AnonymBruker Skrevet 16. april 2012 #1 Skrevet 16. april 2012 Jeg har ikke nippeler, føler på en måte den er innovergrodd. Egentlig så bryr jeg meg ikke om det for det er jo bare jeg som ser det, utenom vis jeg har sex da. Men det jeg lurer på trur dere gutter synes det er teit at jeg ikke har det og at de kommer til og le? og kan det være at jeg ikke kan amme? vis helst ordne opp i det i så fall for vil jo helst amme når den tid kommer
AnonymBruker Skrevet 16. april 2012 #2 Skrevet 16. april 2012 nippel -en, nipler kort rørstykke med utvendige gjenger; liten rørtut for smøring o l smøren- / forbindelsesstykke mellom (sykkel)eike og felg 5
SoftKitty Skrevet 16. april 2012 #6 Skrevet 16. april 2012 Hvis du googler "inverterte brystvorter" finner du endel informasjon fra sider som Lommelegen og også info om hvor du kan få utført plastisk operasjon for å få det fikset hvis du ønsker det. Nå er jeg jente men om kjærsten min hadde hatt inverterte brystvorter hadde jeg ikke brydd meg om det 2
AnonymBruker Skrevet 17. april 2012 #7 Skrevet 17. april 2012 Det heter brystvorte, ikke nippel. heheh ups, jeg hadde faktisk tenk å skrive brystvorte men trodde det her nippel jeg men dere skjønte jo hva jeg mente..
Gjest Katten. Skrevet 17. april 2012 #8 Skrevet 17. april 2012 Har opplevd det med ei jente en gang. Var ikke noe negativt for min del.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå