Gå til innhold

Svelging

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det sånn at de fleste gutter liker at jenta svelger? Har fått inntrykk av at det er noe gutta synes er veldig stas.

Men da lurer jeg litt på hvorfor? Hva er greia med det egentlig?

Er det sjeldent at jenter vil svelge, eller?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er bare sånn gutter er.

Noen jenter liker det, andre ikke.

Skrevet

Svelging gjør ingenting for meg, på kanten til turnoff. Er mann, så er kanskje ikke som de fleste :P

AnonymBruker
Skrevet

De fleste liker det. Enkle vesener :)

Skrevet

Jeg skjønner ikke hvorfor det skal være så stas.

Gjest Katten.
Skrevet

Jeg liker det. Vet ikke nøyaktig hvorfor jeg liker det med svelging, men det er veldig godt å bli sugd gjennom orgasmen.

AnonymBruker
Skrevet

Det viser at dama dyrker deg!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Svelging eller ikke bryr meg lite (annet enn at det blir mindre søl om hun svelger), men å avslutte blowjoben i munnen på henne er herlig.

Skrevet

Om dama svelger eller ikke når jeg kommer, kunne ikke ha brydd meg mindre.

AnonymBruker
Skrevet

Ja, jeg vil si at de fleste gutter liker at jenta svelger. Det viser at hun hengir seg helt til ham og akten, og i tillegg er det godt at hun suger helt til satsen er helt ute.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Menn sier gjerne at de ikke bryr seg, men sannheten er at alle menn elsker å se dama svelge sæden deres. Vet ikke hvorfor, det bare er slik.

• Liker 1
Skrevet

Det er jo fordi orgasmen varer lenger... Hvis gutten får lov til å komme i munnen hennes.

Skrevet

Jeg synes det er superstas! Det er liksom damas totale aksept av meg. Men hun må like det selv også. Det gjør ingenting for meg om jeg ser hun er nære på å brekke seg i samme slengen.

• Liker 1
  • 2 uker senere...
Gjest CatinkaTranse
Skrevet

Jeg synes ikke det gjør noe at kona ikke svelger. Det optimale er at hun tar spruten i sin munn, og så flytter seg opp og overfører alt til meg gjennom et VÅTT kyss. Så kan jeg svelge .....

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tar det i munnen, men svelger ikke, rett og slett fordi jeg blir dårlig av det. Fungerer fint å suge gjennom orgasmen selv om man ikke svelger. Litt søl kan det bli, men det er da litt av sjarmen med sex.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...