Gå til innhold

NATTLIG RAPORT FRA SIPPEUNGEN!


yasmin32

Anbefalte innlegg

post-59602-0-16030300-1334636071_thumb.j hei igjen.

klokken er 05 30 og ikke mye gjøre midt på natten så kan vel skrive et innlegg her, holder på og bli gal av tanker og bedre bare skrive det ned så kansje jeg får noen gode tips og råd. som dere sikkert har lest i mine andre innlegg så sliter jeg med kjærlighetsorg. uff, den er så ille , jeg kjenner meg nesten ikke igjen. siden jeg så at min x la til en jente på facebook som han sa han snakket med, klikket det for meg. innvendig vel å merke. jeg klarer ikke stoppe tenke på det. at han snakker og møter andre, tross alt ikke gått 2 uker engang.. det plager meg så jeg sitter bare å gråter som en patetisk unge.Siden jeg ba min x blokke meg så blokket jeg også denne jenta. snakk om og være SYK. hun kan da ikke vite hva som foregår, hadde nesten lyst og skrive til henne og slenge ut om at han bare har vært singel i ca 14 dager. MEN HALLO,VÅKN OPP,slutt og være så barnslig nå Yasmin. så jeg rett og slett blokka henne og skrev ingen ting. GUDSJELOV. bedre bare drite i det pysko greiene der. vil jo ikke være denne syke, gale jenta.selv om det kansje virker sånn akkuratt nå.

jeg gikk en tur på badet og så meg i speilet og sa til meg selv : dette klarer du, du er sterk , du må komme deg videre. men tror du at det hjelp. NEI.. jeg gikk tilbake i sengen og sippet som en unge. så på bilder og videor av meg og min x. fy fader.. hvordan kan jeg føle så mye kjærlighet for han når han sier han ikke vil ha meg. går det ann og være så patetisk.. JAAA. her sitter jeg.. tenker på alle gode minner og sipper og piper som en 3 åring :( nesten flaut hvor mye dette har tatt knekken på meg.. er jo ikke 14 og forelsket. my god.. så nå driver jeg og legger en slagplan. HVORDAN SKAL JEG KOMME MEG IGJENNOM DENNE TIDEN ??. Jeg fant en pyskolog på nett, sendte email. så får vel svar i morgen.

i need it!! ja jeg tror nok jeg må gå til terapi. jeg vil ikke være slik som jeg er nå. jeg vil glemme han, komme meg videre. bli LYKKELIG igjen, uten han.

men hvordan skal dette skje da, tiden leger alle sår sier de. de gjør nok det men jeg vil ha en raskere løsning. jeg holder jo på og tørne..

tenker alle disse sprøe tankene som jeg vet er feil men som jeg føler nå, JEG KOMMER ALDRI FORELSKE MEG, ALDRI ELSKE, ALDRI FÅ BARN , ALDRI ALDRI. HAN SOM ER BEST. bla bla.. er så dritt lei av meg selv og all den sytingen..

HELT ÆRLIG.... kansje jeg må begynne skrive en bok. få ut alle disse tankene, kan jo ikke sitte her og klage hele tiden, eller kan jeg ?uhu..

uff av meg..jeg vet det er patetisk.. til og med når jeg sitter skriver her tenker jeg på han og det koselig vi gjorde i tirana, plutselig kommer tanken og da han kysset meg under det treet nede ved vannet.

herregd, er det muuuuuuuuulig.. JA, det er faktisk det..

en ting som gjør hele denne sorgen spennende er og se om den forsviner med tiden slik at jeg kan gå tilbake hit og lese hva jeg skreiv da det var som værst. fint og ha det på trykk. så kommer jeg meg igjennom dette helvete så kan alle klare det !!!!

klokka er snart 06 00, døgnet mitt er snudd opp ned, er våken hele natten sover på dagen.. en ond sirkel.. RETT Å SLETT.. men skal jeg være ærlig så liker jeg det. om dagen orker jeg ikke gjøre noe alikvel så hva er vitsen. OG JA JEG VET, jeg burde gjøre ting. slapp av , med tinde er jeg tilbake på elixa og trener som bare det...

det skal jeg for jeg elsker trene men tar bare tiiiiiiiiiid. TID TID TID,!!!!!!!!!!!!

føler jeg sutrer noe i helv...... NÅ. men er vel lov, er det ikke ??!! jøss det har gått en stund uten gråting.. DEILIG.. utrolig digg når det stopper for en stund, jeg trenger jo lade opp til neste økt.. bra for magemusklene da. :P

jau jau.. hva skal jeg si, føler jeg har tømt meg særlig godt nå. men en ting. jeg fatter ikke og begriper ikke hvordan han kan være sånn og bare glemme det vi hadde så fort.

jeg håper virkelig han får seg en smell, at han skjønner hva han har mistet , men da er det vel forseint..og jeg er LYKKElig Uten han.. i hope , i hope..

igjen, takk til søte deg som bruker din tid på og lese mine innlegg..

vi skrives vel om ikke så lenge

Endret av yasmin32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Grunnen til at vanskelige ting dukker opp i hodet, er at du skal bearbeide de. Det tar tid å bearbeide. :) Om en stund kommer til det å bli lettere for deg, og du vil møte en fantastisk partner som elsker deg! Du må stole på fremtiden og vite at gode ting kommer. Med tid..Når du er lykkelig igjen så vil du tenke tilbake og lure på hvorfor du kastet bort tid og tårer på han dumme fyren.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Grunnen til at vanskelige ting dukker opp i hodet, er at du skal bearbeide de. Det tar tid å bearbeide. :) Om en stund kommer til det å bli lettere for deg, og du vil møte en fantastisk partner som elsker deg! Du må stole på fremtiden og vite at gode ting kommer. Med tid..Når du er lykkelig igjen så vil du tenke tilbake og lure på hvorfor du kastet bort tid og tårer på han dumme fyren.. :)

du har rett ,, men som sagt tiiiiid. offf.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den situasjonen du beskriver er veldig likt hvordan jeg også har det om dagen. Om det er en trøst så er vi to som blir gale her..

Jeg går til timer på familievernkontoret, det hjelper meg iallefall.

Men som jeg sørger, sørger over det som har vært, og det som aldri kommer, sørger over tapt familie, sørger for sønnen min som får splittet familie...

Vi må nok bare bruke tid, den fordømte tiden som går så sakte..

Men det blir bedre, det tar bare fryktelig lang tid når man har det så vondt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...