillit så er det nesten bare positivt i mine øyne. Liker ikke perfekte mennesker. Jeg syntes tvert imot at det bare er sjarmerende med en litt innesluttet og sjenert person.
MaiTai Skrevet 17. april 2012 Forfatter #6 Skrevet 17. april 2012 (endret) Du får ikke bedre selvtillit av ONS. Du føler deg bare som ei verdiløs sexdukke. Registrer deg på Sukker, du! For min del er det utelukket, men det finnes mange fisker i havet. Ja, mulig det, har hatt noen ons før jeg fikk barn, bare skrev det for å vise hvor lite kontakt jeg har hatt med det motsatte kjønn de siste årene Jeg har registrert med på sukker, men ikke kommet lenger enn det. Nettopp fordi jeg ikke ser poenget med å møte noen før jeg har fått styrket meg litt. Hvorfor er det utelukket for deg? (hvis du vil svare) Endret 17. april 2012 av MaiTai
Gjest Bandit Skrevet 17. april 2012 #7 Skrevet 17. april 2012 Jeg har ikke møtt noen som har vært 100% sikker på seg selv. For meg så går grensa med den "Unnskyld at jeg er til"-holdningen. At ei jente er litt sjenert og usikker har ikke stoppet meg før. 3
AnonymBruker Skrevet 17. april 2012 #8 Skrevet 17. april 2012 Er _litt_ dårlig selvtillit akseptabelt? Eller bør man være 100% sikker på seg selv? Det er selvfølgelig også usjarmerende med ei som har overtro på seg selv. Du bør ha passe mye selvtillit i forhold til evnene dine. Ikke for mye, ikke for lite.
AnonymBruker Skrevet 17. april 2012 #9 Skrevet 17. april 2012 Om du har dårlig selvtillit så er det nesten bare positivt i mine øyne. Liker ikke perfekte mennesker. Jeg syntes tvert imot at det bare er sjarmerende med en litt innesluttet og sjenert person. Menn som synes det er ofte ute etter å utnytte jentene. 2
AnonymBruker Skrevet 17. april 2012 #10 Skrevet 17. april 2012 Ja, mulig det, har hatt noen ons før jeg fikk barn, bare skrev det for å vise hvor lite kontakt jeg har hatt med det motsatte kjønn de siste årene Jeg har registrert med på sukker, men ikke kommet lenger enn det. Nettopp fordi jeg ikke ser poenget med å møte noen før jeg har fått styrket meg litt. Hvorfor er det utelukket for deg? (hvis du vil svare) Fordi jeg vil oppdra mine egne barn, og vil ha en dame som ikke må dele oppdragelsestiden sin med en annen manns barn.
Okapi Skrevet 17. april 2012 #11 Skrevet 17. april 2012 (endret) Jeg synes ikke jenter som er sjenerte eller har dårlig selvtillit er utiltrekkende. Imidlertid er jeg allergisk mot sjekking selv, så om du ikke tar initiativ skjer det heller intet. Endret 17. april 2012 av Okapi 1
Nessy Skrevet 17. april 2012 #12 Skrevet 17. april 2012 For meg som ene anonymbrukeren ville det vært 99% utelukket å treffe ei som har barn fra før. Da blir du ikke bare kjæreste men også reservepappa, og du vil alltid bli nedprioritert i forhold til barnet (som er forståelig). I tillegg er det jo ikke kjempestas å holde på å oppdra en annen fyr sitt barn. Når det kommer til selvtilit; alle har vel negative tanker om seg selv og det er få som er 100% selvsikre vil jeg tro. Om det er så ille at det blir sånn "unnskyld at jeg er til" som noen skrev tidligere og tolker alt negativt blir det bare ubehagelig. Ønsker deg lykke til i jakten på en make og tror nok du skal finne noen du også! 1
AnonymBruker Skrevet 17. april 2012 #13 Skrevet 17. april 2012 Menn som synes det er ofte ute etter å utnytte jentene. Og det vet du alt om? Idiotisk generalisering. Usikkerhet betyr ikke det samme som at man er dum eller lar seg utnytte.
AnonymBruker Skrevet 17. april 2012 #14 Skrevet 17. april 2012 At en jente har dårlig selvtillit trenger ikke å ha noe å si. Har mer å si hvordan man oppfører seg. Kjenner jenter som har elendig selvtillit og som konstant klager over det, hvor stygge, feite eller dumme de er, og det er IHVERTFALL lite attraktivt (at de klager altså, eller fisking etter komplementer). 1
Reaper Skrevet 17. april 2012 #15 Skrevet 17. april 2012 Menn som synes det er ofte ute etter å utnytte jentene. Forstår hvorfor du er anonym. Now go die. 1
Steinar40 Skrevet 17. april 2012 #16 Skrevet 17. april 2012 Hvor lite tiltrekkende er det egentlig med ei jente/dame som er sjenert/stille, antydning til innesluttet og med dårlig selvtillit? Vel ja, jeg er så uheldig å ha alt dette, og jeg får det for meg at jeg må jobbe masse med meg selv før det i det hele tatt er noe vits i å begynne å se etter kjæreste. Jeg er singel på 4. året og har ikke vært på en eneste date eller hatt ons denne perioden. Er det noen vits i å prøve? Hva tenker du om sjenerte jenter med lav selvtillit? Også lurer jeg på, hvilken betydning har det om jenta har barn i forhold til om du vil date/satse på et forhold? Det er nødvendig å kunne finne på noe å prate om innimellom. Hvis du sjelden eller aldri tar noe initiativ til å prate om noe, så syns jeg det blir veldig slitsomt. Tenker da på med folk du kjenner. Som f.eks en kjæreste. Noe mer selvtillit enn det er egentlig ikke nødvendig. Men det finnes jo også en annen type mangel på selvtillit hvor man må ha bekreftelse ifra andre for å "overleve". Og det er virkelig ikke noe positivt.
AnonymBruker Skrevet 17. april 2012 #17 Skrevet 17. april 2012 Jeg syns det er sjarmerende med sjenerte jenter. Må regne med å bruke litt lenger tid på å bli kjent selvfølgelig, men det er hvertfall ikke turn off.
Steinar40 Skrevet 17. april 2012 #18 Skrevet 17. april 2012 Også lurer jeg på, hvilken betydning har det om jenta har barn i forhold til om du vil date/satse på et forhold? Det er mye i uttrykket som sier at like barn leker best. Som i denne sammenhengen betyr at du sannsynligvis vil passe best i sammen med en mann som også har barn fra før. Da har dere altså dette til felles.
Gjest Nuppdupp Skrevet 17. april 2012 #19 Skrevet 17. april 2012 (endret) synes ikke like barn leker best jeg har ei venninne som er helt ulik fra meg. vi krangler som et gammelt ektepar, men trives sammen stort sett hun har hjulpet meg mye ved krangling. fordi vi leter opp fakta for å krangle mer jeg må si hun er den eneste jeg har kranglet med, men til stor nytte Endret 17. april 2012 av Nuppdupp 1
Steinar40 Skrevet 17. april 2012 #20 Skrevet 17. april 2012 synes ikke like barn leker best jeg har ei venninne som er helt ulik fra meg. vi krangler som et gammelt ektepar, men trives sammen stort sett Prøv å bo i sammen med henne så skal du få se hvor lenge det går
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå