Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har så veldig utrolig svie når jeg tisser. Har nesten ikke lyst å gå på wc. Har hatt det i ca 3 mnd, kommet å gått... Hender jeg bår litt også, men det er kanskje mest pga at det klør noe veldig også til tider...så klør meg vel i søvne. har også noen tørre hudremser på rompa, som også kommer å går.

Har legeskrekk, men nettopp tatt GU så alt var bra der.

Noen som kan komme med et godt råd..kjøpte Canesten i dag.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjenner til det med legeskrekken, men dette hørtes ikke behagelig ut. Du har vel enten UVI eller sopp. Får håpe at Canesten tar knekken på det, ellers må du ta deg en tur til legen. Ikke utsett det, i verste fall ender du opp med at det blir vanskeligere å behandle :)

Gjest Survival
Skrevet

Ta deg en tur til legen på gynekologisk undersøkelse! Dette har vart for lenge, tre måneder og ingen forbedring er ikke bra.

Kan det være en kjønnssykdom?

Skrevet

Kan være uvi OG sopp! syns jeg leste et sted at det ene følger ofte det andre, men husker ikke rekkefølgen. Uansett, prøv å komme deg til legen. Og om du får medisiner for UVI, øker sjansen for å få sopp også. Du kan evt. prøve å lindre litt selv med tranebærtilskudd og canesten, og prøve melkesyrevagitorier etterhvert.

Skrevet

Takk for gode råd. Ser ut som det begynner å hjelpe. JA legeskrekk nedetil er ikke bra ....

Skrevet

Så bra! :D Hva har du gjort for å ordne det? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...