Gå til innhold

har ikke nippel


Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ikke nippeler, føler på en måte den er innovergrodd. Egentlig så bryr jeg meg ikke om det for det er jo bare jeg som ser det, utenom vis jeg har sex da. Men det jeg lurer på trur dere gutter synes det er teit at jeg ikke har det og at de kommer til og le? og kan det være at jeg ikke kan amme? vis helst ordne opp i det i så fall for vil jo helst amme når den tid kommer :)

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

nippel -en, nipler kort rørstykke med utvendige gjenger; liten rørtut for smøring o l smøren- / forbindelsesstykke mellom (sykkel)eike og felg

  • Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Eller på godt norsk, brystvorte. :biggrin:

  • Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Det heter brystvorte, ikke nippel.

  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det heter brystvorte, ikke nippel.

youdontsay.jpg

  • Liker 7
Skrevet

Hvis du googler "inverterte brystvorter" finner du endel informasjon fra sider som Lommelegen og også info om hvor du kan få utført plastisk operasjon for å få det fikset hvis du ønsker det. Nå er jeg jente men om kjærsten min hadde hatt inverterte brystvorter hadde jeg ikke brydd meg om det :)

  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det heter brystvorte, ikke nippel.

heheh ups, jeg hadde faktisk tenk å skrive brystvorte men trodde det her nippel jeg :P men dere skjønte jo hva jeg mente..

Gjest Katten.
Skrevet

Har opplevd det med ei jente en gang. Var ikke noe negativt for min del.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...